M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Osoś Wojciech (ludzie)"

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Kraj, 4 września 2014

Koniec marki Chevrolet w Polsce

Koncern GM wcześniej, niż zapowiadał, zakończył sprzedaż aut tej marki. McCann traci budżet. Czy zyska Opel?

Kraj, 7 marca 2014

Wojciech Osoś dyrektorem ds. PR w General Motors Poland

Poprzednio odpowiadał za PR marki Chevrolet.

Kraj, 3 grudnia 2009

Chevrolet zainwestuje w internet w 2010 r.; celuje w młody target

W związku z nową strategią General Motors dla marki Chevrolet (o czym pisaliśmy w DS "MMP" z 24.11.br.), dającej jej...

Kraj, 24 listopada 2009

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...