M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "PKO Bank Polski (firma)"

Kraj, 15 kwietnia 2020

ARC: Orlen i Lot na czele najbardziej rozpoznawalnych firm niosących pomoc

Polacy najlepiej widzą zakup bądź przekazanie materiałów sanitarnych oraz wsparcie finansowe pochodzące od firm.

Kraj, 9 marca 2020

PKO BP reklamuje pożyczki gotówkowe

Kampania TV i online.

Kraj, 26 lutego 2020

PKO BP będzie reklamował odświeżone Konta za Zero

Kampania ruszy 2 marca.

Przetargi, 26 lutego 2020

PKO BP zatrudni agencję reklamową do wizerunku

Bank szuka agencji specjalizującej się w budowaniu marki i identyfikacji wizerunkowej.

Przetargi, 22 stycznia 2020

PKO BP wyłoni w przetargu dwie agencje reklamowe

Bank chce wybrać agencję wiodącą i wspierającą. Termin na składanie ofert: do 27 stycznia.

Kraj, 8 listopada 2019

Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej

Objęła stanowisko jako creative group head.

Kraj, 18 października 2019

Polacy są dumni z polskiej żywności

Badanie Polski Monitor Opinii ujawnia konsumenckie przywiązanie do lokalności produktu. Polacy deklarują, że są w stanie zapłacić więcej za polską żywność wytworzoną w sposób ekologiczny (69%). Utożsamiają rodzime towary z dobrym smakiem i bezpieczeństwem dla konsumenta.

Kraj, 16 lipca 2019

Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek [wideo]

Odpowiada za nią londyńska agencja DixonBaxi.

Kraj, 29 kwietnia 2019

EService i Bank Pocztowy będą współpracować

Współpraca będzie dotyczyć dystrybucji terminali płatniczych oraz usług z oferty EService.

Kraj, 23 lipca 2018

PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje marka Lotto.

Kraj, 6 lipca 2018

Rusza nowa kampania Blika

Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".

Kraj, 15 stycznia 2018

PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1

Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.

Kraj, 3 stycznia 2018

Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Dotychczasowy dyrektor kreatywny obejmuje dyrekcję kreatywną rozwijającego się działu agencji - Corporate Identity.

Kraj, 7 grudnia 2017

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację tej kampanii przygotował PZL.

Kraj, 24 listopada 2017

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Kraj, 3 listopada 2017

Monika Król będzie odpowiadać za marketing i sprzedaż Blika

Jerzy Mroczek pozostanie w Polskim Standardzie Płatności - będzie kierował departamentem prawnym i zarządzania ryzykiem.

Kraj, 26 września 2017

Valkea Media wzmacnia dział strategii

Judyta Nekanda-Trepka objęła stanowisko stratega w grupie mediowej Valkea Media.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Powraca #Cyberstrażnik PKO Banku Polskiego

Kampanię realizuje agencja Mint Media.

Kraj, 14 września 2016

Hubert Pałkiewicz strategy & communication directorem w ClickAd Interactive

Zajmuje się m.in. przygotowywaniem strategii w ramach działań new business.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Tomasz Targiński w Havas Worldwide Warsaw

Do agencji dołącza nowy business development director.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 21 lipca 2016

Michał Gonera przechodzi do strategii Syzygy Warsaw

Przez ostatnich sześć lat pracował w DDB & Tribal.

Kraj, 21 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Tytus Klepacz i Maciej Twardowski przechodzą do Ogilvy & Mather

Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.

Kraj, 20 lipca 2016

Z OS3 i Papaya Films do domu produkcyjnego F25

Katarzyna Radziszewskaja oraz Piotr Kornobis dołączają do zespołu.

Kraj, 12 lipca 2016

Mint Media realizuje kampanię PKO Banku Polskiego

Akcja obejmuje przede wszystkim Facebooka, Twittera, Instagram i Wykop.

Kraj, 6 czerwca 2016

Aleksandra Grzymska w Black Rabbit

Wcześniej związana była z ITI Cinema.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Juliusz Strachota przechodzi do Mint Media

Poprzednio pracował w Isobarze.

Kraj, 5 lutego 2016

Visa chwali się dobrymi wynikami w Polsce

Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.

Kraj, 29 stycznia 2016

Michał Kuczmierowski dyrektorem departamentu marketingu PKO Banku Polskiego

W PKO Banku Polskim pracuje od grudnia 2015 r.

Kraj, 20 stycznia 2016

Szymon Rajca w Walk Digital

Senior digital designer dołączył do agencji.

Kraj, 30 listopada 2015

Rada Reklamy opracowuje standardy reklamy produktów finansowych

Finalny dokument Rada chciałaby zaprezentować w pierwszym półroczu 2016 r.

Kraj, 21 września 2015

DDB & Tribal powołuje nowych szefów działu client service i strategii

Aleksandra Jurkiewicz i Joanna Karwowska-Koza awansują w strukturach agencji.

Kraj, 16 czerwca 2015

Grzegorz Długosz nowym prezesem Polskiego Standardu Płatności

Adam Malicki, dotychczasowy prezes, pozostaje w firmie; nowym wiceprezesem został Dariusz Mazurkiewicz.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 24 marca 2015

Filip Pniewski art directorem w The Digitals

Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.

Kraj, 10 marca 2015

Pół miliona użytkowników Blika

Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.

Kraj, 6 marca 2015

Hubert Pałkiewicz awansuje w Value Media

Jako communication director odpowiada za strategię obecności marki PKO Bank Polski w obszarze digital.

Kraj, 17 listopada 2014

PKO Bank Polski przedłuża umowę z Value Media

Firmy rozpoczęły czwarty rok współpracy.

Kraj, 7 października 2014

DDB Warszawa, OS3, Universal McCann oraz Value Media z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Kraj, 5 września 2014

Marta Burzyńska przeszła do Gonga

W ostatnim czasie związana była z OS3.

Kraj, 17 lipca 2014

PKO Bank Polski po raz szósty sponsoruje Bieg Powstania Warszawskiego

W tegorocznej edycji wystartuje ok. 10 tys. osób.

Kraj, 18 czerwca 2014

PKO Bank Polski promuje kartę kredytową [wideo]

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Organizm, czyli bank z życia wzięty". Kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Grzegorz Długosz wiceprezesem spółki Polski Standard Płatności

Wygrał konkurs na stanowisko spółki powołanej przez konsorcjum sześciu banków. Prezesem pozostaje Adam Malicki.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Łukasz Plona w Value Media

Objął funkcję Google strategista i będzie odpowiadał za budowanie strategii SEM dla klientów agencji.

Kraj, 12 marca 2014

Powstała nowa agencja PR i social media - Zoom BSC

Prezesem agencji jest Sławomir Żurek, rozwijaniem działu PR zajmują się Agnieszka Pietrzak i Sylwia Maj, a realizacją projektów socialmediowych kieruje Marta Odrzywolska.

Kraj, 10 grudnia 2013

Mariusz Maroszek wraca do OS3

Senior digital designer ponownie w agencji.

Przetargi, 27 listopada 2013

Plej agencją wspierającą dla PKO Banku Polskiego

Agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL.