Spółka w ramach postępowania zamierza zawrzeć maksymalnie trzy umowy ramowe.
W ramach zamówienia spółka chce zrealizować dwa projekty badawcze.
Przetarg składa się z dwóch etapów.
To druga edycja organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną konkursu dla blogerów opartego na grywalizacji, którego celem jest promowanie nieznanych zakątków Polski.
Termin składania informacji upływa 3 kwietnia br.
W postępowaniu złożono trzy oferty.
W przetargu oferty podlegające rozpatrzeniu złożyło 12 firm.
Oferty można składać do 17 grudnia br.
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji Publicis.
Poza tą firmą ofertę złożyła jeszcze Quick Media.
Przewoźnik zamierza podpisać maksymalnie pięć umów ramowych.
Wadium nie jest wymagane.
Trzy oferty odrzucono.
Zakończył się proces "wyboru" audytora mediowego.
Spółka wysłała zapytanie ofertowe.
Do drugiego etapu postępowania przejdzie od pięciu do siedmiu firm.
Umowa z wybraną agencją będzie obowiązywać dwa lata.
Oferty pozostałych agencji zostały odrzucone.
W przetargu walczyło trzech oferentów.
Oferty można składać do 15 stycznia.
Wartość zamówienia wynosi ponad 11 mln zł.
Firmy gotowe do przeprowadzenia badania mogą się zgłaszać do 4 stycznia br.
Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.
Agencje chcące wziąć udział w przetargu muszą wpłacić wadium w wysokości 30 tys. zł.
Powstaje Polsat Media AdScreen.
Na stronie przewoźnika nie ma informacji o przyczynach tej decyzji.
Termin składania ofert upływa 16 stycznia 2017 r.
Program informacyjny Telewizji Polskiej z okazji obchodów swojego 30-lecia nada pendolino swoje imię.
Firma kontynuuje współpracę z agencją przy drugim projekcie.
Jesienne kampanie PKP Intercity w tym roku planował i kupował Carat.
W konkursie mogą wziąć udział agencje z minimalnym przychodem na poziomie 20 mln zł netto za rok 2014.
Mikosza zastąpił członek zarządu ds. handlowych, który w kwietniu ub.r. powrócił do spółki po 5,5 latach.
Havas Media prawdopodobnie broni budżetu.
Kampanię przygotowały Havas Media i BBDO.
Creative group head, dyrektor strategiczny, senior art director i group account manager wzmacniają zespół agencji.
W konkursie złożono trzy oferty.