M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Opel (marka)"

Kraj, 16 września 2019

Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 26 marca 2019

Agencja Digital Kingdom przygotowała kampanię dla Opla

Marka świętuje 120 lat istnienia.

Przetargi, 4 lutego 2019

Stars pracuje dla Mitsubishi

Firma będzie pracowała dla wszystkich marek z Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi.

Kraj, 27 lutego 2018

Jankowski i Kulisz nowymi creative group headami w Walk Creative

Seniorski team z Scholz & Friends Warszawa zmienia agencje.

Przetargi, 24 listopada 2017

MediaCom Warszawa przejmie obsługę Opla w styczniu 2018 r.

Carat Polska traci klienta.

Zagranica, 2 sierpnia 2017

GM finalizuje sprzedaż Opla Peugeotowi

General Motors będzie jedynym dużym koncernem motoryzacyjnym bez znaczącej obecności w Europie Zachodniej.

Kraj, 3 lipca 2017

Opel z własnym serialem na YouTube

Znani aktorzy w projekcie reklamowym GM.

Kraj, 30 maja 2017

Traficar rusza w Warszawie

W pierwszej kolejności wypożyczanie aut na minuty będzie dostępne dla mieszkańców siedmiu dzielnic. Renault dostarczy operatorowi systemu 1 tys. aut do końca br.

Kraj, 7 kwietnia 2017

Marcin Dorociński twarzą Opla

Aktor reklamuje nową wersję Insigni.

Kraj, 6 kwietnia 2017

Jakub Przeszłowski i Tomasz Zieliński w Ogilvy & Mather

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 6 kwietnia 2017

OS3 pracuje dla Opla

Agencja realizuje działania w mediach online.

Zagranica, 17 marca 2017

Właściciel Peugeota i Citroena rozpisuje przetarg

PSA Group poszukuje podmiotu do obsługi swojego budżetu mediowego o wartości 500 mln funtów.

Kraj, 7 marca 2017

PSA kupuje od GM Opla za 2,2 mld euro

Powstanie drugi, po Volkswagenie, europejski producent samochodów.

Kraj, 10 stycznia 2017

Opel również miał rekordowy rok w Polsce

Marka koncernu GM zanotowała w ub.r. najwyższą sprzedaż od 16 lat.

Kraj, 15 listopada 2016

Stars pracuje dla Audi i Porsche

Poszerza się współpraca audytora z VGP.

Kraj, 10 października 2016

W ciągu trzech kwartałów Opel sprzedał w Polsce o ponad 14 proc. więcej aut niż w ub.r.

Najpopularniejsze modele to Astra i Corsa.

Kraj, 27 lipca 2016

Opel wykorzystuje nowy format linków tekstowych w kampanii Corsy

Niemiecki producent jako pierwszy w branży wykorzystuje nowe formaty reklamowe expanded text ads; kampanię realizują Carat oraz iProspect.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 23 marca 2016

Nissan nowym klientem Stars

Firma poszerza grono klientów motoryzacyjnych.

Kraj, 17 grudnia 2015

Lubię To - Linked by Isobar realizuje kampanię dla Opla

W niestandardowej aktywacji udział wziął Łukasz Jakóbiak, autor "20m2 Łukasza".

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Kraj, 12 września 2014

Opel prowadzi kampanię na rzecz bezpieczeństwa

Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends Warszawa oraz Carat.

Kraj, 4 września 2014

Koniec marki Chevrolet w Polsce

Koncern GM wcześniej, niż zapowiadał, zakończył sprzedaż aut tej marki. McCann traci budżet. Czy zyska Opel?

Kraj, 17 lipca 2014

Nexteer Automotive nowym klientem Netizens

Agencja ma dostarczać interaktywne rozwiązania wspierające sprzedaż i wizerunek.

Kraj, 15 lipca 2014

Opel promuje modele z fabryczną instalacją LPG

Działania prowadzone są na nośnikach OOH.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cztery dni wyprzedaży Opla

Za kampanię odpowiadają Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 4 marca 2014

Ślub w Oplu? Ruszyło wsparcie modelu Adam

Kampanię przygotowały Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

Kraj, 2 stycznia 2014

Chevrolet będzie nadal wspierany

Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 6 grudnia 2013

GM wycofuje markę Chevrolet z europejskich rynków

Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.

Zagranica, 26 czerwca 2013

Chevrolet będzie marką bardziej globalną

General Motors stawia na rynki rozwijające się.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

General Motors inwestuje w Opla

Motoryzacyjny gigant przeznaczy 4 mld euro na wsparcie marketingowe Opla.

Kraj, 18 grudnia 2012

Sukces kampanii wyprzedażowej Opla

W listopadzie Opel poprawił swój udział w rynku, sprzedając najwięcej samochodów osobowych.

Kraj, 13 listopada 2012

Scholz & Friends dla Opla

Agencja przygotowała dla marki nietypową kampanię sprzedażową nawiązującą do jej 150 lat historii.

Kraj, 18 lipca 2012

Grzegorz Handzlik wraca z centrali GM do polskiego oddziału

Menedżer obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży Opla.

Kraj, 12 lipca 2012

Mieczkowski awansuje w GM Poland

Będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich marek importera.

Kraj, 16 marca 2012

Scholz & Friends zatrudnia kolejne cztery osoby

To nie koniec inwestycji w ludzi, zapowiada dyrektor zarządzający Marcin Jeziorski.

Kraj, 2 marca 2012

Scholz & Friends zaczyna przynosić zyski

Od przejęcia przez Mediacap spółka odnotowała pierwszy zyskowny kwartał.

Kraj, 1 marca 2012

Agnieszka Niska w Scholz & Friends

Doświadczona kreatywna jest senior art directorem w Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 10 lutego 2012

Pierwsze kampanie Scholz & Friends dla Opla

Po przejęciu na początku roku budżetu agencja prezentuje prace dla marki.

Kraj, 27 grudnia 2011

Telewizja i internet wiodącymi mediami Opla

Importer chce utrzymać w 2012 r. budżet na tegorocznym poziomie.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Biel zamiast Maciątka w Brainshake

Agencja ma nowego executive directora.