Za Caratem znalazły się UM i Zenith.
Firma chce wydłużyć terminy płatności do 150 dni.
Rolę audytora powierzono ID Comms.
Za produkcję odpowiada Szut Szut Studio.
Potwierdzają się informacje po międzynarodowym przetargu.
Polskie oddziały LG oraz PHD nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące finału tego konkursu.
W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada Media Data Mind z Grupy OMD. Sieciowo jest to klient MediaComu.
PHD nie mogła przyjąć zlecenia ze względu na "powody kontraktowe".
Efekt tego konkursu nie będzie miał przełożenia na nasz rynek.
Program "Stylowy projekt" pojawi się w jesiennej ramówce stacji.
Globalny budżet trafia do agencji Omnicomu.
W pierwszych dwóch dniach strajku nauczycieli czas spędzony przed telewizorem przez tę grupę wiekową (w porównaniu ze średnią z relatywnych dni tygodnia z czterech poprzedzających tygodni) wzrósł o 22 proc.
Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.
Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.
Jak twierdzi Szymon Kukanow, dyrektor zarządzający PHD Rocket, wraz z rozwojem Engine praca jego specjalistów będzie również obejmowała Polskę.
Po 13 latach budżet traci Mindshare.
Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.
W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada MediaCom Warszawa.
Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.
Planuje start własnego przedsięwzięcia.
W postępowaniu brało udział pięć agencji.
Na Wyspach Bartle Bogle Hegarty pozwala rozsmakować się w dźwięku silnika, a samochód nie jest ukazany w ruchu.
Wystartowały rozległe globalne działania dla modelu T-Roc.
Do tej pory za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadał dom mediowy PHD.
Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.
M/Six nie będzie obsługiwać tego klienta.
"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.
Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz.
Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.
Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.
Kampania nowego klienta PHD ma wystartować z końcem lutego.