M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nielsen (firma)"

Kraj, 4 listopada 2019

Zmiany w zespole RTB House

Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami.

Kraj, 8 października 2019

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Kraj, 5 września 2019

Nielsen: W sierpniu na reklamę w TV wydano w Polsce 1,69 mld zł

Najwięcej zainwestowały firmy: Aflofarm, Procter & Gamble i Polpharma.

Kraj, 3 września 2019

Nielsen zmienia strukturę client service

Powstały dwa zespoły, za które odpowiadają: Adam Rybarczyk i Michał Buszko.

Kraj, 2 września 2019

Michał Buszko client team leaderem w Nielsenie

Wcześniej był związany z domami mediowymi z GroupM.

Zagranica, 15 lipca 2019

WPP finalizuje sprzedaż 60% akcji Kantara

Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.

Kraj, 1 lipca 2019

Okocim reklamuje piwa bez alkoholu

Producent promuje lagera i radlery 0%.

Kraj, 4 czerwca 2019

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.

Zagranica, 29 kwietnia 2019

Netflix może utracić prawa do "The Office" i innych licencjonowanych seriali

Trzech największych rywali Netliksa: WarnerMedia, Walt Disney i NBCUniversal, zamierza uruchomić własne serwisy streamingowe.

Kraj, 23 kwietnia 2019

Magdalena Sosna z Nielsena do GfK Polonia

Objęła stanowisko marketing and communication managera.

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Stany Zjednoczone: sprzedaż jogurtów spada

Spadki wystąpiły przez dwa ostatnie lata z rzędu po dekadzie wzrostu - wynika z danych Euromonitor International.

Kraj, 8 marca 2019

Nielsen nie weźmie udziału w przetargu na telemetrię ogłoszonym przez TVP

Firma badawcza chce jednak nadal rozmawiać z TVP o współpracy biznesowej.

Kraj, 27 lutego 2019

Agnieszka Gosiewska client service directorem w Nielsenie

Pokieruje pracami zespołów TV Audience Measurement i Digital.  

Kraj, 12 lutego 2019

Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Polacy kupują coraz droższe piwa, coraz chętniej także bez alkoholu.

Kraj, 7 lutego 2019

Piwo, wódka, whisky najczęściej spożywane przez Polaków według Nielsena

Polacy wydali na piwo w ub.r. - 16,7 mld zł, na wódkę - 11 mld zł, a na whisky - 2,3 mld zł.

Kraj, 15 stycznia 2019

Nowa loteria Grześków

Marka z portfolio Coliana rozda w ramach loterii milion wafelków.

Kraj, 7 grudnia 2018

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 5 listopada 2018

TVP: Audyt w Nielsenie tuż-tuż; Nielsen: audyt nie startuje, nasze stanowisko nie zmieniło się

Wspólny komunikat TVP i Nielsena po roboczym spotkaniu kierownictwa obu firm nadawca publiczny opatrzył własnym komentarzem, który zdaniem firmy telemetrycznej, wprowadza w błąd i mija się z prawdą.

Kraj, 16 października 2018

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Kraj, 18 września 2018

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Kraj, 31 sierpnia 2018

TVP: audyt w celu zabezpieczenia ekonomicznych interesów firmy

W specjalnym oświadczeniu Telewizja Polska tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na audyt, ale jednocześnie krytykuje działania IAA.

Kraj, 21 sierpnia 2018

Eti chce szybko dołączyć do liderów rynku słodyczy w Polsce

Firma Eti informuje o ambitnych planach, launchach. Niebawem startuje z kolejną kampanią produktową.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Nielsen: segment premium zyskuje na znaczeniu w alkoholach

W 2017 r. segment alkoholi premium został drugim segmentem pod względem wartości sprzedaży, po największym - mainstream, spychając segment ekonomiczny na ostatnie miejsce.

Kraj, 30 lipca 2018

Data Exchanger skorzystała z audytu Nielsen Digital Ad Ratings

Badanie Nielsena pomaga w zapewnieniu lepszych wyników w kampaniach targetowanych demograficznie.

Zagranica, 19 lipca 2018

Heineken z pierwszą kampanią dla wariantu bezalkoholowego

W lekkiej, zabawnej kampanii marketer udowadnia, że alkohol nie jest jedynym powodem popełniania gaf.

Kraj, 17 lipca 2018

Nielsen podsumował mundial 2018

Największą widownię zgromadził mecz Polska - Kolumbia. Spotkanie śledziło 13,6 mln widzów. Wpływy z reklam trzech mundialowych anten TVP wyniosły 232 mln zł.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: Będziemy kontynuować działania wobec Nielsena

Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Kraj, 3 lipca 2018

Wavemaker: "Wiadomości" silne w woj. lubelskim, "Fakty" w małopolskim, a "Wydarzenia" w łódzkim

"Wiadomości" tylko w jednym województwie - lubuskim - zyskały widzów. "Fakty" w większości województw traciły, najwięcej w kujawsko-pomorskim. "Wydarzenia" zyskały w sześciu województwach, najwięcej w podlaskim.

Kraj, 2 lipca 2018

Widownia ostatniego meczu Polaków na mundialu podawana przez TVP i Nielsen różni się o ponad 25 proc.

TVP twierdzi, że spotkanie oglądało ponad 10,6 mln widzów, Nielsen podaje o 2,9 mln mniej.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Zagranica, 8 czerwca 2018

Mrożonki nadzieją producentów żywności paczkowanej

Tradycyjne marki w tym sektorze zostały odświeżone i zyskują uznanie w oczach konsumentów dbających o zdrowie.

Kraj, 16 maja 2018

Firmy badawcze oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentują nowe koncepcje badań mediowych

Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.

Kraj, 14 marca 2018

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Kraj, 13 marca 2018

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Kraj, 8 marca 2018

Carlsberg Polska miał udany rok

Trzeci w kraju producent piwa zwiększył w ub.r. sprzedaż o 6,2 proc., podczas gdy rynek zmalał o 1,3 proc.

Zagranica, 7 marca 2018

Fox chce ograniczyć czas emisji reklam do 2 minut na godzinę

Cel miałby być osiągnięty do 2020 r.

Kraj, 21 lutego 2018

Ambra w II poł. ub.r. urosła o 5,9 proc.

Według Nielsena rynek wina w Polsce wzrósł w 2017 r. o 6 proc.

Kraj, 14 lutego 2018

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Zagranica, 31 stycznia 2018

Najmniejsza telewizyjna widownia gali Grammy od 2009 r.

Według Nielsena transmisję rozdania nagród w CBS oglądało 19,8 mln widzów.

Kraj, 24 stycznia 2018

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne tendencje konsumenckie.

Zagranica, 3 stycznia 2018

Ekologiczne mleko wychodzi z mody

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych przestawiają się na mleko bez laktozy i roślinne substytuty produktów mlecznych.

Zagranica, 13 grudnia 2017

Badania zlecone przez Nestle i Unilevera wykazały skuteczność reklam cyfrowych

Według badań każdy funt wydany na reklamę cyfrową skutkuje sprzedażą na poziomie 1,94 funta.

Kraj, 26 października 2017

GroupM łączy dane GfK i Nielsena w nowym narzędziu

GroupM promuje Precious, pomiar łączący dane zakupowe GfK i telemetryczne Nielsena, wśród reklamodawców. Jak twierdzą autorzy tego narzędzia, to pionierski produkt nie tylko w skali polskiego rynku, lecz także Europy.

Kraj, 3 października 2017

Kosmetyki Basel Olten Pharm liderami w trzech kategoriach

Krem do rąk, tonik do twarzy i serum do twarzy z portfolio polskiej firmy - hitami sprzedażowymi w sieciach według danych Nielsena.

Kraj, 21 września 2017

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 25 lipca 2017

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Kraj, 18 lipca 2017

MEC: "Wiadomości" rządzą na Podlasiu, "Fakty" na Śląsku

Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak jak mieszkańcy Podkarpacia lub woj. świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku - pokazuje analiza agencji MEC.