M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "National Geographic (marka)"

Kraj, 2 października 2020

"Gazeta Wyborcza" wśród 10 tytułów prasowych w Europie z największą liczbą subskrypcji cyfrowych

Wyprzedza m.in. "Corriere della Sera", "Die Welt" i "Le Figaro".

Kraj, 17 lipca 2020

Tomek Michniewicz z nową audycją w Trójce

Oprócz "Klubu Trójki" Michniewicz poprowadzi autorski magazyn "Reszta świata".

Kraj, 23 kwietnia 2020

Burda Media wprowadza duże zmiany w strukturze organizacyjnej

Zmiany na stanowiskach naczelnych, nowe obowiązki menedżerów i wdrażanie strategii digital.

Kraj, 27 marca 2020

"National Geographic" uruchamia nową platformę

"Explorerzy. Idź za marzeniem" ma łączyć fanów sportów wyczynowych ze specjalistami, m.in. fizjoterapeutami, trenerami i największym osobistościami w dziedzinach himalaizmu, sportu i fotografii podróżniczej.

Zagranica, 14 listopada 2019

Disney+ ruszył w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Holandii

Na starcie serwis oferuje prawie 500 filmów i 7,5 tys. odcinków programów telewizyjnych.

Kraj, 29 lipca 2019

L'Or startuje z kampanią samplingową

Konsumenci zamawiający prenumeratę "National Geographic" otrzymają do testowania kapsułki kawowe.

Kraj, 10 lipca 2019

Kanał National Geographic świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu

Z okazji półwiecza spektakularnego wydarzenia dla ludzkości kanał telewizyjny przygotował specjalne emisje i wydarzenia.

Zagranica, 15 kwietnia 2019

Serwis streamingowy Disney+ zadebiutuje 12 listopada

Do serwisu trafią z czasem treści do tej pory licencjonowane m.in. Netfliksowi oraz pochodzące z przejętego niedawno 21st Century Fox.

Kraj, 9 kwietnia 2019

National Geographic zachęca do odkrywania świata

Kampanię "Nas też to dziwi" zrealizowała agencja Plej.

Kraj, 27 lutego 2018

"National Geographic" ma 130 lat

Czerwcowy numer polskiej edycji współtworzyć mają czytelnicy.

Kraj, 9 października 2017

Fox Networks uruchomi w Polsce własny serwis VoD

Nadawca kanałów Fox i National Geographic stawia w ofercie na autorski kontent swoich stacji.

Kraj, 22 września 2017

Urszula Anglik commercial managerem CEE w National Geographic

Olga Szczepanik objęła stanowisko programming managera Fox i Fox Comedy, a Adam Lemański - affiliate marketing managera. Fox wzmacnia struktury w Polsce.

Zagranica, 11 sierpnia 2017

Stacje kablowe ratują wyniki 21st Century Fox

Wzrost przychodów Fox News, FX i kanałów sportowych rekompensuje słabości działu produkcji filmowej i Fox Broadcasting.

Kraj, 28 czerwca 2017

National Geographic dla Ministerstwa Rozwoju

Cykl minidokumentów o innowacyjnych polskich firmach.

Kraj, 18 stycznia 2017

Franus naczelną "National Geographic", Wojciechowska dyrektorem Travel Channel

Martyna Wojciechowska była naczelną magazynu "National Geographic Polska" przez 10 lat. Teraz została dyrektorem programowym kanału podróżniczego.

Kraj, 5 września 2016

Burda Polska ma nowego CEO

Nowe stanowisko w firmie zajął Alexander Sorg.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 20 maja 2016

Burda International Polska przygotowała kolejny numer "Gali Kids"

Pismo właśnie trafia na rynek.

Kraj, 10 marca 2016

Canal+ startuje z kampanią urodzinową

Działania przygotowały agencje 2012 i Havas Media.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Zagranica, 14 stycznia 2016

Fox reorganizuje swoje spółki

W ramach nowej struktury Jan Koeppen zostanie prezesem Fox Networks Group w Europie.

Kraj, 6 października 2015

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych [wideo]

Firma prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny.

Kraj, 24 września 2015

Wrangler z nową kampanią również na polskim rynku

W nowej kampanii "Born ready" marka ubrań zaprosiła do współpracy Alastaira Humphreysa, a w Polsce - Kamila Pawelskiego.

Zagranica, 24 września 2015

Washington Post w całości w Facebooku

The Washington Post zapowiedział publikowanie wszystkich swoich artykułów w Facebooku w sekcji Instant Articles. Zapowiedź wydawcy Freda Ryana oznacza, że czytelnicy dziennika uzyskają dostęp do około 1200 publikacji dziennie.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 12 czerwca 2015

Małgorzata Gawryszczak dołącza do zespołu Edipresse Polska

Zespół marketingu i promocji segmentu people & glossy powiększa się.

Kraj, 20 maja 2015

Katarzyna Sobańska-Helman szefem działu książek i kolekcji Burda International

Będzie odpowiedzialna za zarządzanie biznesem książkowym w Polsce i Czechach.

Kraj, 30 kwietnia 2015

McCann dla Banku Pekao SA [wideo]

W kampanii wykorzystane są trzy nowe wersje spotów pt. "Muzeum Niezrealizowanych Marzeń".

Kraj, 21 stycznia 2015

Wirtualna Polska wraca z kampanią [wideo]

Kampania #dzjejesiewpolsce będzie prowadzona w styczniu i lutym br.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 27 marca 2014

Rockwool rusza z wielokanałową kampanią

Startuje akcja wizerunkowa producenta skalnej wełny mineralnej.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 7 marca 2014

Claudia Schiffer w nowej kampanii Opla Meriva

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat, a kreacją online: 180heartbeats + Jung v. Matt.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 4 grudnia 2013

Najsilniejsze marki w Polsce

Najbardziej wyróżniająca się marka to Rafaello, polski złoty to brand o najwyższej adekwatności, a największym szacunkiem cieszy się Wedel.

Kraj, 6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

Kraj, 27 września 2013

Rozszerzona rzeczywistość Odyssei.com

Połączenie reklamy prasowej z aplikacją mobilną to pomysł na promocję nowej platformy z ubezpieczeniami turystycznymi.

Kraj, 6 sierpnia 2013

"Ładny Dom" ma nowego naczelnego

Dariusz Raczko szefem redakcji wnętrzarskiego magazynu.

Kraj, 1 sierpnia 2013

G+J będzie wydawać kolejny magazyn dla LOT-u

Klasa biznes oraz pasażerowie klas elite i premium będą mogli poczytać luksusowy magazyn "Inspire".

Kraj, 27 czerwca 2013

Orange rozszerza współpracę z Martyną Wojciechowską

Znana podróżniczka, celebrytka, redaktor naczelna "National Geographic" będzie znów reklamowała usługi sieci Orange.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Mamed Khalidov twarzą kampanii Śnieżki

Wystartowała kampania dla marki Śnieżka Acryl-Putz.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Ruszyły pierwsze działania wizerunkowe Big Active po rebrandingu

Za działania odpowiada San Markos.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Do decyzji UOKiK Burda i G+J będą działały osobno

Połączone wydawnictwo ma być przeciwwagą dla Wydawnictwa Bauer i Edipresse Polska.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Burda przejmuje G+J w Polsce

Powstałe w wyniku fuzji wydawnictwo będzie miało 30 czasopism.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 1 marca 2013

Pawłowska-Babut rozstała się z G+J Polska

Szefowa jednego z zespołów w BR wydawnictwa odeszła z firmy.

Kraj, 3 stycznia 2013

Łukasz Tłuchowski dyrektorem marketingu Grupy Goodyear

Menedżer będzie odpowiadać za opony do samochodów osobowych w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

Kraj, 28 sierpnia 2012

BNP Paribas chce rozmawiać o planach

Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii kredytów.

Kraj, 29 czerwca 2012

Martyna Wojciechowska reklamuje Orange

Redaktor naczelna polskiej edycji "National Geographic" tym razem promuje sieć komórkową.