Przetargi, 30 marca 2020
Kontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.
Czytaj więcej
Kraj, 12 marca 2020
Kolejne 10 mln zł na działania komunikacyjne związane ze sponsoringiem Formuły 1.
Czytaj więcej
Kraj, 25 lutego 2020
Chce m.in. wzmocnić rozpoznawalność marki w związku z Formułą 1.
Czytaj więcej
Kraj, 10 lutego 2020
Zastąpi dotychczasowe domy mediowe. Także dla innych klientów.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lutego 2020
Największa firma paliwowa angażuje się w promocję bezpieczeństwa na drogach.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lutego 2020
Był dyr. marketingu w PZU, Lotosie i z-cą dyr. marketingu z Enerdze.
Czytaj więcej
Kraj, 31 stycznia 2020
Najpierw decyzję musi podjąć KE, a następnie skieruje ją do UOKiK.
Czytaj więcej
Przetargi, 27 stycznia 2020
Jej zadaniem będzie wycena ekspozycji marki w działaniach sponsoringowych koncernu.
Czytaj więcej
Kraj, 2 stycznia 2020
Polska marka z nowym partnerem zyska większe możliwości ekspozycji.
Czytaj więcej
Kraj, 21 października 2019
Kolejny zamożny państwowy sponsor piłkarskiej ligi.
Czytaj więcej
Kraj, 9 października 2019
Rebranding zagranicznych stacji koncernu oraz docelowo ujednolicenie komunikacji na wszystkich czterech rynkach.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2019
Zawodnik i sponsor deklarują jednak, że pozostaną w Formule 1.
Czytaj więcej
Kraj, 10 lutego 2016
Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączają do zespołu agencji.
Czytaj więcej
Kraj, 20 sierpnia 2013
Agencje zostały nagrodzone za komunikację pierwszej edycji Orlen Warsaw Marathon.
Czytaj więcej
Kraj, 19 lipca 2012
ARC Rynek i Opinia zbadała stosunek konsumentów do igrzysk olimpijskich.
Czytaj więcej
Kraj, 16 maja 2012
Telewizja Polsat przewiduje, że drugi kwartał roku będzie gorszy od ubiegłorocznego, a Euro 2012, zamiast pomóc, zaszkodzi nadawcom, bo wystraszyło część reklamodawców.
Czytaj więcej
Kraj, 24 kwietnia 2012
Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 16 listopada 2011
Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.
Czytaj więcej
Artykuły weekendowe, 14 października 2011
Dlaczego firmy płacą tak dużo za wykupienie domen internetowych, czyli czy warto zadbać o projektowanie nazwy - zastanawia się Jarosław Filipek, dyrektor firmy Anagram.
Czytaj więcej
Kraj, 4 maja 2011
Dotychczasowy prezes spółki Marek Czarnecki chce zbudować grupę spółek zajmujących się komunikacją marketingową.
Czytaj więcej
Kraj, 26 kwietnia 2011
Nasz najlepszy w historii skoczek narciarski wystartuje w Rajdzie Dakar w zespole RMF Caroline Team.
Czytaj więcej
Kraj, 21 kwietnia 2011
Koncern wesprze reprezentację Polski w lekkiej atletyce w przygotowaniach do udziału w tegorocznych mistrzostwach świata w Korei Południowej.
Czytaj więcej
Kraj, 7 października 2010
Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.
Czytaj więcej
Kraj, 6 sierpnia 2010
Marketer nawiązał współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki.
Czytaj więcej
Kraj, 22 lipca 2010
Kierowcy, tankując na stacjach Orlenu, będą mogli skorzystać z usługi cash back.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lutego 2010
Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2009 r. wynosiła 1,74 mld zł. Oznacza...
Czytaj więcej
Kraj, 14 września 2009
Do zespołu NuOrder, agencji marketingu społeczności internetowych, dołączyła Kinga Nurska. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & communications managera. Będzie odpowiedzialna...
Czytaj więcej
Kraj, 7 sierpnia 2007
Pakiet sponsorski związany z drugą edycją programu "Jak oni śpiewają" nadawanego przez Polsat będzie kosztował około 2 mln zł (sponsor...
Czytaj więcej
Kraj, 31 lipca 2007
PKN Orlen umożliwił na wszystkich swoich stacjach benzynowych (1,5 tys.) Orlen i Bliska regulowanie rachunków np. za prąd, telefon, gaz...
Czytaj więcej
Kraj, 22 stycznia 2007
Firma paliwowa PKN Orlen prowadzi zakrojone na dużą skalę działania reklamowe wokół sponsorowania przez markę Orlen teamu startującego w Rajdzie...
Czytaj więcej
Przetargi, 9 listopada 2006
PKN Orlen prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategicznej obsługi marki Orlen. Dariusz Kaniewski z działu zakupów PKN...
Czytaj więcej
Przetargi, 25 stycznia 2006
Dom mediowy Starcom jest zwycięzcą przetargu na obsługę medialną PKN Orlen - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie potwierdził Paweł...
Czytaj więcej
Kraj, 8 lipca 2004
Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczęła realizację projektu marketingowego związanego z igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004 dla Polskiej Fundacji Olimpijskiej i jednego...
Czytaj więcej
Przetargi, 21 czerwca 2004
Koncern PKN Orlen poszukuje agencji reklamowej do współpracy przy projekcie strategiczno-kreatywnym, który dotyczy marki Orlen. Agencje zostały poproszone m.in. o...
Czytaj więcej
Kraj, 24 lipca 2003
Orlen Deutschland GmbH, niemiecki oddział polskiego koncernu paliwowego PKN Orlen, będzie obsługiwany przez hamburską agencję reklamową Philipp & Keuntje. Firma...
Czytaj więcej