Były dyrektor mediów CEE Unilevera został regionalnym szefem mediów w koncernie farmaceutycznym.
Dyrektor mediów na region CEE jednego z największych marketerów odchodzi.
Kampania ma charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy - wspiera sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych.
Po kilku miesiącach pełnienia nowej funkcji z grupy odchodzi Katarzyna Wiater.
Media director Starlinka przeszedł do londyńskiego biura Starcom MediaVest Group.
Bank zmienia dom mediowy z MEC na Arena Media.
Do walki o bank stanęły cztery agencje mediowe.
Właściciel marki Ludwik prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.
Suchenek awansowała w strukturach.
Za miesiąc mają ruszyć testy techniczne pomiaru widowni telewizji w komputerach i na tabletach; wciąż nierozwiązana pozostaje jednak kwestia finansowania.
Akcja reklamowa rusza w sieciach Cinema City i Helios na terenie całego kraju.
Grupa chce, aby Macroscope OMD i Optimum Media OMD teraz komunikowały się jako OMD.
Dom mediowy wygrał obsługę mediową firmy BIC.
Dom mediowy razem z agencją Sopexa z Paryża będzie odpowiedzialny za obsługę projektu reklamowego Agencji Rynku Rolnego.
Screen Network dla marek Renault Megane oraz Dacia Duster.
Rusza jeden z największych przetargów mediowych w tym roku.
Rozgorzała dyskusja o szacunki obrotów domów mediowych.
Starcom będzie musiał bronić największego budżetu w grupie.
Teamem Agnieszki Wichowskiej będzie teraz kierować Agnieszka Szynal-Majewska.
MPG broni budżetu mediowego sieci stacji benzynowych.
Firma farmaceutyczna kontynuuje współpracę ze swoim dotychczasowym domem mediowym.
Jakub Bierzyński, CEO OMG, twierdzi, że przetarg na obsługę Henkla miał charakter stricte kosztowy, a oferta MEC-u była wyjątkowo niska.
MEC przejmuje obsługę Henkla od Optimum Media OMD. Marketer zapowiada wiele nowości produktowych w I połowie br.
Ma być odpowiedzialny za komunikację marketera w internecie.
Od stycznia br. domem mediowym koncernu Henkel będzie MEC.
Przegląd domów mediowych prawdopodobnie zakończył się wygraną MEC.
Priorytetowymi kanałami komunikacji importera mają być telewizja i internet.
Koncern prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.
W ramach zespołu negocjacyjnego nowe stanowiska objęły trzy menedżerki od wielu lat związane z tą strukturą.
Henkel wprowadził nowy wariant swojej marki premium w kategorii proszków.
Po kilku miesiącach przetarg na firmę farmaceutyczną wkracza w kolejną fazę.
Marketer wprowadza piankę do koloryzacji włosów.
Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".
Marketer zdecydował się na współpracę z dwoma domami mediowymi.
Marketer prawdopodobnie będzie współpracował z dwoma domami mediowymi - MEC i PanMedia Western.
Firma farmaceutyczna rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.
Według zestawienia Recma za 2010 r. z top trójki wypadł ZOG, a jego miejsce zajął MediaCom Warszawa. Czołówkę domów mediowych, podobnie jak przed rokiem, otwiera MEC.
Wprowadza nowy, innowacyjny wariant płynu do zmywania naczyń.
Henkel Polska wprowadza na rynek nową sublinię kosmetyków marki Fa. Po raz pierwszy brand poszerzy swoją obecność o nową kategorię - balsamy do ciała.
Udziały Right Guarda nie satysfakcjonują marketera, dlatego szykuje się do kolejnego uderzenia.