M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MullenLowe (firma)"

Zagranica, 8 stycznia 2020

Baran i "Lacrimosa" w nowej kampanii Subaru

Producent samochodów promuje nową technologię zapobiegającą zderzeniom.

Przetargi, 19 listopada 2019

MullenLowe nową agencją reklamową Bayera

Do tej pory firma współpracowała z BBDO i J. Walter Thompson.

Kraj, 12 listopada 2019

Opus B z akcją dla Decathlonu

Sieć stawia na motywowanie kobiet do uprawiania fitnessu.

Zagranica, 27 listopada 2018

Amazon Prime szuka agencji w związku z europejską ekspansją

Amazon wystartuje w przyszłym roku z największą w historii kampanią na terenie Wielkiej Brytanii i Niemiec.

Kraj, 19 stycznia 2018

Ballantine's pozwoli zatańczyć w Rio

MullenLowe organizuje konkurs dla wariantu marki Ballantine's.

Przetargi, 11 stycznia 2018

MullenLowe wygrywa międzynarodowy przetarg CCC

Konkurs dotyczył obsługi mediów społecznościowych marki na 17 rynkach, w tym w Polsce.

Kraj, 23 listopada 2017

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

Kraj, 15 września 2017

CCC stawia w komunikacji na emocje

Startuje jesienna odsłona kampanii sieci obuwniczej.

Kraj, 15 marca 2017

Herbapol z owocowo-herbacianą kampanią

Herbapol-Lublin rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród.

Kraj, 14 marca 2017

PZL ponownie dla Decathlonu [wideo]

Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski.

Kraj, 21 lutego 2017

Rama daje się smakować

Wystartowała nowa kampania komunikacyjna marki z portfolio Unilevera.

Przetargi, 31 stycznia 2017

Deloitte Digital przejmuje obsługę reklamową marki Łomża

Współpraca obejmie zarówno ATL, jak i digital.

Kraj, 26 stycznia 2017

ING reklamuje pożyczki konsolidacyjne

Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.

Zagranica, 16 stycznia 2017

Sloggi wybiera MullenLowe do obsługi globalnego zintegrowanego budżetu

MullenLowe Group będzie odpowiedzialna za relaunch globalny marki z portfolio Triumph Group.

Kraj, 2 stycznia 2017

PZL obsługuje Decathlon

Agencja przygotowała kampanię wizerunkową dla marki.

Zagranica, 8 czerwca 2016

Daj ojcu w prezencie nic - namawia MullenLowe

W USA wystartowała kampania sieci agencji nieruchomości.

Zagranica, 27 stycznia 2016

Flora na Wyspach startuje z intensywną kampanią repozycjonującą

Marka margaryny z portfolio Unilevera ma wystartować na Wyspach z kampanią za 12,5 mln funtów.