Podmioty uzgodniły warunki przedłużenia wieloletniej umowy, ponownie łącząc usługę streamingu z operatorem telewizji płatnej należącym do Comcastu.
Otwiera biuro w Paryżu i zamierza podwoić liczbę francuskojęzycznych filmów w swojej ofercie.
Nowi użytkownicy na tym rynku mają do wyboru umowy subskrypcyjne na 3, 6 i 12 miesięcy ze zniżkami dochodzącymi do 50%.
Według Nielsena nowy film Martina Scorsese zgromadził w USA 17 mln unikatowych widzów w ciągu pięciu dni od premiery w serwisie streamingowym Netflix.
Firma podpisała długofalową umowę najmu paryskiego kina Paris Theatre, w którym chce prezentować niektóre ze swoich produkcji.
Doborowa obsada w zabawnej kampanii.
W odpowiedzi na konkurencję ze strony potęg Apple, Amazonu, Netfliksa i Disneya Cineworld buduje kolejne multipleksy i wyposaża je w nowoczesną technologię.
Platforma streamingowa przygotowuje się na listopadowe debiuty Apple TV+ i Disney+, jak również spodziewane nasycenie rodzimego rynku.
Serwis po raz trzeci wygrywa w badaniu najpopularniejszych marek YouGov.
Firma poważnie podchodzi do uruchomienia swojego serwisu streamingowego Disney+.
Za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard.
Marka głosi o "magii" swojego smaku.
Polska piosenkarka w spocie promującym ostatni sezon serialu "Orange is a New Black".
Binge-watching jest szczególnie rozpowszechniony w młodym pokoleniu - dwie z trzech osób w wieku od 16 do 24 lat oglądają przynajmniej po trzy odcinki za jednym razem.
Użytkownicy w trakcie gry używają urządzeń z przeszłości - telefonów, faksów i CB radia.
Najczęściej oglądany w ub.r. w Stanach Zjednoczonych serial Netfliksa trafi za półtora roku do nowego serwisu streamingowego NBC Universal.
Umowa z Comcastem wycenia serwis streamingowy na 27,5 mld dol.
Trzech największych rywali Netliksa: WarnerMedia, Walt Disney i NBCUniversal, zamierza uruchomić własne serwisy streamingowe.
Serwis streamingowy pozyskał 9,6 mln nowych użytkowników, co Reed Hastings uznał za "fenomenalny start" roku.
Podwyżki cen abonamentu, zapowiedziane w styczniu, wejdą w życie, począwszy od majowego okresu rozliczeniowego.
Szczegóły poznamy na konferencji zaczynającej się 25 marca o godz. 18 czasu warszawskiego.
CEO Netfliksa podkreśla, że firma wydaje rocznie 1,2 mld dol. na rozwiązania technologiczne, a ok. 10 mld dol. na treści programowe.
Film zdobył wprawdzie trzy Oscary, ale nie ten najbardziej pożądany - dla najlepszego filmu.
Po dziesięć nominacji otrzymały: "Roma", produkcja Netfliksa w reżyserii Meksykanina Alfonso Cuaróna, i "Faworyta" wyreżyserowana przez Yorgosa Lanthimosa.
Serwis streamingowy przenosi na abonentów część kosztów produkcji i zakupu treści.
Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.
Na liście najbardziej pożądanych seriali pierwsze miejsce przez cztery kwartały zajmował ostatnio serial "The Walking Dead".
To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.
Na decyzję wpłynął sukces hiszpańskiego serialu "Dom z papieru" ("La casa de papel") i niemieckiego "Dark".
W III kwartale roku przybyło ich 6,96 mln.
Na podstawie siedmioczęściowego cyklu książkowego C.S. Lewisa ma powstać serial i filmy.
Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.
Wcześniej zajmowała stanowisko vice president of communications w Facebooku.
Spada zainteresowanie torrentami i CDA.
Zarówno liczba nowych użytkowników, jak i obroty firmy okazały się w II kwartale br. słabsze od prognoz.