Kraj, 15 stycznia 2020
W 2019 r. wydatki na reklamę digitalową wyniosły tam ponad 14 mld funtów.
Czytaj więcej
Kraj, 13 stycznia 2020
Firma Brand24 zbadała buzz, który wytworzył się wokół premiery serialu na platformie Netflix.
Czytaj więcej
Kraj, 13 listopada 2019
Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych.
Czytaj więcej
Kraj, 30 października 2019
Zagranica, 3 października 2019
Kendall Jenner gwiazdą międzynarodowych działań sieci.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2019
Kampania we wrześniu i w październiku w TV, kinach, internecie i punktach sprzedaży.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lipca 2019
Jako nowy członek KAE studio ma pomóc w kreowaniu standardów oraz dobrych praktyk dla polskiej branży eventowej.
Czytaj więcej
Kraj, 23 maja 2019
Wcześniej pracowała w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.
Czytaj więcej
Kraj, 9 stycznia 2019
Do studia dołączyła również Katarzyna Jedlińska jako communication advisor.
Czytaj więcej
Kraj, 13 grudnia 2018
Wprowadzony w 2017 r. serwis SVoD zostanie zamknięty 31 stycznia - decyzja właściciela.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2018
Marketing director po dwóch latach pracy rozstaje się z firmą.
Czytaj więcej
Kraj, 12 października 2018
Będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategicznych planów i rozwój projektów reklamowych.
Czytaj więcej
Kraj, 18 września 2018
Studio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.
Czytaj więcej
Kraj, 20 sierpnia 2018
W II kwartale br. przychody grupy wzrosły o 24 proc. r./r., a zamiast straty jest zysk.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lipca 2018
Z okazji kolejnej rocznicy Powstania powstał poruszający spot.
Czytaj więcej
Kraj, 9 lipca 2018
Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.
Czytaj więcej
Kraj, 25 maja 2018
Zajmie się tworzeniem i wdrażaniem koncepcji artystycznych i technologicznych, nadzorowaniem konceptów kreatywnych, R&D produktów i usług oraz działania z obszaru new business.
Czytaj więcej
Kraj, 11 maja 2018
Pacciani to jeden z najbardziej znanych na świecie reżyserów reklam dla branży motoryzacyjnej.
Czytaj więcej
Kraj, 26 kwietnia 2018
Producent ponownie szerzej wspiera markę wprowadzoną w 2016 r.
Czytaj więcej
Kraj, 20 marca 2018
Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy i, co rzadkie, aż 90 proc. widzów obejrzało go do końca.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2018
Pierwsza kampania reklamowa zbudowana na nowej platformie komunikacji.
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2018
Spot wizerunkowy pt. "Kluczowe decyzje" w reżyserii Tomasza Bagińskiego to oficjalny start nowej formuły komunikacji banku.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2018
Napoleon w kreacji Saatchi & Saatchi poleca zabiegi pielęgnacyjne na wiosnę.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lutego 2018
Projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films we współpracy z Tomaszem Bagińskim, Atanasem Valkovem i Kayah - objęty mecenatem Żubrówki Czarnej.
Czytaj więcej
Kraj, 15 stycznia 2018
Nest Warsaw jest brandem związanym ze spółką Dobro.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2018
Będzie wspierał rozwój projektów badawczych i biznesowych Instytutu ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kompetencji kreatywnych do tworzenia nowych form narracji o gospodarce i społeczeństwie.
Czytaj więcej
Kraj, 4 grudnia 2017
Wcześniej współpracował z Platige Image oraz Point of You.
Czytaj więcej
Kraj, 22 listopada 2017
Kampania została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2017
Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.
Czytaj więcej
Kraj, 9 sierpnia 2017
Studio wyprodukuje trailer do gry komputerowej koreańskiego producenta.
Czytaj więcej
Kraj, 2 sierpnia 2017
Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada Dobro, a za postprodukcję Platige Image.
Czytaj więcej
Kraj, 29 czerwca 2017
Studio będzie odpowiedzialne m.in. za rozwiązania w zakresie designu, zaangażowania kompetencji kreatywnych w proces projektowy oraz storytelling.
Czytaj więcej
Kraj, 23 czerwca 2017
Do rady dołączają osoby o doświadczeniu biznesowym i inwestycyjnym.
Czytaj więcej
Kraj, 20 czerwca 2017
W przygotowanie i realizację akcji zaangażowano: agencję reklamową PZL, dom produkcyjny Oto Film, studio Platige Image, studio Juice, agencję digital Huta 19 oraz dom mediowy Zenith.
Czytaj więcej