M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nielsen (firma)"

Kraj, 1 października 2020

Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online

Średnio przez 30 min dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Kraj, 26 sierpnia 2020

Nielsen: Spadek Indeksu Zadowolenia Konsumentów

W badaniu Polska wciąż znajduje się powyżej średniej.

Kraj, 21 lipca 2020

Polityka i dieta królują na książkowych półkach

Według panelu Nielsen BookScan w czerwcu odnotowano 20% wzrost sprzedaży książek, a średnia cena wróciła do okresu sprzed pandemii.

Kraj, 17 czerwca 2020

Marki Soplica, Somersby i Jacobs zwycięzcami Breakthrough Innovation Poland 2019 Nielsena

Raport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje, co przesądza o ich sukcesie. Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są w najnowszym magazynie "Handel".

Kraj, 9 czerwca 2020

Nielsen wybrał największych innowatorów FMCG

Raport będzie dostępny z najnowszym magazynem "Handel".

Zagranica, 28 maja 2020

Nielsen: Sprzedaż artykułów spożywczych online dwukrotnie wzrosła

W Wielkiej Brytanii Nielsen raportuje o skoku popularności e-commerce.

Kraj, 21 maja 2020

Nielsen przeanalizował, jak Polacy robili zakupy przez ostatnich dziesięć tygodni

W ostatnich miesiącach najwięcej zyskały produkty zdrowotne +39% oraz suche artykuły spożywcze +16%, straciły kosmetyki i perfumy -41%, a cały koszyk odnotował 5% wzrost wartości sprzedaży r/r.

Kraj, 8 maja 2020

4,6 mln widzów oglądało debatę prezydencką w TVP

TVP podaje wynik o blisko 2 mln wyższy.

Kraj, 22 kwietnia 2020

Nielsen: Wartość koszyka wielkanocnego Polaków spadła o 10%

Wysoki wzrost wartości zanotowały kategorie: farby do włosów, kiełbasy i jajka.

Kraj, 15 kwietnia 2020

L'Oreal wycofuje się z telewizji

Z danych Nielsena wynika, że od 1 kwietnia br. firma nie wyemitowała żadnych GRP.

Kraj, 6 kwietnia 2020

Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Kraj, 1 kwietnia 2020

Nielsen: W kwarantannie więcej oglądamy TV

Jak dotąd nie zmniejszyła się intensywność działań reklamowych.

Kraj, 27 marca 2020

Nielsen: W czasie pandemii oglądamy TV częściej i dłużej

Przed ekranem zasiadły wszystkie pokolenia, a intensywność działań reklamowych nie zmniejsza się.

Kraj, 18 marca 2020

Nielsen: Polacy kontynuują zakupy na zapas

Nadal na potęgę kupowaliśmy w marcu środki higieny i suchą żywność.

Zagranica, 16 marca 2020

PepsiCo przejmuje markę Rockstar

Akwizycja jest warta 3,85 mld dol.

Kraj, 11 marca 2020

Polacy rzucili się na zakupy w obawie przed koronawirusem

Sprzedaż środków czystości i suchych produktów spożywczych wzrosła o 60-80%.

Kraj, 4 marca 2020

W Polsce pijemy trochę mniej piwa, za to droższe

Na piwa bezalkoholowe wydajemy już więcej niż np. na gumy do żucia.

Kraj, 14 stycznia 2020

Wavemaker: tylko 32 programy zgromadziły przed TV ponad 5 mln widzów w 2019 r.

Już tylko 32 pojedyncze emisje programów w telewizji przyciągnęły w 2019 r. widownię przekraczającą 5 mln osób - pokazuje analiza agencji Wavemaker na podstawie danych Nielsena.

Kraj, 7 stycznia 2020

Top reklamodawcy TV w 2019 r.: Aflofarm, Lidl i Polpharma

Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.

Zagranica, 11 grudnia 2019

Sandra Sims-Williams przechodzi z Publicis Groupe do Nielsena

Zajmie stanowisko SVP odpowiedzialnej za różnorodność i przeciwdziałanie wykluczeniu.

Zagranica, 9 grudnia 2019

"Irlandczyk" z 17 mln widzów w Netfliksie w USA

Według Nielsena nowy film Martina Scorsese zgromadził w USA 17 mln unikatowych widzów w ciągu pięciu dni od premiery w serwisie streamingowym Netflix.

Kraj, 5 grudnia 2019

Nielsen: w listopadzie wydatki na reklamę TV większe niż przed rokiem

Najwięcej wydały firmy: Aflofarm, Ferrero i Lidl.

Kraj, 4 listopada 2019

Zmiany w zespole RTB House

Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami.

Kraj, 8 października 2019

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Kraj, 5 września 2019

Nielsen: W sierpniu na reklamę w TV wydano w Polsce 1,69 mld zł

Najwięcej zainwestowały firmy: Aflofarm, Procter & Gamble i Polpharma.

Kraj, 3 września 2019

Nielsen zmienia strukturę client service

Powstały dwa zespoły, za które odpowiadają: Adam Rybarczyk i Michał Buszko.

Kraj, 2 września 2019

Michał Buszko client team leaderem w Nielsenie

Wcześniej był związany z domami mediowymi z GroupM.

Zagranica, 15 lipca 2019

WPP finalizuje sprzedaż 60% akcji Kantara

Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.

Kraj, 1 lipca 2019

Okocim reklamuje piwa bez alkoholu

Producent promuje lagera i radlery 0%.

Kraj, 4 czerwca 2019

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.

Zagranica, 29 kwietnia 2019

Netflix może utracić prawa do "The Office" i innych licencjonowanych seriali

Trzech największych rywali Netliksa: WarnerMedia, Walt Disney i NBCUniversal, zamierza uruchomić własne serwisy streamingowe.

Kraj, 23 kwietnia 2019

Magdalena Sosna z Nielsena do GfK Polonia

Objęła stanowisko marketing and communication managera.

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Stany Zjednoczone: sprzedaż jogurtów spada

Spadki wystąpiły przez dwa ostatnie lata z rzędu po dekadzie wzrostu - wynika z danych Euromonitor International.

Kraj, 8 marca 2019

Nielsen nie weźmie udziału w przetargu na telemetrię ogłoszonym przez TVP

Firma badawcza chce jednak nadal rozmawiać z TVP o współpracy biznesowej.

Kraj, 27 lutego 2019

Agnieszka Gosiewska client service directorem w Nielsenie

Pokieruje pracami zespołów TV Audience Measurement i Digital.  

Kraj, 12 lutego 2019

Według Nielsena rynek piwa wzrósł w ub.r. wartościowo o ponad 7 proc.

Polacy kupują coraz droższe piwa, coraz chętniej także bez alkoholu.

Kraj, 7 lutego 2019

Piwo, wódka, whisky najczęściej spożywane przez Polaków według Nielsena

Polacy wydali na piwo w ub.r. - 16,7 mld zł, na wódkę - 11 mld zł, a na whisky - 2,3 mld zł.

Kraj, 15 stycznia 2019

Nowa loteria Grześków

Marka z portfolio Coliana rozda w ramach loterii milion wafelków.

Kraj, 7 grudnia 2018

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 5 listopada 2018

TVP: Audyt w Nielsenie tuż-tuż; Nielsen: audyt nie startuje, nasze stanowisko nie zmieniło się

Wspólny komunikat TVP i Nielsena po roboczym spotkaniu kierownictwa obu firm nadawca publiczny opatrzył własnym komentarzem, który zdaniem firmy telemetrycznej, wprowadza w błąd i mija się z prawdą.

Kraj, 16 października 2018

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Kraj, 18 września 2018

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Kraj, 31 sierpnia 2018

TVP: audyt w celu zabezpieczenia ekonomicznych interesów firmy

W specjalnym oświadczeniu Telewizja Polska tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na audyt, ale jednocześnie krytykuje działania IAA.

Kraj, 21 sierpnia 2018

Eti chce szybko dołączyć do liderów rynku słodyczy w Polsce

Firma Eti informuje o ambitnych planach, launchach. Niebawem startuje z kolejną kampanią produktową.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Nielsen: segment premium zyskuje na znaczeniu w alkoholach

W 2017 r. segment alkoholi premium został drugim segmentem pod względem wartości sprzedaży, po największym - mainstream, spychając segment ekonomiczny na ostatnie miejsce.

Kraj, 30 lipca 2018

Data Exchanger skorzystała z audytu Nielsen Digital Ad Ratings

Badanie Nielsena pomaga w zapewnieniu lepszych wyników w kampaniach targetowanych demograficznie.

Zagranica, 19 lipca 2018

Heineken z pierwszą kampanią dla wariantu bezalkoholowego

W lekkiej, zabawnej kampanii marketer udowadnia, że alkohol nie jest jedynym powodem popełniania gaf.

Kraj, 17 lipca 2018

Nielsen podsumował mundial 2018

Największą widownię zgromadził mecz Polska - Kolumbia. Spotkanie śledziło 13,6 mln widzów. Wpływy z reklam trzech mundialowych anten TVP wyniosły 232 mln zł.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: Będziemy kontynuować działania wobec Nielsena

Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.