M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "P&G (firma)"

Kraj, 29 lipca 2020

Gabriel Ragy prezesem zarządu Procter & Gamble w Europie Środkowej

Nowy CEO przejął odpowiedzialność za działalność spółki w 10 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chorwacji, Słowenii, na Węgrzech, w krajach bałtyckich i na Ukrainie.

Zagranica, 24 lipca 2020

Procter & Gamble przedłuża współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim

Podmiot przez wiele lat był sponsorem olimpiad, w tym paraolimpiad - przedłuża współpracę do 2028 r.

Kraj, 22 lipca 2020

Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński w Ogilvy

Nowe osoby i awanse w agencji.

Zagranica, 17 lipca 2020

P&G zobowiązuje się do osiągnięcia neutralności węglowej w ciągu dekady

Będzie to możliwe dzięki szeregowi działań podejmowanych we współpracy z organizacjami Conservation International i WWF.

Kraj, 15 czerwca 2020

Gillette przekazuje pomoc w czasie pandemii

Marka Procter & Gamble nawiązała współpracę z Pawłem Gielą - piłkarzem pracującym w czasie pandemii jako ratownik i strażak.

Zagranica, 5 czerwca 2020

P&G: Temat osób LGBTQ+ musi być obecny w reklamie

Firma opublikowała badanie dotyczące ich reprezentacji w swoich komunikatach.

Kraj, 8 maja 2020

Łukasz Murgrabia dołącza do Hart Warsaw

Jego prace publikowane były w "Lürzer’s Archive", "Creative Review" i "The Real".

Kraj, 5 maja 2020

Małgorzata Tereszczenko group business directorem w McCann Worldgroup

Awanse w agencji.

Zagranica, 30 kwietnia 2020

Unilever tnie wydatki na reklamę

Pandemia spowalnia wzrost firmy, ale koncern decyduje o zaciskaniu marketingowego pasa.

Kraj, 17 lutego 2020

Olga Adamkiewicz, vice president Brand New Galaxy, dołącza do sztabu Szymona Hołowni

Przed Brand New Galaxy Adamkiewicz pełniła funkcję dyrektora marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje.

Zagranica, 9 stycznia 2020

Kto się zareklamuje podczas tegorocznego Super Bowl?

Koszt 30-sekundowego spotu to co najmniej 5 milionów dolarów. Wśród reklamodawców dominują marki motoryzacyjna i spożywcza.

Zagranica, 5 grudnia 2019

P&G już 30 proc. swoich mediów kupuje wewnętrznie

Globalny budżet na media koncernu FMCG wynosi 7 mld dolarów i już 30 proc. z niego planuje i kupuje się wewnątrz organizacji.

Kraj, 2 grudnia 2019

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz creative group heads w Leo Burnett Warszawa

Będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów P&G oraz SM Mlekpol.

Zagranica, 18 listopada 2019

P&G tworzy sieć salonów fryzjerskich dla osób transseksualnych

W salonach Pantene osoby trans mają czuć się bezpiecznie.

Zagranica, 29 października 2019

Coca-Cola na czarnej liście przeciwników plastiku

Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.

Zagranica, 15 października 2019

P&G, Chanel i Coty ukarane grzywną

Francuski urząd ochrony konkurencji ukarał koncerny kosmetyczne za monopolistyczne umowy importowe.

Kraj, 14 października 2019

Magdalena Szlasa account supervisorem w Publicis Worldwide Polska

Awans w strukturach agencji.

Zagranica, 18 września 2019

P&G inwestuje w kobiecy futbol

Gigant FMCG na wsparcie kobiecego sportu przeznaczy 200 tys. dolarów.

Kraj, 22 sierpnia 2019

Lena Stryjewska managing directorem w Feedersach

Wcześniej pełniła funkcję regional account directora w agencji Saatchi & Saatchi IS.

Zagranica, 13 sierpnia 2019

Gillette wprowadza pierwszą podgrzewaną maszynkę do golenia

Marka P&G stawia na innowacje.

Zagranica, 12 sierpnia 2019

Kraft Heinz obetnie agencjom fee

Kolejny producent FMCG chce oszczędzać na produkcji i opłatach agencyjnych.

Zagranica, 7 sierpnia 2019

Pampers z poruszającą kampanią o trudach rodzicielstwa

Gigant FMCG ze wspierającym komunikatem o wspólnym doświadczeniu trudów wychowania i pielęgnacji dzieci.

Zagranica, 30 lipca 2019

Pantene pochwala siwe włosy

P&G startuje z kampanią dla jednej ze swoich kluczowych marek.

Kraj, 24 lipca 2019

Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik w 180heartbeats + Jung v. Matt

Dwie nowe osoby w dziale client service agencji.

Zagranica, 23 lipca 2019

Reklama kinowa będzie rosła szybciej niż cyfrowa

Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.

Zagranica, 18 lipca 2019

Marka z portfolio P&G dofinansowuje narodową piłkę nożną kobiet w USA

Gigant FMCG przekazał 529 tys. dol. narodowej drużynie piłki nożnej kobiet, sygnując działanie znakiem marki dezodorantów Secret.

Kraj, 26 czerwca 2019

P&G daje ojcom dwa miesiące urlopu "tacierzyńskiego"

Inicjatywa o nazwie #ShareTheCare umożliwia ojcom skorzystanie z ośmiu tygodni płatnego urlopu, dostępnego w ciągu dwóch lat od narodzin lub adopcji dziecka.

Kraj, 19 czerwca 2019

"Czysta Ziemia" - ekoprogram P&G

Inicjatywa jest jednym z elementów realizacji przyjętej przez koncern strategii zrównoważonego rozwoju Ambicja 2030.

Zagranica, 25 kwietnia 2019

P&G zmniejszy zużycie plastiku o 30 proc. do 2025 r.

Koncern zabiera się do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju "Ambicja 2030".

Kraj, 13 marca 2019

Agata Różycka przechodzi z P&G do CORD Warsaw

W warszawskim biurze agencji muzycznej CORD Worldwide obejmie stanowisko junior music supervisora.

Zagranica, 27 lutego 2019

P&G dołączył do #BeCrueltyFree

Koncern ma się włączyć w propagowanie idei prawnego zakazu testów na zwierzętach.

Zagranica, 10 grudnia 2018

P&G wprowadza test o nazwie HairCode

Algorytm ma łączyć ludzi o podobnej strukturze i kolorze włosów.

Kraj, 31 października 2018

P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge

Firma szuka młodych menedżerów.

Zagranica, 24 października 2018

MediaMonks i WPP rywalizują o digitalowy budżet Brauna

Nieoficjalnie mówi się, że międzynarodowy przetarg jest na zaawansowanym etapie.

Zagranica, 19 września 2018

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Kraj, 26 lipca 2018

Anna Lewandowska reklamuje nowy wariant Head & Shoulders

Wystartowała kolejna kampania marki z portfolio P&G.

Zagranica, 17 lipca 2018

CMO P&G podkreśla konieczność walki ze stereotypami wieku

Marc Pritchard przekonuje o konieczności zaprzestania dyskredytowania ze względu na wiek - również w reklamie.

Kraj, 10 lipca 2018

Anna Starmach ambasadorką marki Vizir

Marka z portfolio P&G po 14 latach kończy współpracę z Zygmuntem Chajzerem.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Zagranica, 4 lipca 2018

Hubble pomoże sprzedawać produkty Colgate

Colgate-Palmolive jest bliski zakupu mniejszościowego udziału w internetowym start-upie.

Kraj, 27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Craig Buchholz szefem komunikacji P&G

Chief communications officer to nowe stanowisko związane z reorganizacją koncernu.

Kraj, 18 czerwca 2018

Marka Lenor wspiera Bayern Monachium

Marka z portfolio P&G pomaga w piłkarskim kibicowaniu.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

Kraj, 12 kwietnia 2018

Ariel relaunchuje swoje kapsułki do prania

Marka z portfolio P&G podkreśla ekonomiczność i bezpieczeństwo tkanin.

Zagranica, 11 kwietnia 2018

P&G zaprezentuje trzy nowe modele współpracy z agencjami

Marketer szuka efektywności i postawił na eksperyment.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 15 marca 2018

Saatchi & Saatchi IS wspólnie z P&G przygotowało Accessibility Project [wideo]

Pierwotnym celem projektu była zmiana funkcjonalności karty produktowej Ambi Pur.

Zagranica, 14 marca 2018

Ariel z największą kampanią od dekady

Marka z portfolio P&G znów chce wyraźnie zaistnieć na rynku prania w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 6 marca 2018

Kimberly-Clark chce zreorganizować roster agencyjny

Ruszył globalny przetarg. Wiodące agencje tego klienta to Ogilvy i JWT.