M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Nike (firma)"

Zagranica, 26 sierpnia 2020

Nike w hołdzie Kobe Bryantowi

Marka wystartowała z kampanią w dniu urodzin przedwcześnie zmarłego sportowca.

Kraj, 24 sierpnia 2020

Papaya Films i Brent Bonacorso z teledyskiem dla Grimes

Klip powstał w czasie lockdownu w Los Angeles.

Zagranica, 18 sierpnia 2020

Nowy wideoklip Drake'a jest zarazem reklamą Nike [wideo]

Wideo do nowej piosenki kanadyjskiego rapera "Laugh now, cry later" kręcono m.in. w globalnej siedzibie Nike w Beaverton w stanie Oregon.

Zagranica, 4 sierpnia 2020

Nike z kampanią popandemiczną

Za motywującą produkcją stoi Wieden + Kennedy.

Kraj, 23 lipca 2020

Bluebird Artist otwiera dział Animation & Design

Będzie skupiać ludzi tworzących animacje, efekty specjalne, czołówki programów telewizyjnych, a także zajmujących się motion designem czy projektowaniem graficznym.

Zagranica, 10 czerwca 2020

Dwie konkurencyjne marki herbaty łączą siły w walce z rasizmem

W Wielkiej Brytanii PG Tips (Unilever) i Yorkshire Tea proszą, żeby nacjonaliści nie kupowali ich produktów.

Zagranica, 2 czerwca 2020

Globalne marki we wspólnym sprzeciwie wobec rasizmu

Nike, Adidas i Netflix mówią jednym głosem po śmierci George'a Floyda.

Zagranica, 19 maja 2020

Nike i 7-Eleven wprowadzają wspólnie stworzone buty

Najprawdopodobniej modele butów będą dostępne tylko w Japonii.

Zagranica, 16 kwietnia 2020

Nike z nostalgiczną kampanią na czas pandemii

Firma sportowa składa hołd wysiłkowi swoich fanów i zachęca ich do kontynuacji treningów.

Zagranica, 23 grudnia 2019

Nike podsumowuje rekordowy kwartał

Przychody i sprzedaż przekroczyły przewidywania analityków.

Zagranica, 24 października 2019

Wieloletni CEO Nike odchodzi

Mark Parker związany z firmą od ponad 40 lat i prezes od 2006 r. żegna się z firmą.

Zagranica, 16 września 2019

Nike w nowej kampanii wykorzystuje sceptyczne nastawienie do biegania

Przewrotna i inteligentna kampania.

Zagranica, 13 września 2019

Nike z wielką kampanią adresowaną do dzieci

To pierwsza realizacja dziecięcej komunikacji agencji W+K Amsterdam dla marki.

Zagranica, 3 lipca 2019

Nike wycofuje buty z wczesną wersją amerykańskiej flagi

Nastąpiło to po interwencji Colina Kaepernicka, gwiazdy NFL, i reklam producenta obuwia, który miał zastrzeżenia do symboliki flagi z 13 gwiazdami.

Kraj, 19 czerwca 2019

ARC: najbardziej rozpoznawalni sponsorzy sportu to: Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU

W ciągu 10 lat o 15 p.p. wzrosła liczba osób, które korzystniej oceniają firmy angażujące się w sponsoring.

Zagranica, 18 grudnia 2018

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

Reklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.

Zagranica, 25 lipca 2018

Nike daje podwyżki i zmienia system wynagradzania pracowników

Podwyżki dostanie 7 tys. pracowników firmy.

Zagranica, 5 lipca 2018

Roger Federer porzuca Nike na rzecz Uniqlo

Kontrakt szwajcarskiego tenisisty z Nike wygasł w marcu br.

Zagranica, 11 kwietnia 2018

Nike prezentuje uniwersalne legginsy dla kobiet - aktywnych i leniuchów

Nike wreszcie mówi głośno, do czego przeważnie oprócz ćwiczeń na siłowni służą legginsy.

Zagranica, 20 marca 2018

Nike wycofuje najnowszą kampanię z YouTube'a

W kampanii "Nothing beats a Londoner" Nike użyło skrótu "LDNR", który w 2015 r. zarejestrowała inna marka odzieży sportowej.

Zagranica, 16 lutego 2018

Duma Londynu w nowej kampanii Nike

Wieden & Kennedy zapraszają do udziału w kampanii 258 młodych londyńczyków.

Zagranica, 9 listopada 2017

Amazon rozszerza ofertę odzieży sportowej pod marką własną

Gigant e-commerce rozwija również linię wyposażenia wnętrz.

Kraj, 18 lipca 2017

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.

Zagranica, 14 czerwca 2017

Stany Zjednoczone: dżinsy odzyskują rynek

Według Euromonitora ich sprzedaż, po latach spadków, ma w br. wzrosnąć o 2,2 proc.

Zagranica, 16 lutego 2017

Mother tworzy w Wielkiej Brytanii autonomiczną agencję projektową

Na dziesięciolecie otwarcia biura w Nowym Jorku agencja otwiera autonomiczne biuro, które będzie zajmowało się designem i projektowaniem.

Kraj, 18 stycznia 2017

YouTube prezentuje najpopularniejsze reklamy 2016 r.

W Polsce największą sympatią cieszyły się reklamy Allegro.

Zagranica, 14 grudnia 2016

Nike upomina tracących czas w Facebooku

W+K Portland uświadamia, ile czasu tracimy na bezsensowne przeglądanie mediów społecznościowych, podczas gdy moglibyśmy w tym czasie biegać.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Kraj, 24 października 2016

180heartbeats + Jung von Matt autorem nowej kampanii Nike'a

Agencja odpowiada za promocję modelu butów Nike Roshe 2.

Kraj, 18 października 2016

Spicy Mobile tworzy zespół Happy Pixel

Pokieruje nim Maciej Mazurczak.

Kraj, 26 września 2016

Bartek Grędysa w kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego senior copywritera.

Kraj, 15 września 2016

Zmiany w kreacji K2

Agencja wyłoniła trzech nowych szefów kreacji i podzieliła dział na dwa obszary.

Zagranica, 17 sierpnia 2016

Nike ma nową odsłonę kampanii "Just do it" [wideo]

Akcja ruszy pod hasłem "Unlimited youth", która ma na celu docenienie niecodziennych sportowców.

Zagranica, 10 sierpnia 2016

Chris Mosier w kampanii Nike

W+K Portland z kampanią z udziałem transgenderowego sportowca.

Zagranica, 27 lipca 2016

Nike śmiało patrzy w przyszłość

W nowym spocie dla marki wystąpiły niemowlęta.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Zagranica, 19 lipca 2016

Nike oddaje hołd atletkom w Indiach

Za kreację wideoklipu odpowiada W+K Delhi.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Kuba Błaszczykowski twarzą LG

Szczegóły współpracy mają zostać ogłoszone dzisiaj.

Zagranica, 9 marca 2016

Nike zawiesza współpracę z Sharapovą

Firma reaguje na przyznanie się rosyjskiej tenisistki do korzystania z dopingu.

Zagranica, 4 marca 2016

Adidas: najlepszy rezultat od dwóch lat

Niemiecki producent akcesoriów sportowych podał oficjalne wyniki finansowe za 2015 r. Są one znacznie lepsze od tych z lat 2013 i 2014. Zysk netto Adidasa wyniósł 634 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 29 proc.

Kraj, 29 stycznia 2016

Wieden & Kennedy przygotowała nową odsłonę kampanii Nike

Będzie ona również prowadzona w Polsce.

Zagranica, 18 stycznia 2016

Nike przedłuża sponsorowanie Ohio State University

15-letni kontrakt pomiędzy podmiotami, kontynuujący dotychczasową ich współpracę, jest wart 252 mln dolarów.

Zagranica, 9 grudnia 2015

LeBron James dożywotnio z Nike

Firma Nike prawdopodobnie po raz pierwszy w swojej historii podpisała dożywotni kontrakt z jedną z gwiazd koszykarskiej ligi NBA (czterokrotny zwycięzca plebiscytu MVP) - LeBronem Jamesem grającym aktualnie w Cleveland Cavaliers.

Kraj, 2 listopada 2015

Polki patriotyczne na Instagramie

Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.

Zagranica, 29 października 2015

Cristiano Ronaldo rozwija markę CR7

Gwiazda Realu Madryt współpracuje z Nike, ale także prezentuje nową kolekcję wspólnie z Portugal Footwear.

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Kraj, 6 lipca 2015

Nike chce złamać granicę prędkości [wideo]

Rusza nowa kampania marki, w której udział biorą kolejne gwiazdy sportu.

Kraj, 1 lipca 2015

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.

Kraj, 17 kwietnia 2015

#LepszaJa - Nike motywuje kobiety na całym świecie [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada agencja Wieden + Kennedy.