M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Omnicom (firma)"

Zagranica, 30 października 2019

TBWA i Manning Gottlieb OMD wygrały budżet McVitie's

Producent ciastek Pladis rozstrzygnął przetargi.

Kraj, 15 października 2019

GroupM liderem "The Qualitative Evaluation Poland 2019" wg RECMA

Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.

Zagranica, 15 października 2019

Disney dzieli budżet mediowy między Publicis i Omnicom

W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Przetargi, 9 sierpnia 2019

Disney rusza z regionalnymi prezentacjami domów mediowych

Kolejne fazy globalnego przetargu na media.

Przetargi, 7 sierpnia 2019

TikTok wybrał PHD do obsługi mediowej

Globalny budżet trafia do agencji Omnicomu.

Przetargi, 1 sierpnia 2019

Publicis Media wygrywa obsługę LVMH

Przetarg obejmował region EMEA.

Zagranica, 26 lipca 2019

Interpublic z wolniejszym wzrostem w Stanach Zjednoczonych

W skali globalnej przychody netto grupy wzrosły w II kwartale br. o 9,1%, do 2,3 mld dol.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Zagranica, 24 czerwca 2019

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions

Wśród zdobywców grand prix znalazła się agencja VMLY&R Poland.

Zagranica, 13 maja 2019

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Zagranica, 14 lutego 2019

Wyniki grupy Omnicom zbliżone do oczekiwań

Przychody grupy w ujęciu rok do roku spadły wprawdzie o 2,2 proc., ale wzrost organiczny wyniósł 3,2 proc.

Zagranica, 7 lutego 2019

Publicis: kwartalny spadek przychodów o 0,3 proc.

To przede wszystkim wynik cięć w wydatkach reklamowych amerykańskich gigantów z sektora dóbr konsumpcyjnych.

Zagranica, 28 stycznia 2019

PHD wygrywa budżet mediowy Oatly

Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.

Zagranica, 17 grudnia 2018

Accenture Interactive kupuje Adaptly

Nowojorska firma Adaptly pomaga marketerom kupować targetowane reklamy na takich platformach online jak Amazon, Google i Facebook.

Zagranica, 4 grudnia 2018

David Golding i James Murphy odchodzą z Adam & Eve/DDB

Team kreatywny chce rozpocząć własną działalność i poszukuje jeszcze jednego partnera.

Zagranica, 27 listopada 2018

WPP zdobywa budżet kreatywny marki Volkswagen w Ameryce Północnej

Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.

Zagranica, 26 października 2018

WPP: niższe o 1,5 proc. przychody w III kwartale

Wartość rynkowa grupy to obecnie 11,5 mld funtów - mniej niż połowa tego, na ile była wyceniana w marcu 2017 r. (24 mld funtów).

Zagranica, 9 października 2018

Ford po 75 latach rozstaje się z grupą WPP

Producent aut wybrał teraz BBDO na główną agencję kreatywną

Przetargi, 4 września 2018

PHD wygrywa europejski budżet VF Corporation

Klienta traci Vizeum.

Kraj, 26 lipca 2018

Omnicom stawia na marketing oparty na danych i tworzy Omni

Omni zostało zaprojektowane w celu prowadzenia targetowanych działań reklamowych, przy wykorzystaniu i integracji kreacji, mediów, danych oraz bazy CRM.

Zagranica, 26 lipca 2018

IPG: dobre wyniki kwartalne, wyższa prognoza wzrostu na cały rok

Przychody netto Interpublic Group of Cos. wzrosły w II kwartale o 6,2 proc., a organicznie o 5,6 proc.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Czy reklamodawcy mogą pomóc ograniczać uzależnienie od aplikacji mobilnych?

Takie pytanie postawili sobie uczestnicy jednego z paneli dyskusyjnych podczas ubiegłotygodniowego festiwalu reklamowego w Cannes.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Omnicom: wyniki kwartalne lepsze od prognoz, lekki spadek w Ameryce Płn.

Globalnie grupa zanotowała w I kwartale br. organiczny wzrost przychodów o 2,4 proc., do 3,6 mld dol.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Zagranica, 5 kwietnia 2018

Mitsubishi wybrało do globalnej obsługi interaktywnej agencję Critical Mass

Należy ona do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom.

Przetargi, 14 marca 2018

McDonald's poszerza współpracę z Omnicomem

Marketer po półrocznym przetargu wybrał Content Collective.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Zagranica, 17 stycznia 2018

Hearts & Science wchłania Rocket

Konsolidacja na rynku brytyjskim.

Zagranica, 22 grudnia 2017

Johnson & Johnson stawia na mniejsze zespoły agencyjne

Firma przeorganizowała niedawno swój biznes konsumencki i chce, by obsługujące ją agencje reklamowe podążyły tym samym tropem.

Kraj, 15 grudnia 2017

Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication

Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.

Zagranica, 3 listopada 2017

Amazon wybiera Initiative do globalnej obsługi

AdAge szacuje roczny budżet mediowy Amazona na ponad 1 mld dol.

Przetargi, 30 października 2017

McDonald's rozpisuje globalny przetarg mediowy

Od 14 lat obsługą tego klienta globalnie zajmuje się sieć OMD.

Kraj, 26 października 2017

Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży Seata w Polsce

W ciągu trzech kwartałów Polacy kupili 7,5 tys. samochodów marki należącej do VW Group.

Kraj, 25 października 2017

Jakub Margol szefem zespołu Carlsberga w Initiative

Z tym domem mediowym związany jest od czterech lat.

Zagranica, 4 października 2017

Dentsu wygrywa globalny przetarg mediowy AB InBev

W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.

Kraj, 6 września 2017

Jan Roman odpowiada za nowy biznes w Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Przetargi, 30 sierpnia 2017

Initiative przejmuje obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 29 sierpnia 2017

Initiative wygrywa obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 24 lipca 2017

ING wybierze dwa domy mediowe na short-listę

Agencje są już po prezentacjach.

Przetargi, 29 czerwca 2017

Media Direction OMD będzie pracować dla PSA do końca tego roku

Efekt globalnego rozstrzygnięcia na korzyść MediaComu.

Przetargi, 28 czerwca 2017

MediaCom wygrywa globalny budżet PSA

Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.