Szef kuchni tym razem poleca dania chińskie.
Premiera minidokumentu #polishgirl na platformie Papaya.Rocks.
Z okazji kolejnej rocznicy Powstania powstał poruszający spot.
Kreację przygotowała Agencja 2012, a reklamę wyprodukowało studio Papaya.
W kampanii biorą udział cztery celebrytki.
Jej celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.
Spot został wyprodukowany przez Papayę.
Za wsparcie marki odpowiadają Lubię To Linked by Isobar, Q&A oraz Zenith.
Ubezpieczyciel reklamuje nową ofertę autocasco dla bezszkodowych kierowców.
To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja realizuje kampanię.
Ubezpieczyciel ruszył z nową kampanią reklamową pt. "Młodzi bogowie".
Nowy reżyser reprezentowany jest przez Papaya na zasadach wyłączności.
D.E. Master Blenders promuje swoją markę, nawiązując do wspomnień z poprzedniej epoki.
TBWA przygotowuje kolejną kampanię dla marki z portfolio firmy Henkel.
Za pomocą Tyskiego można teraz złożyć życzenia. Kampanię przygotowano na okres przedświąteczny. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL.
Touroperator zasługę przypisuje poszerzeniu oferty produktowej i skutecznej komunikacji marketingowej.
Kampanię, która potrwa do końca roku, przygotowały Fat Baby, Papaya i BiFri.
Po wpisie jednego z internautów na profilu marki w FB ta zorganizowała spotkanie z rodziną z Wielkiej Brytanii. Wydarzenie prezentowane jest w 1,5-minutowej reklamie TV.
Aktywizacja rzadko wspieranej kategorii.
Marka będzie miała dwa równoprawne warianty - Gronie i Klasyczne.
W najbliższy piątek ruszy nowa kampania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej. Spot prezentujemy jako pierwsi, przed premierą w TV i na Facebooku.
Od dziś w telewizji emitowany jest drugi spot z kampanii prowadzonej przez BNP Paribas.
Przez niespełna dwa tygodnie biuro podróży będzie reklamowało zniżki do końca roku.
Autorem reklamy pt. "Kosz" jest agencja 303.
Nowe programy, oprawa graficzna, jedna z największych kampanii reklamowych. Wszystkie te elementy mają pomóc Vivie w zwiększeniu widowni o kilka procent.
Uaktualnione spoty Hoop Coli będą emitowane od początku grudnia.
Studio filmowe Papaya i agencja reklamowa Grandes Kochonos pokazują, jak powstawała reklama sieci komórkowej Play pt. "Ślub".
Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....
Nordea Bank Polska rusza z nową kampanią reklamową, która składać się będzie z dwóch części - wizerunkowej i produktowej (o...
Dziś rusza kampania telewizyjna odświeżonej wody Arctic z portfolio Hoop Polska. Adresowana jest do młodych, niezależnych kobiet. Nowy manifest marki...