Bank szuka agencji specjalizującej się w budowaniu marki i identyfikacji wizerunkowej.
Badanie Polski Monitor Opinii ujawnia konsumenckie przywiązanie do lokalności produktu. Polacy deklarują, że są w stanie zapłacić więcej za polską żywność wytworzoną w sposób ekologiczny (69%). Utożsamiają rodzime towary z dobrym smakiem i bezpieczeństwem dla konsumenta.
Odpowiada za nią londyńska agencja DixonBaxi.
Współpraca będzie dotyczyć dystrybucji terminali płatniczych oraz usług z oferty EService.
Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje marka Lotto.
Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Jerzy Mroczek pozostanie w Polskim Standardzie Płatności - będzie kierował departamentem prawnym i zarządzania ryzykiem.
Kampanię realizuje agencja Mint Media.
Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.
Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.
Akcja obejmuje przede wszystkim Facebooka, Twittera, Instagram i Wykop.
Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.
W PKO Banku Polskim pracuje od grudnia 2015 r.
Finalny dokument Rada chciałaby zaprezentować w pierwszym półroczu 2016 r.
Adam Malicki, dotychczasowy prezes, pozostaje w firmie; nowym wiceprezesem został Dariusz Mazurkiewicz.
Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.
Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.
Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.
Firmy rozpoczęły czwarty rok współpracy.
Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.
Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.
W tegorocznej edycji wystartuje ok. 10 tys. osób.
Ruszyła nowa odsłona kampanii "Organizm, czyli bank z życia wzięty". Kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa.
Wygrał konkurs na stanowisko spółki powołanej przez konsorcjum sześciu banków. Prezesem pozostaje Adam Malicki.
Prezesem agencji jest Sławomir Żurek, rozwijaniem działu PR zajmują się Agnieszka Pietrzak i Sylwia Maj, a realizacją projektów socialmediowych kieruje Marta Odrzywolska.
Agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL.