M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Netflix (marka)"

Zagranica, 21 lutego 2020

Roku: połowa amerykańskich domów bez telewizji kablowej w 2024 roku

Firma przewiduje, że wkraczamy w dekadę, w której streaming stanie się podstawowym sposobem oglądania telewizji.

Zagranica, 29 stycznia 2020

WhatsApp, Garena Free Fire, Netflix i Spotify najchętniej pobieranymi aplikacjami w ub.r.

Komunikator należący do Facebooka miał prawie 760 mln pobrań.

Zagranica, 27 stycznia 2020

W 4. kwartale 2019 r. Netflix zwiększył wydatki reklamowe

W minionym kwartale 2019 r. gigant streamingowy wydał na marketing w USA 879 mln dolarów.

Zagranica, 23 stycznia 2020

Netflix na czele zestawienia Brand Index

Detronizuje sieć Aldi, która spada na drugie miejsce, a Lidl na trzecie.

Kraj, 23 stycznia 2020

Netflix: "Wiedźmin" to nasz najlepszy serial w historii

Przynajmniej jeśli chodzi o oglądalność pierwszego sezonu: w ciągu miesiąca oglądano go w 76 mln domów.

Zagranica, 2 stycznia 2020

"Wiedźmin" święci triumfy w streamingu

Dostępny w Netfliksie "The Witcher" wyprzedził "Mandalorian" (przebój konkurencyjnego Disney Plus) jako najbardziej pożądany serial na platformach streamingowych na świecie w tygodniu od 22 do 28 grudnia.

Zagranica, 19 grudnia 2019

Netflix najwięcej urósł w Europie i na Bliskim Wschodzie

Jak zareaguje na agresywną konkurencję?

Kraj, 6 grudnia 2019

Canal+ reklamuje ofertę z Netfliksem

Kampania w TV, online, w kinach, radiu i OOH; realizacja: Havas Warsaw i Havas Media.

Kraj, 4 grudnia 2019

Canal+ i Netflix rozpoczynają współpracę

Ofertę łączoną obu podmiotów będzie można zamówić w Polsce w trzech pakietach.

Kraj, 15 listopada 2019

Raport "Nadawcy": TVN7 Telewizją Roku, Netflix Serwisem VoD Roku, a Radio Zet Fighterem Roku

Uhonorowano też program TVP1 "Sanatorium miłości" i serial HBO "Ślepnąc od świateł".

Kraj, 4 października 2019

Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile

Nowa odsłona kampanii "Bez nonsensów".

Kraj, 3 października 2019

Amazon Prime Video w ofercie T‑Mobile za 13 zł/mies.

T‑Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów, wprowadza do oferty usługę wideo Amazona.

Kraj, 30 września 2019

HBO Go umożliwia pobieranie filmów, ale skróci bezpłatny okres próbny

Serwis będzie można testować bezpłatnie przez tydzień, a nie miesiąc.

Kraj, 16 września 2019

Cielecka i Wojewódzki reklamują nową ofertę Playa

Play Homebox TV to pakiet komórkowy (rozmowy, internet) z telewizją; ceny: od 100 zł miesięcznie.

Kraj, 2 września 2019

Grzegorz Kuźnik awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego MSL

Dołącza tym samym do zarządu agencji.

Zagranica, 19 sierpnia 2019

Disney zatrudnia byłego CMO Sky

Luke Bradley-Jones ma czuwać nad komunikacją nowej usługi subskrypcyjnej Disney+ w Europie i Afryce.

Zagranica, 8 sierpnia 2019

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

Zagranica, 9 lipca 2019

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Kraj, 4 lipca 2019

T-Mobile i Cyfrowy Polsat współpracują

T-Mobile będzie sprzedawać pakiety Ipla i Eleven Sports.

Zagranica, 6 czerwca 2019

Netflix i Amazon w Indiach naśladują Hotstar

Lokalny gracz, należący obecnie do Disneya, ma 300 milionów użytkowników.

Zagranica, 4 czerwca 2019

119 milionów nowych abonamentów SVoD na świecie w 2019 r.

Między 2018 a 2024 rokiem liczba subskrypcji ma wzrosnąć o 86 proc., do 947 milionów - wynika z raportu Global SVoD Forecasts.

Zagranica, 24 maja 2019

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Zagranica, 24 maja 2019

9 laureatów nagród Creative Review Annual 2019

Tytuł "Best in Book" przyznawany przez dwumiesięcznik "Creative Review" należy do najbardziej cenionych w brytyjskiej branży kreatywnej.

Zagranica, 17 kwietnia 2019

Tinder wyprzedza Netfliksa na liście aplikacji o największych przychodach

Zmiana wynika głównie z podjętej przez serwis streamingowy w grudniu ub.r. decyzji, by nie płacić "podatku Apple".

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Piper Jaffray kolejny raz zbadał preferencje zakupowe amerykańskich nastolatków

83 proc. spośród osób urodzonych po 2000 r. ma iPhone'a, 27 proc. - inteligentny zegarek. Dla co drugiej ulubionym serwisem internetowym jest Amazon.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Zagranica, 15 lutego 2019

Apple chce uruchomić abonamentowy serwis newsowy

Zamierza zatrzymywać 50 proc. przychodów z abonamentu i nie chce dzielić się danymi o użytkownikach, co budzi opór części wydawców.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Microsoft tworzy "Netfliksa dla gier"

Pilotaż nowego serwisu streamingowego, zapewniającego dostęp do gier z dowolnego urządzenia, planowany jest na bieżący rok.

Kraj, 13 grudnia 2018

Showmax kończy działalność w Polsce

Wprowadzony w 2017 r. serwis SVoD zostanie zamknięty 31 stycznia - decyzja właściciela.

Zagranica, 19 listopada 2018

Viacom oczekuje wzrostu przychodów w 2019 r.

W minionym kwartale przychody amerykańskiej grupy mediowej wzrosły o 5 proc., ale odnotowała ona wyraźnie niższy zysk.

Kraj, 4 października 2018

Znana jest już data premiery serialu "1983"

Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.

Zagranica, 21 września 2018

Cary Joji Fukunaga reżyserem 25. Bonda

Termin światowej premiery 25. filmu z serii o przygodach agenta 007 został przesunięty na 14 lutego 2020 r.

Kraj, 31 lipca 2018

Magda Gessler promuje nowy sezon "Orange is the new black" na Netflix

Autorem kreacji jest agencja Gong.

Zagranica, 19 lipca 2018

Wlk. Brytania: przychody płatnej TV zmalały po raz pierwszy w historii

Liczba użytkowników serwisów streamingowych jest już większa niż abonentów płatnych kanałów telewizyjnych.

Zagranica, 11 lipca 2018

Sorrell przebija ofertę WPP i kupuje MediaMonks

S4 Capital - tak ma się nazywać nowe przedsięwzięcie Martina Sorrella - zapłaci za holenderską firmę digitalową ok. 300 mln euro w gotówce i akcjach.

Zagranica, 15 listopada 2017

Amazon wyprodukuje serial telewizyjny "Władca pierścieni"

Według nieoficjalnych informacji Amazon kupił prawa do ekranizacji książki Tolkiena za ok. 200 mln dol.

Zagranica, 18 października 2017

NBCUniversal będzie produkować treści dla Snapchata

Współpraca z NBCUniversal jest kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia zakresu działania Snapchata.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Zagranica, 21 września 2016

Netflix podkreśla siłę kobiet w swojej kampanii

Kampania promująca produkcje z udziałem niezwykłych kobiecych temperamentów miała premierę podczas wręczania nagród Emmy.

Zagranica, 17 lipca 2015

Netflix rośnie równomiernie na wszystkich rynkach

Firma odważnie planuje międzynarodową ekspansję.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Alibaba uruchomi serwis video streamingu

Chiński gigant e-commerce w ciągu najbliższych dwóch miesięcy uruchomi specjalny serwis streamingu video.

Kraj, 28 stycznia 2015

"Tatuaże wolności" kampanią tygodnia wg Adweeka

Spot pokonał reklamy takich marek, jak: Netflix, Dove Hair czy Oreo.

Zagranica, 20 marca 2014

Google wprowadza Chromecast na dziesięć nowych rynków

Po raz pierwszy urządzenie do streamingu wideo pojawi się poza USA.

Zagranica, 10 grudnia 2013

Nexus TV coraz bliżej

Google zapowiada wprowadzenie swojego nowego urządzenia w pierwszej połowie 2014 r.

Zagranica, 10 stycznia 2012

Netflix dostępny na Wyspach

Amerykański serwis streamingowy wkracza na rynki brytyjski i irlandzki, zmierzy się z ostrą konkurencją.

Artykuły weekendowe, 4 lutego 2011

Uczmy się od Hulu

Rewolucja jest spóźniona, ale powoli dociera i do nas - pisze o internetowym VoD Bartek Gołębiowski, creative director agencji Gong!.