M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "PHD (firma)"

Kraj, 2 marca 2020

Amica rusza ze wsparciem reklamowym

Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii "Odkryj wyższy poziom gotowania" odpowiada agencja C108.

Kraj, 21 lutego 2020

Magdalena Różczka reklamuje D-Vitum [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Hand Made i PHD.

Kraj, 27 stycznia 2020

DDB Warszawa dla Porsche Polska

Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada PHD.

Przetargi, 22 stycznia 2020

RECMA: Carat na szczycie "New biz balance" w 2019 r.

Za Caratem znalazły się UM i Zenith.

Przetargi, 10 grudnia 2019

AB InBev wystartuje z przetargiem mediowym

Firma chce wydłużyć terminy płatności do 150 dni.

Kraj, 9 grudnia 2019

Mela Koteluk i Grzegorz Turnau będą reklamowali Skodę

Producent promuje pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki.

Zagranica, 6 grudnia 2019

SAP rozpisał międzynarodowy przetarg na media

Rolę audytora powierzono ID Comms.

Kraj, 22 listopada 2019

Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen [wideo]

Za produkcję odpowiada Szut Szut Studio.

Przetargi, 19 listopada 2019

PHD zajmie się obsługą LG w Polsce

Potwierdzają się informacje po międzynarodowym przetargu.

Przetargi, 14 listopada 2019

LG Electronics wybiera globalnie PHD

Polskie oddziały LG oraz PHD nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące finału tego konkursu.

Kraj, 7 listopada 2019

Isobar realizuje kampanię Skody Kamiq [wideo]

Spoty zrealizował dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada PHD.

Przetargi, 28 października 2019

Bayer rozpisał globalny przetarg mediowy

W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada Media Data Mind z Grupy OMD. Sieciowo jest to klient MediaComu.

Zagranica, 18 października 2019

Starcom przejmuje budżet mediowy Ferrero w Wielkiej Brytanii

PHD nie mogła przyjąć zlecenia ze względu na "powody kontraktowe".

Kraj, 4 października 2019

Oleofarm promuje D-Vitum Forte K2 [wideo]

Kreację przygotowała agencja Hand Made.

Przetargi, 30 września 2019

Mindshare wygrywa globalny przetarg mediowy Ferrero

Efekt tego konkursu nie będzie miał przełożenia na nasz rynek.

Kraj, 2 września 2019

"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden

W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.

Kraj, 2 września 2019

Niestandardowy projekt kontentowy Eos z TVN Style

Program "Stylowy projekt" pojawi się w jesiennej ramówce stacji.

Przetargi, 7 sierpnia 2019

TikTok wybrał PHD do obsługi mediowej

Globalny budżet trafia do agencji Omnicomu.

Zagranica, 9 maja 2019

Philippa Brown globalnym szefem PHD

Brown będzie zarządzać pracą 100 biur na całym świecie, w których pracuje blisko 6 tys. osób.

Kraj, 11 kwietnia 2019

PHD: Stacje telewizyjne kierowane do dzieci zyskują widownię podczas strajku nauczycieli

W pierwszych dwóch dniach strajku nauczycieli czas spędzony przed telewizorem przez tę grupę wiekową (w porównaniu ze średnią z relatywnych dni tygodnia z czterech poprzedzających tygodni) wzrósł o 22 proc.

Zagranica, 5 lutego 2019

Google z dwoma spotami na Super Bowl

Jeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.

Zagranica, 28 stycznia 2019

PHD wygrywa budżet mediowy Oatly

Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.

Kraj, 13 grudnia 2018

Showmax kończy działalność w Polsce

Wprowadzony w 2017 r. serwis SVoD zostanie zamknięty 31 stycznia - decyzja właściciela.

Kraj, 5 października 2018

Skoda zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo

60-sekundowa transmisja live z największej hali zdjęciowej w kraju, z ruchomą scenografią i jednocześnie koncertem na żywo w TV i online. Za projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film.

Kraj, 21 września 2018

Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind

Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.

Kraj, 17 września 2018

Omnicom i PHD tworzą globalny zespół ds. danych dla Volkswagena

Jak twierdzi Szymon Kukanow, dyrektor zarządzający PHD Rocket, wraz z rozwojem Engine praca jego specjalistów będzie również obejmowała Polskę.

Przetargi, 4 września 2018

PHD wygrywa europejski budżet VF Corporation

Klienta traci Vizeum.

Kraj, 27 czerwca 2018

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

Przetargi, 24 maja 2018

PHD przejmuje globalny budżet mediowy HSBC

Po 13 latach budżet traci Mindshare.

Kraj, 16 maja 2018

Firmy badawcze oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentują nowe koncepcje badań mediowych

Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.

Kraj, 14 maja 2018

Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach

Producent samochodów z uznaniem dla kolarek.

Przetargi, 9 maja 2018

GlaxoSmithKline rozpoczyna przetarg na media

W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada MediaCom Warszawa.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Kraj, 1 lutego 2018

Tadeusz Żórawski rozstanie się z domem mediowym PHD

Planuje start własnego przedsięwzięcia.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Zagranica, 22 stycznia 2018

Audi eksperymentuje z reklamą

Na Wyspach Bartle Bogle Hegarty pozwala rozsmakować się w dźwięku silnika, a samochód nie jest ukazany w ruchu.

Zagranica, 27 listopada 2017

Pewny siebie baran w globalnej kampanii Volkswagena

Wystartowały rozległe globalne działania dla modelu T-Roc.

Przetargi, 30 października 2017

Havas Media wygrywa przetarg Perfetti Van Melle

Do tej pory za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadał dom mediowy PHD.

Kraj, 24 października 2017

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

Zagranica, 8 sierpnia 2017

Budżet mediowy Sainsbury’s trafia jednak do PHD

M/Six nie będzie obsługiwać tego klienta.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax [wideo]

"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.

Zagranica, 22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

Kraj, 18 maja 2017

Canon ogłasza europejską kampanię "Live For The Story" [WIDEO]

Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz.

Kraj, 23 marca 2017

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.

Przetargi, 20 marca 2017

PHD wygrywa przetarg Podravki

Do tej pory był to klient Havas Media.

Kraj, 7 marca 2017

Rusza pierwsza kampania Creamfinance [wideo]

Produkcją zajął się warszawski dom produkcyjny Muchas Gracias.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Przetargi, 30 stycznia 2017

PHD wygrywa przetarg Creamfinance Poland

Kampania nowego klienta PHD ma wystartować z końcem lutego.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.