Agencję wyselekcjonowano w drodze konkursu.
Agencja prowadzi kampanię internetową.
Umowa została podpisana do końca 2019 r.
Agencja zajmie się social mediami klienta.
Pracował wcześniej także jako autor i wydawca strony głównej naTemat.pl.
W pierwszym etapie współpracy agencja będzie prowadzić działania content & SEO.
Klient sam zgłosił się do agencji, bez przetargu.
Wybór agencji został poprzedzony konkursem.
Umowa na obsługę marki Optima obowiązuje do końca br.
Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search.
To działania wielokanałowe na temat probiotyków.
Agencja zajmie się realizacją projektu L’Oréal Warsaw Plant.
Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za wsparcie strategiczne.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania contentmarketingowe i B2B.
Badanie zostało przygotowane przez grupę On Board Think Kong we współpracy z firmą badawczą SW Research.
Agencje zajmą się promocją programu "Dla kobiet i nauki".