M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nestle (firma)"

Zagranica, 20 października 2020

KitKat powraca do swojego hasła sprzed 85 lat

Hasłem "Have z break, have a KitKat" marka świętuje urodziny.

Kraj, 14 października 2020

Nestle organizuje kolejną loterię

W loterii nagroda główna to 10 tys. zł.

Kraj, 14 października 2020

Nałęczowianka z kampanią i nową linią komunikacji

Woda podkreśla swój skład mineralny.

Zagranica, 13 października 2020

Niemcy odbierają Lentilky Czechom

Po 110 latach marka przenosi produkcję do Niemiec.

Kraj, 13 października 2020

HiBrands z nowym konceptem dla marki Pure Life

Działanie ma pomóc najmłodszym wyrobić dobre nawyki picia wody.

Kraj, 16 września 2020

Nestle umożliwia przyrządzenie kawy Starbucks w domu

Jesienią w polskich sklepach pojawi się pierwsza kawa Starbucks od Nestlé.

Kraj, 2 września 2020

Grzegorz Kłusek dołączył do zespołu Dziadka Do Orzechów

Objął stanowisko new business managera.

Kraj, 20 sierpnia 2020

Loteria promocyjna ma wesprzeć sprzedaż płatków śniadaniowych Nestle

Przetarg na obsługę wygrała agencja Unique One, a loteria zostanie wsparta kampanią.

Kraj, 19 sierpnia 2020

Nestle organizuje akcję promocyjną w sieci Intermarche

Za przygotowanie akcji odpowiada Unique One.

Kraj, 5 sierpnia 2020

Marka Felix z kampanią na 10-lecie

Unique One przygotowała loterię urodzinową.

Przetargi, 27 lipca 2020

Galderma wybiera dom mediowy

Szczegóły postępowania nie są znane.

Kraj, 27 lipca 2020

Nestle wprowadza w Polsce roślinnego burgera

Sensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger Nestlé na polskim rynku.

Kraj, 7 lipca 2020

Polska mleczarnia z tradycjami przechodzi na produkcję wegańską

Jogurty Magda mają zrewolucjonizować polski rynek mleka roślinnego.

Kraj, 30 czerwca 2020

Nestle wprowadza na rynek markę batonów Yes!

Linia bardziej zdrowych i bardziej przyjaznych środowisku batonów Yes! będzie dostępna w sieci Żabka.

Zagranica, 8 czerwca 2020

KitKat otwiera swoją czekolaterię w Sydney

Nestle decyduje się na rozwój sieci pod wpływem sukcesu w Melbourne.

Zagranica, 2 czerwca 2020

Nestle wyrokiem sądu zmuszone do rebrandingu swojej marki

Marka Incredible Burger musi przejść rebranding - za bardzo przypomina nazwą konkurencyjną markę Impossible Foods.

Kraj, 1 czerwca 2020

Unique One pracuje dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na organizację loterii dla płatków śniadaniowych marki.

Kraj, 6 maja 2020

Kaktus wprowadza na rynek nową linię lodów

Kaktus Shake na patyku debiutuje na rynku.

Zagranica, 28 kwietnia 2020

Koncerny FMCG zyskały w pierwszej fazie pandemii

Gromadzenie zapasów na kwarantannę podbiło sprzedaż Nestle, Unilevera i Procter & Gamble.

Kraj, 3 kwietnia 2020

Jakub Gołębiewski investment media managerem w UM Thrive

Poprzednio związany był w agencją Wavemaker.

Kraj, 1 kwietnia 2020

Katarzyna Walewska-Napiórkowska account supervisorem w Ogilvy

Awanse i nowe osoby w agencji.

Kraj, 31 marca 2020

HiBrands i Dawid Kwiatkowski tworzą dla Kaktusa

Marka lodów przygotowuje się do sezonu letniego.

Kraj, 30 marca 2020

KER: reklama Winiar nadużywa zaufania odbiorców [wideo]

Komisja unała, że reklama może nadużywać zaufania odbiorców lub wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.

Kraj, 23 marca 2020

Monika Nowak szefową zespołu culinary Nestle w UM Thrive

Przeszła z Wavemakera.

Kraj, 17 marca 2020

Marka Lion ma własne perfumy

Wystartował konkurs marki płatków Nestle, w którym można wygrać perfumy inspirowane zapachem płatków.

Kraj, 11 lutego 2020

Płatki Nestle chcą pomagać pszczołom

Wystartowała promocja dla produktu śniadaniowego realizowana pod hasłem "Ratuj pszczoły".

Zagranica, 10 lutego 2020

Nestle poszerza portfolio czekolad Aero

Tym razem marka wprowadza wariant karmelowy.

Kraj, 14 stycznia 2020

Unique One pozwala wygrać "Krowę z mlekiem"

Wystartowała loteria konsumencka.

Kraj, 27 listopada 2019

Elżbieta Kręt pokieruje zespołem Nestlé w UM Thrive

Z agencją związana jest od blisko 17 lat.

Kraj, 13 listopada 2019

Unique One z dwiema akcjami dla Nestle

Jedna akcja promocyjna organizowana jest w sieci Kaufland, druga - w Intermarche.

Kraj, 5 listopada 2019

Nestle nawiązuje w komunikacji do "Gwiezdnych wojen"

Startuje loteria konsumencka płatków opatrzonych wizerunkami bohaterów gwiezdnej sagi.

Zagranica, 29 października 2019

Coca-Cola na czarnej liście przeciwników plastiku

Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.

Przetargi, 28 października 2019

Nestlé Polska wybiera UM Thrive do obsługi mediowej

Klienta straci Wavemaker.

Kraj, 14 października 2019

Magdalena Szlasa account supervisorem w Publicis Worldwide Polska

Awans w strukturach agencji.

Zagranica, 2 października 2019

Barry Callebaut wpadł na pomysł, jak oszczędzać ziarno kakaowca

Szwajcarski gigant czekoladowy chce w całości wykorzystywać owoce kakaowca i niwelować odpady.

Kraj, 2 października 2019

Nescafe z loterią

Unique One przygotowała kolejną loterię dla marki z portfolio Nestle.

Kraj, 2 października 2019

Unique One wykorzystuje bota

Agencja wprowadza innowacje w obsłudze uczestników loterii.

Kraj, 1 października 2019

Marcin Dobrock na czele Mondeleza

Mondelez International ogłasza zmianę na stanowisku dyrektora zarządzającego w Polsce i krajach bałtyckich.

Kraj, 1 października 2019

Paula Głębocka w Kerris Group i San Markos

Wcześniej pracowała w Creative Pro Group.

Zagranica, 26 września 2019

Nestle wprowadza KitKata w wersji premium

Batonik "tailor made" będzie dostępny w ponad 1500 smakach i będzie kosztował ok. 14 funtów za tabliczkę.

Kraj, 23 września 2019

Nescafe współpracuje z Many Mornings

Działania koordynuje GoldenSubmarine, media zakupił Wavemaker.

Kraj, 23 sierpnia 2019

Anita Brzozowska dołącza do Cape Morris

Nowa senior account manager w agencji.

Kraj, 23 sierpnia 2019

Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę oraz przygotowanie kreacji promocji.

Kraj, 13 sierpnia 2019

Kawa jako narzędzie pracy

W najnowszych badaniach Ipsosu dla Nespresso Polska kawa jawi się jako jeden z najpopularniejszych napojów wśród pracowników firm.

Przetargi, 12 sierpnia 2019

GroupM tworzy specjalny zespół na potrzeby przetargu mediowego Nestle

Nosi on nazwę Open Mind.

Kraj, 1 sierpnia 2019

Agencja Unique One z konkursem dla Nestle

Agencja wygrała przetarg na obsługę konkursu płatków śniadaniowych i batonów zbożowych.

Zagranica, 26 lipca 2019

Nestle rusza z dużą kampanią repozycjonującą Nescafe Azera [wideo]

Marka chce utrzymać innowacyjną przewagę na rozwijającym się rynku kawy.

Przetargi, 19 lipca 2019

Cztery zespoły walczą o budżet Nestle

Klienta broni Wavemaker.

Kraj, 5 lipca 2019

Rusza relaunch marki Nescafe 3in1 [wideo]

Kampania digitalowa jest autorstwa GoldenSubmarine.

Przetargi, 2 lipca 2019

Ruszył przetarg mediowy Nestlé

Klient Wavemakera sprawdza oferty domów mediowych. Ubiegłoroczny budżet na media tego klienta to ponad 346 ml zł.