M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Philips Polska (firma)"

Kraj, 9 kwietnia 2020

Marcin Rosati wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym InPost

Marcin Rosati z handlem i rynkiem elektroniki użytkowej związany jest od 1997 r.

Kraj, 2 września 2019

Trwają prace nad briefiem marketerów dotyczącym nowego badania mediów

Wymagania marketerów gromadzone będą do 4 września.

Kraj, 20 sierpnia 2019

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący

Marketerzy połączyli siły, by przygotować schemat nowego badania mediów.

Kraj, 11 lipca 2019

Szymon Jóźwiak został senior media managerem CEE w Philips Polska

Raportuje do Urszuli Uchańskiej, head of marketing and PH marketing CEE.

Kraj, 8 stycznia 2019

Altavia realizuje projekt dla Philips Polska

Kampania potrwa cały sezon grzewczy.

Kraj, 30 października 2018

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Kraj, 3 lipca 2015

Marta Krysik kupiła udziały GoldenSubmarine

Z agencją związana jest od 2006 r.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 11 lutego 2015

Carat zatrudnia nowe osoby w client service

Do zespołu domu mediowego dołącza pięć osób.

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 29 maja 2014

Philips Polska rusza z kampanią "LifeAct"

Za strategię oraz koordynację projektu odpowiada OS3.

Przetargi, 27 lutego 2014

Social media Philipsa w rękach OS3

Komunikacja zostanie oparta na myśli przewodniej marki "Innovation & You".

Kraj, 14 lutego 2014

Philips promuje Multicooker w programie "Coś tu się kroi"

Marketer wykorzystał product placement do promocji urządzenia.

Kraj, 4 lutego 2014

OS3 autorem platformy Ambasadorów Philipsa

Marketer rozpoczął projekt internetowy dla ambasadorów marki.

Kraj, 13 stycznia 2014

Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorem ds. komunikacji w Carlsberg Polska

Była menedżerka PR-u Coca-Coli, a wcześniej Philipsa teraz będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną trzeciego producenta piwa w kraju.

Kraj, 31 października 2013

Philips pierwszym marketerem digital product placementu w AXN

Philips Polska wirtualnie w produkcji "Przekraczając granice".

Kraj, 23 września 2013

Philips wprowadza w Polsce tablety

Do końca roku dostępne tylko w Media Markt i Euro RTV AGD.

Kraj, 12 września 2013

Sales Link ponownie obsłuży promocję Philipsa

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocji artykułów do pielęgnacji włosów.

Kraj, 9 lipca 2013

Opcom zatrudnia menedżerów

Dwie osoby zasiliły team agencji.

Kraj, 27 marca 2013

Urszula Uchańska szefem marketingu consumer lifestyle Philipsa na region

Szefowa marketingu w Philips Polska poszerzy swoje kompetencje na region.

Kraj, 14 listopada 2012

Lisewski awansuje w Philipsie

Po okresie pracy w centrali Philipsa Tomasz Lisewski obejmuje zarządzanie 18 rynkami.

Kraj, 29 października 2012

Tomasz Gasiński rozstaje się z Ambrą

Z firmy po ponad 4,5 latach odchodzi senior brand manager.

Kraj, 5 czerwca 2012

Awanse w Albedo Marketing

Dwie osoby awansowały w strukturach agencji.

Kraj, 14 marca 2012

Marketing telewizorów Philips w rękach TPV

Nowa holendersko-tajwańska spółka będzie odpowiadać za dystrybucję i promocję telewizorów Philips.

Kraj, 13 grudnia 2011

Z marketingu LG odchodzą menedżerowie

Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Zmiana kompetencji w Philips Polska

Dział health & wellness ma nowego marketing managera - Magdalenę Konczarenko-Ciszek.

Kraj, 2 sierpnia 2011

Urszula Uchańska awansuje w marketingu Philipsa

W ramach struktur marketingowych Philips Polska powstało nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu w sektorze consumer lifestyle.

Kraj, 28 lipca 2011

Niebieski dla chłopców, różowy dla dziewczynek

Rodzice małych dzieci nie mają co liczyć na zmianę upodobań kolorystycznych producentów. Przynajmniej nie u Philipsa. Mogą za to wygrać darmowe produkty w konkursie.

Kraj, 14 lipca 2011

CEDC nie będzie rozszerzać portfolio marek piwa

Marketer stracił w ostatnim czasie trzy brandy z piwnego portfolio, prawdopodobnie skupi się na mocnych alkoholach.

Kraj, 8 czerwca 2011

Logitech ma nowego sales managera

Janusz Łapacz zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy w Polsce.

Kraj, 24 maja 2011

Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie

Dotychczasowy dyrektor generalny w sektorze consumer lifestyle Philips Polska przenosi się do Amsterdamu.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Milka Razem dla Tatr i Greenpeace Polska najwyżej w rankingu SocialBakers

SocialBakers opublikował statystyki popularności fan pages za luty br.

Kraj, 25 stycznia 2011

Z żelazkiem Philipsa do Mediolanu

Marketer prowadzi promocję konsumencką, w której główną nagrodą jest wyjazd i zakupy we włoskiej stolicy mody.

Kraj, 26 listopada 2010

Joanna Panek w Pride & Glory Interactive

Agencja tworzy stanowisko content designera.

Kraj, 1 marca 2010

Philips zapowiada utrzymanie wysokich nakładów reklamowych

Philips Polska po rekordowym ubiegłym roku, jeśli chodzi o wydatki reklamowe, w tym roku zapowiada także utrzymanie podobnej intensywności działań...

Kraj, 27 stycznia 2010

Grupa Heureka liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów w tym roku; upraszcza dział obsługi klienta

Grupa reklamowa Heureka uprościła strukturę działu obsługi klienta i nie dzieli już accountów w zależności od medium, w którym się...

Kraj, 5 stycznia 2010

Pride & Glory stawia na marketing w Facebooku

Agencja Pride & Glory Interactive wyodrębniła dział odpowiedzialny za marketing w portalu społecznościowym Facebook. Struktura ta ma specjalizować się w...

Przetargi, 28 grudnia 2009

Philips wybrał Pride & Glory i Heurekę

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka wygrały przegląd ofert na obsługę działań firmy Philips Polska w internecie. Strony podpiszą...

Kraj, 3 grudnia 2009

Pride & Glory i Heureka wymyśliły Certyfikat Jakości Philips

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka realizują dla Philips Polska internetową część kampanii sprzedażowej "Rozdajemy prezenty". Celem działań jest...

Kraj, 23 listopada 2009

Philips przygotował największą w historii promocję konsumencką

Philips Polska z myślą o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia i prezentach gwiazdkowych przygotowało promocję konsumencką pod hasłem "Rozdajemy prezenty",...

Przetargi, 9 listopada 2009

Philips Polska wybiera agencję do obsługi działań w internecie

Philips Polska szuka agencji, która zrealizuje część działań marketera w internecie. Trwa drugi etap konkursu, do którego przeszły trzy firmy....

Kraj, 22 października 2009

Philips reklamuje żelazka w telewizji

Philips Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, w której promuje linię żelazek Azur. Działania reklamowe zaplanowano na ponad miesiąc, ich budżetu...

Kraj, 14 września 2009

Karolina Kłopotowska odpowiada za marketing produktów konsumenckich Philipsa

Po odejściu z Philips Polska Piotra Mirosława, który w randze członka zarządu odpowiadał za marketing działu Consumer Lifestyle (o jego...

Kraj, 8 września 2009

Piotr Mirosław, w zarządzie Philipsa odpowiedzialny za marketing, przeszedł do LG

Piotr Mirosław, członek zarządu Philips Polska odpowiedzialny za marketing działu Consumer Lifestyle w funkcji customer marketing directora, przeszedł do LG...

Kraj, 4 czerwca 2009

Marek Huzarewicz, nowy prezes Philipsa, chce zmienić wizerunek firmy

Marek Huzarewicz został nowym prezesem zarządu Philips Polska (spółki zajmującej się sprzedażą produktów konsumenckich i specjalistycznego sprzętu medycznego) oraz country...

Kraj, 29 maja 2009

Philips Polska kończy współpracę z agencją Multi Communications

Philips Polska pracuje z agencją Multi Communications tylko do końca maja. Jak poinformowała Izabela Rogulska, communication manager w Philips Consumer...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Philips po raz pierwszy będzie porównywał się w reklamach z konkurentami

Philips Polska przygotował dużą kampanię reklamową, w której po raz pierwszy tak wyraźnie i bezpośrednio porównuje swoje produkty z konkurencyjnymi....

Kraj, 20 kwietnia 2009

Tomasz Lisewski nowym szefem działu Consumer Lifestyle w Philipsie

Tomasz Lisewski został dyrektorem generalnym działu Consumer Lifestyle w Philips Polska. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Rumbucia, który pełnił tę...

Kraj, 19 lutego 2009

Trójwymiarowe monitory Philipsa w kampanii Mercedesa

Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe, trójwymiarowe monitory...

Kraj, 29 grudnia 2008

Izabela Rogulska będzie odpowiadać za komunikację Philipsa

Izabela Rogulska będzie nowym communications managerem produktów tzw. consumer lifestyle w Philips Polska. Wcześniej to stanowisko zajmowała Beata Ptaszyńska-Jedynak, która...