M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Omnicom (firma)"

Zagranica, 29 lipca 2020

Omnicom: spadek przychodów organicznych o 23% w II kwartale

Zysk operacyjny spadł o 89%.

Zagranica, 17 lipca 2020

Visa ogłasza przetarg na agencję kreatywną

Obecnie organizacja płatnicza pracuje z BBDO i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 6 lipca 2020

RECMA: Starcom na szczycie zestawienia Overall Activity Volume 2019

Największym holdingiem pozostaje GroupM.

Przetargi, 27 maja 2020

COMvergence: Pierwszy kwartał 2020 r. należy do PHD i GroupM

Metodologia COMvergence w raporcie "New Business Barometer Q1 2020" zakłada zliczanie budżetów wygranych, przegranych oraz utrzymanych.

Zagranica, 30 kwietnia 2020

Spadki wyników kwartalnych WPP i Omnicomu

Oba holdingi ucierpiały na pandemii, ale Omnicom radził sobie lepiej niż holding kierowany przez Marka Reada, który odnotował w marcu spadek przychodów organicznych netto aż o 7,9%.

Zagranica, 27 kwietnia 2020

RECMA: Publicis i GroupM liderami w Stanach Zjednoczonych

Stawkę zamyka Havas.

Zagranica, 7 kwietnia 2020

Wendy Clark globalną CEO Dentsu Aegis Network

Odchodzi ze stanowiska president & CEO agencji DDB Worldwide z grupy Omnicom.

Zagranica, 6 kwietnia 2020

Cannes Lions dopiero w 2021 r.

Poprzednio tegoroczną edycję festiwalu planowano przełożyć z czerwca na październik br.

Kraj, 4 marca 2020

Starcom i MediaCom dominują w RECMA Profile Classification

Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.

Zagranica, 24 lutego 2020

TBWA\Chiat\Day New York agencją kreatywną Bubly

Przejmuje obowiązki od innej agencji z grupy Omnicom - Goodby Silverstein & Partners.

Przetargi, 3 lutego 2020

Hasbro prznosi budżet mediowy do MediaComu

W Polsce był to klient Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, prawdopodobnie MediaCom Warszawa rozpocznie współpracę z tym klientem.

Kraj, 13 grudnia 2019

OMD największą agencją w billingach

Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.

Przetargi, 12 listopada 2019

Publicis i WPP zajmą się budżetem reklamowym Nivei

Publicis utworzy specjalną jednostkę o nazwie One Touch.

Zagranica, 30 października 2019

TBWA i Manning Gottlieb OMD wygrały budżet McVitie's

Producent ciastek Pladis rozstrzygnął przetargi.

Kraj, 15 października 2019

GroupM liderem "The Qualitative Evaluation Poland 2019" wg RECMA

Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.

Zagranica, 15 października 2019

Disney dzieli budżet mediowy między Publicis i Omnicom

W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Przetargi, 9 sierpnia 2019

Disney rusza z regionalnymi prezentacjami domów mediowych

Kolejne fazy globalnego przetargu na media.

Przetargi, 7 sierpnia 2019

TikTok wybrał PHD do obsługi mediowej

Globalny budżet trafia do agencji Omnicomu.

Przetargi, 1 sierpnia 2019

Publicis Media wygrywa obsługę LVMH

Przetarg obejmował region EMEA.

Zagranica, 26 lipca 2019

Interpublic z wolniejszym wzrostem w Stanach Zjednoczonych

W skali globalnej przychody netto grupy wzrosły w II kwartale br. o 9,1%, do 2,3 mld dol.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Zagranica, 24 czerwca 2019

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions

Wśród zdobywców grand prix znalazła się agencja VMLY&R Poland.

Zagranica, 13 maja 2019

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Zagranica, 14 lutego 2019

Wyniki grupy Omnicom zbliżone do oczekiwań

Przychody grupy w ujęciu rok do roku spadły wprawdzie o 2,2 proc., ale wzrost organiczny wyniósł 3,2 proc.

Zagranica, 7 lutego 2019

Publicis: kwartalny spadek przychodów o 0,3 proc.

To przede wszystkim wynik cięć w wydatkach reklamowych amerykańskich gigantów z sektora dóbr konsumpcyjnych.

Zagranica, 28 stycznia 2019

PHD wygrywa budżet mediowy Oatly

Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.

Zagranica, 17 grudnia 2018

Accenture Interactive kupuje Adaptly

Nowojorska firma Adaptly pomaga marketerom kupować targetowane reklamy na takich platformach online jak Amazon, Google i Facebook.

Zagranica, 4 grudnia 2018

David Golding i James Murphy odchodzą z Adam & Eve/DDB

Team kreatywny chce rozpocząć własną działalność i poszukuje jeszcze jednego partnera.

Zagranica, 27 listopada 2018

WPP zdobywa budżet kreatywny marki Volkswagen w Ameryce Północnej

Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.

Zagranica, 26 października 2018

WPP: niższe o 1,5 proc. przychody w III kwartale

Wartość rynkowa grupy to obecnie 11,5 mld funtów - mniej niż połowa tego, na ile była wyceniana w marcu 2017 r. (24 mld funtów).

Zagranica, 9 października 2018

Ford po 75 latach rozstaje się z grupą WPP

Producent aut wybrał teraz BBDO na główną agencję kreatywną

Przetargi, 4 września 2018

PHD wygrywa europejski budżet VF Corporation

Klienta traci Vizeum.

Kraj, 26 lipca 2018

Omnicom stawia na marketing oparty na danych i tworzy Omni

Omni zostało zaprojektowane w celu prowadzenia targetowanych działań reklamowych, przy wykorzystaniu i integracji kreacji, mediów, danych oraz bazy CRM.

Zagranica, 26 lipca 2018

IPG: dobre wyniki kwartalne, wyższa prognoza wzrostu na cały rok

Przychody netto Interpublic Group of Cos. wzrosły w II kwartale o 6,2 proc., a organicznie o 5,6 proc.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Czy reklamodawcy mogą pomóc ograniczać uzależnienie od aplikacji mobilnych?

Takie pytanie postawili sobie uczestnicy jednego z paneli dyskusyjnych podczas ubiegłotygodniowego festiwalu reklamowego w Cannes.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Omnicom: wyniki kwartalne lepsze od prognoz, lekki spadek w Ameryce Płn.

Globalnie grupa zanotowała w I kwartale br. organiczny wzrost przychodów o 2,4 proc., do 3,6 mld dol.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Zagranica, 5 kwietnia 2018

Mitsubishi wybrało do globalnej obsługi interaktywnej agencję Critical Mass

Należy ona do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom.

Przetargi, 14 marca 2018

McDonald's poszerza współpracę z Omnicomem

Marketer po półrocznym przetargu wybrał Content Collective.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Zagranica, 17 stycznia 2018

Hearts & Science wchłania Rocket

Konsolidacja na rynku brytyjskim.