M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Piotr Kędzierski (ludzie)"

Kraj, 22 października 2020

The Digitals dla Festiwalu Pracy Jobicon online od Pracuj.pl

Agencja opracowała stylistykę komunikacji w social mediach, spot promujący wydarzenie i kampanię displayową.

Kraj, 30 września 2020

Adamed wspiera produkcję Onetu

Właściciel marki MaxOn Forte angażuje się w program "Rodzaj męski".

Kraj, 13 maja 2020

Adamed z programem branded content "Rodzaj męski" w Onecie

Stałymi gośćmi będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski.

Kraj, 8 kwietnia 2020

DDB Warszawa z kampanią dla Porsche Polska [wideo]

Kampania będzie adaptowana na kolejne rynki.

Kraj, 27 września 2019

Carlsberg znów z wideo branded content w Onecie

Tyma razem dla marki Žatecký.

Kraj, 16 września 2019

Odeta Moro poprowadzi "Onet Rano"

Pozostali prowadzący bez zmian: Iwona Kutyna, Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski i Piotr Kędzierski.

Kraj, 13 sierpnia 2019

Konrad Wullert przechodzi do Newonce.media

Firma ma nowego dyrektora kreatywnego.

Kraj, 29 listopada 2018

Tomasz Sekielski w "Onet Rano"

- To wzmocni markę Onetu - uważa Sabina Lipska, dyrektor wideo RASP.

Kraj, 4 września 2018

Z Rock Radia do Newonce.radio

Dziennikarz muzyczny Piotr Kędzierski zmienia stację.

Kraj, 20 lipca 2018

Onet wyłącznym horyzontalnym patronem internetowym Pol’and’Rock Festival

Dziennikarze Onetu poprowadzą "Akademię Sztuk Przepięknych", a na środku pola namiotowego stanie maszt z logo serwisu.

Kraj, 15 maja 2018

Huawei promuje się w Onecie

Chińska marka przez blisko dwa miesiące będzie obecna w "Onet Rano".

Kraj, 12 października 2017

MullenLowe Warsaw z kampanią digitalową dla Jameson Irish Whiskey

Nowe działania realizowane są pod hasłem "Sine Metu, przyjaciele".

Kraj, 5 września 2017

Nowości w ramówce Rock Radia

Stacja Agory proponuje nowości.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.