M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Orlen (marka)"

Kraj, 1 kwietnia 2020

Orlen może przejąć Energę

KE dała zgodę bez dodatkowych warunków.

Przetargi, 30 marca 2020

Orlen szuka agencji dla marki Platinum

Kontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.

Kraj, 12 marca 2020

Orlen wydaje "na Kubicę" 40 mln zł rocznie

Kolejne 10 mln zł na działania komunikacyjne związane ze sponsoringiem Formuły 1.

Kraj, 2 marca 2020

Orlen sponsoruje Bartosza Zmarzlika

Żużlowiec dołącza do ekipy Orlen Team.

Kraj, 25 lutego 2020

Orlen zwiększy wydatki na media

Chce m.in. wzmocnić rozpoznawalność marki w związku z Formułą 1.

Kraj, 10 lutego 2020

Agencja mediowa PZU i Orlenu zaczyna działać

Zastąpi dotychczasowe domy mediowe. Także dla innych klientów.

Kraj, 4 lutego 2020

Kubica w kampanii Orlenu o bezpieczeństwie

Największa firma paliwowa angażuje się w promocję bezpieczeństwa na drogach.

Kraj, 3 lutego 2020

Adam Burak w zarządzie Orlenu będzie odpowiadał za marketing

Był dyr. marketingu w PZU, Lotosie i z-cą dyr. marketingu z Enerdze.

Kraj, 31 stycznia 2020

Orlen: W marcu powinniśmy mieć zgodę na przejęcie Ruchu

Najpierw decyzję musi podjąć KE, a następnie skieruje ją do UOKiK.

Przetargi, 27 stycznia 2020

Orlen zatrudni firmę do badań marketingowych

Jej zadaniem będzie wycena ekspozycji marki w działaniach sponsoringowych koncernu.

Kraj, 2 stycznia 2020

Orlen tytularnym sponsorem Alfa Romeo Racing, Robert Kubica dołącza do zespołu

Polska marka z nowym partnerem zyska większe możliwości ekspozycji.

Kraj, 6 grudnia 2019

Orlen chce przejąć Energę

Kosztowałoby to blisko 2,9 mld zł.

Kraj, 21 października 2019

Orlen sponsorem Ekstraklasy

Kolejny zamożny państwowy sponsor piłkarskiej ligi.

Kraj, 9 października 2019

Orlen będzie kupował media reklamowe wspólnie w Polsce, Niemczech, Czechach i na Słowacji

Rebranding zagranicznych stacji koncernu oraz docelowo ujednolicenie komunikacji na wszystkich czterech rynkach.

Kraj, 20 września 2019

Kubica odchodzi z zespołu Williams, Orlen zabiera pieniądze

Zawodnik i sponsor deklarują jednak, że pozostaną w Formule 1.

Kraj, 10 lutego 2016

Focus Advantage wzmacnia zespoły client service i strategii

Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 20 sierpnia 2013

WebTalk i Live zdobywają złoto na The International Business Awards

Agencje zostały nagrodzone za komunikację pierwszej edycji Orlen Warsaw Marathon.

Kraj, 19 lipca 2012

Polacy dobrze znają sponsorów polskiej reprezentacji olimpijskiej

ARC Rynek i Opinia zbadała stosunek konsumentów do igrzysk olimpijskich.

Kraj, 16 maja 2012

Euro wystraszyło reklamodawców

Telewizja Polsat przewiduje, że drugi kwartał roku będzie gorszy od ubiegłorocznego, a Euro 2012, zamiast pomóc, zaszkodzi nadawcom, bo wystraszyło część reklamodawców.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

Kraj, 16 listopada 2011

MBank inwestuje we wsparcie polis komunikacyjnych [WIDEO]

Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Nazwa firmy to podstawa

Dlaczego firmy płacą tak dużo za wykupienie domen internetowych, czyli czy warto zadbać o projektowanie nazwy - zastanawia się Jarosław Filipek, dyrektor firmy Anagram.

Kraj, 4 maja 2011

Katarzyna Sudbury prezesem zarządu Ambient Polska

Dotychczasowy prezes spółki Marek Czarnecki chce zbudować grupę spółek zajmujących się komunikacją marketingową.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Małysz zamienia narty na terenówkę Porsche

Nasz najlepszy w historii skoczek narciarski wystartuje w Rajdzie Dakar w zespole RMF Caroline Team.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Orlen dalej z PZLA

Koncern wesprze reprezentację Polski w lekkiej atletyce w przygotowaniach do udziału w tegorocznych mistrzostwach świata w Korei Południowej.

Kraj, 7 października 2010

Nowe osoby i awanse w Twenty Four Seven PR

Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Orlen sponsorem koszykówki

Marketer nawiązał współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki.

Kraj, 22 lipca 2010

PKN Orlen proponuje pieniądze z dystrybutora

Kierowcy, tankując na stacjach Orlenu, będą mogli skorzystać z usługi cash back.

Kraj, 4 lutego 2010

Wartość ekspozycji sponsorów sportu w TV w 2009 r. to 1,74 mld zł - szacuje Pentagon

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2009 r. wynosiła 1,74 mld zł. Oznacza...

Kraj, 14 września 2009

Kinga Nurska zajmie się komunikacją w agencji NuOrder

Do zespołu NuOrder, agencji marketingu społeczności internetowych, dołączyła Kinga Nurska. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & communications managera. Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Pakiet wokół "Jak oni śpiewają" w Polsacie ma kosztować ok. 2 mln zł

Pakiet sponsorski związany z drugą edycją programu "Jak oni śpiewają" nadawanego przez Polsat będzie kosztował około 2 mln zł (sponsor...

Kraj, 31 lipca 2007

Orlen umożliwia opłacanie rachunków na stacjach

PKN Orlen umożliwił na wszystkich swoich stacjach benzynowych (1,5 tys.) Orlen i Bliska regulowanie rachunków np. za prąd, telefon, gaz...

Kraj, 22 stycznia 2007

Starcom i Next odpowiadają za niestandardową komunikację Orlenu

Firma paliwowa PKN Orlen prowadzi zakrojone na dużą skalę działania reklamowe wokół sponsorowania przez markę Orlen teamu startującego w Rajdzie...

Przetargi, 9 listopada 2006

PKN Orlen szuka agencji do strategicznej obsługi

PKN Orlen prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategicznej obsługi marki Orlen. Dariusz Kaniewski z działu zakupów PKN...

Przetargi, 25 stycznia 2006

Starcom prawdopodobnym zwycięzcą przetargu PKN Orlen

Dom mediowy Starcom jest zwycięzcą przetargu na obsługę medialną PKN Orlen - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie potwierdził Paweł...

Kraj, 8 lipca 2004

Tequila/Polska przygotowała projekt olimpijski dla PKN Orlen

Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczęła realizację projektu marketingowego związanego z igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004 dla Polskiej Fundacji Olimpijskiej i jednego...

Przetargi, 21 czerwca 2004

PKN Orlen poszukuje agencji reklamowej do nowego projektu

Koncern PKN Orlen poszukuje agencji reklamowej do współpracy przy projekcie strategiczno-kreatywnym, który dotyczy marki Orlen. Agencje zostały poproszone m.in. o...

Kraj, 24 lipca 2003

Orlen przeznaczy na marketing w Niemczech ok. 25 mln euro

Orlen Deutschland GmbH, niemiecki oddział polskiego koncernu paliwowego PKN Orlen, będzie obsługiwany przez hamburską agencję reklamową Philipp & Keuntje. Firma...