Koncern wprowadza nowości pod brandami Silan i Perwoll - pielęgnujące tkaniny.
TBWA przygotowuje kolejną kampanię dla marki z portfolio firmy Henkel.
Producent zwiększa nacisk na komunikację detergentów do tekstyliów funkcjonalnych i sportowych.
Marketer ma nowego dyrektora zarządzającego biznesem środków piorących i środków czystości.
Dwutygodniowa akcja obejmie sklepy w całym kraju.
Spółka poprawiła sprzedaż i zdobyła pozycję lidera detergentów.
Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.
Wprowadzone w obrębie marki zmiany mają ją odmłodzić i trafić do nowej grupy docelowej.
Michael Czech opuszcza polski oddział koncernu i jedzie do Niemiec, Thomas Toennesmann zaś - z Niemiec do Polski.
Agencja reklamowa TBWA jest autorem spotu telewizyjnego dla nowego produktu marki Perwoll Color Magic z Color Fix należącego do Henkel...
Henkel prowadzi outdoorową kampanię płynu do płukania Perwoll, w której zamiast standardowego plakatu przedstawiającego produkt umieszczono trójwymiarową mozaikę między szybami...
"Perwoll olśni Cię nagrodami" - pod takim hasłem do połowy kwietnia br. potrwa loteria konsumencka, jaką dla Henkel Polska realizuje...
Joanna Baś-Marjańska, senior brand manager w marketingu środków piorących i czystości Henkel Polska, odeszła z firmy. Przeszła do Polpharmy, gdzie...
Henkel rozpoczął czterotygodniową kampanię promocyjną płynu do prania Perwoll. Promocja oparta jest na SMS-owym konkursie wśród konsumentów. Warunkiem udziału w...
Henkel Polska rozszerzy w tym tygodniu rodzinę produktów marki Perwoll, wprowadzając na rynek Perwoll Magic Black. Jest to płyn do...