M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Philips (firma)"

Kraj, 27 listopada 2019

Aleksandra Bujnowska odpowiada za digital w Philipsie

Od 2008 r. pracowała w Havas Media Group, ostatnio na stanowisku chief digital officera.

Kraj, 17 października 2019

Ogilvy i Agencja Warszawa nagrodzone w Effie Awards Europe

Dwa srebra i jeden brąz dla Polski.

Kraj, 18 września 2019

Alpro i Philips ze wspólną aktywacją konsumencką

Działania przygotowały Nav Agency i Mint Media.

Kraj, 17 czerwca 2019

Philips chce poprawiać nawyki żywieniowe Polaków

Marka do współpracy przy nowej kampanii zaprosiła dietetyczkę Agatę Ziemnicką oraz Chefa Lorka, finalistę "MasterChef Polska" 2018.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Zagranica, 29 stycznia 2018

Philips rusza z globalną kampanią z udziałem dzieci

W Davos producent sprzętu AGD wystartował z nową kampanią.

Kraj, 21 września 2017

"Viva!" promuje się filmem w technologii VR

Wirtualna produkcja dostępna będzie na kanale YouTube magazynu.

Kraj, 7 września 2017

Gemius: ponad połowa internautów obejrzała reklamy kosmetyków

Z raportu wynika, że najlepszym dotarciem w branży kosmetycznej pochwalić się mogą Philips (wśród marek) i YouTube (wśród wydawców).

Kraj, 1 września 2017

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Łukasz Walczak dyrektorem handlowym w GetHero

Przechodzi z Radia Kolor, gdzie pełnił analogiczną funkcję.

Kraj, 6 czerwca 2017

Ogilvy & Mather z kampanią dla Philipsa

Agencja realizuje kolejny projekt w kategorii healthcare.

Kraj, 22 marca 2017

BE Media z kampanią dla marki Philips [wideo]

Działania są prowadzone pod hasłem "Czysty i zdrowy dom".

Kraj, 25 stycznia 2017

Magda Garska w Studio Bites

Do studia dołącza doświadczona producentka.

Kraj, 5 października 2016

Hand Made i Starcom pracują dla Tauronu

Dla agencji to przedłużenie współpracy, Starcom zastąpił zaś MediaCom.

Kraj, 30 maja 2016

Awanse w OS3

Dwie osoby - Maciej Hilt i Anna Lewandowska - zajęły wyższe stanowiska w client service.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Philips pomaga marzyć o przyszłości zawodowej dzieci

Marka Philips Avent wprowadza na rynek butelki z wizerunkami wymarzonych zawodów dla dzieci.

Kraj, 18 kwietnia 2016

Philips reklamuje urządzenie Lumea [wideo]

Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Kraj, 12 stycznia 2016

Joanna Paździórko w zespole Walk Digital

Kolejna osoba z Havas Worldwide Warsaw przechodzi do grupy Walk.

Kraj, 25 listopada 2015

Philips promuje system oświetleniowy Hue [wideo]

Kampania prowadzona jest głównie w digitalu i kinach.

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Kraj, 7 października 2015

Michał Szczerba w zespole VML Poland

Poprzednio związany był z Socialyse funkcjonującą w ramach Havas Media Group.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 16 września 2015

Bartek Jaroszewski awansuje w OS3

Po dwóch latach pracy w agencji Jaroszewski objął stanowisko dyr. kreatywnego.

Kraj, 2 września 2015

Philips promuje serię PerfectCare Elite [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz za pomocą kilku kanałów dotarcia w internecie.

Kraj, 22 lipca 2015

Łukasz Kwapisz w zespole Lubię To - Linked by Isobar

Będzie odpowiadał za obsługę marki Philips.

Kraj, 15 lipca 2015

Izabela Voisset założyła własną agencję kreatywną

Była dyrektor marketingu sieci Avans rusza z Agencją 4.

Kraj, 3 lipca 2015

W konkursie Philipsa można wygrać dzień z celebrytami

Konkurs to jedna z większych akcji poświęconych produktom audio marki Philips.

Kraj, 2 lipca 2015

Hyundai działa w Mikołajkach

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Kraj, 2 czerwca 2015

Carat z nową kampanią dla Philipsa [wideo]

Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Kraj, 13 maja 2015

Isobar Polska odpowiada za social media marki Kasia

Agencja po przetargu Unilevera rozpoczyna współpracę z marką.

Kraj, 6 maja 2015

Luis Tauffer nowym executive creative directorem Young & Rubicam w Polsce

Radosław Kotapka prawdopodobnie rozstaje się z agencją.

Kraj, 5 maja 2015

Marka Eska i Philips we wspólnej akcji

Ruszają działania pod hasłem "Golenie z nagród".

Kraj, 15 kwietnia 2015

Philips reklamuje depilatory Lumea [wideo]

Adaptacją spotów oraz kampanią w internecie zajęła się Ogilvy & Mather.

Zagranica, 1 kwietnia 2015

Philips pozbywa się żarówek

Holenderski koncern Philips sprzedał 80 proc. udziałów swojej dywizji zajmującej się produkcją oświetlenia LED-owego i używanego w przemyśle motoryzacyjnym. Kwota transakcji to 2,9 mld dolarów.

Kraj, 18 lutego 2015

Philips rusza z kampanią blenderów z technologią Speedtouch [wideo]

Za launch produktu odpowiadają spółki z Dentsu Aegis Network.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Przetargi, 14 stycznia 2015

OS3 ponownie wygrywa obsługę Philipsa

Agencja współpracuje z tym klientem od ponad roku.

Kraj, 9 stycznia 2015

Produkty konsumenckie Sharpa przechodzą pod skrzydła słowackiej UMC i tureckiego Vestela

Sharp Electronics Europe oddział w Polsce przestał z końcem roku dostarczać do sklepów produkty RTV i AGD. Wkrótce ich dystrybucję i marketing mają przejąć nowe spółki.

Zagranica, 7 stycznia 2015

Samsung będzie używał w swoich smart TV systemu Tizen

Największy producent telewizorów na świecie chce zrewolucjonizować rynek inteligentnych odbiorników.

Kraj, 8 grudnia 2014

Lot w kosmos nagrodą w konkursie Philipsa

Lot na wysokości 100 km ma zapewnić firma XCOR Aerospace Inc.

Kraj, 28 listopada 2014

Była dyrektor marketingu Canal+ Cyfrowego zakłada agencję

Edyta Płaczkowska powołuje Cinemobile.

Kraj, 19 listopada 2014

Wyjaśnienie: Disney nie prowadzi kampanii z Philipsem

Philips samodzielnie realizuje działania marketingowe.

Kraj, 18 listopada 2014

Philips z Disneyem ruszają ze świąteczną kampanią

Za działania reklamowe odpowiada agencja Unlimited.

Zagranica, 21 października 2014

Philips startuje z kampanią sokowirówek

Ambasadorem produktów i marki został gimnastyk Louis Smith. Za globalne wsparcie kreatywne kampanii odpowiada Ogilvy.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 25 września 2014

Nowe osoby w agencji Workking.pl

Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do agencji interaktywnej Workking.pl stworzonej przez grupę Polskapresse.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Kraj, 24 września 2014

Branża AGD zwiększa wydatki na reklamę

Bosch/Siemens, Amica i Samsung - to trójka top reklamodawców po I połowie roku. Wydatki branży w porównaniu z ub.r. wzrosły w tym okresie o 32 proc. i wyniosły 110,5 mln zł.

Kraj, 22 września 2014

Regional account director EMEA odchodzi z Ogilvy & Mather Advertising

Justyna Bublijewska i cztery inne osoby rozstają się z agencją.

Kraj, 1 września 2014

Tomasz Szkodziński creative directorem w VML

Awans w krakowskim oddziele agencji.