M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Player (marka)"

Kraj, 14 września 2020

Festiwal Mastercard Off Camera w tym roku na Player.pl

Filmy festiwalowe dostępne będą online między 11 a 25 września.

Kraj, 8 września 2020

Marki Modivo i DeeZee partnerami "Top Model"

Sieć CCC chce wzmocnić swój modowy wizerunek.

Kraj, 22 czerwca 2020

Na pandemii najwięcej zyskały Netflix i Player

Największym przegranym okazał się VoD Onetu.

Kraj, 28 kwietnia 2020

Player pokaże spektakle teatralne

Jako pierwszy "Piloci" warszawskiego Teatru Muzycznego Roma.

Kraj, 21 kwietnia 2020

Korki.tv dla maturzystów już od 22 kwietnia

Bezpłatne zajęcia online będą dostępne w telewizji Metro i serwisie Player.

Kraj, 24 marca 2020

Player z oficjalnym kontem na TikToku

Profil Playera na TikToku powstał we współpracy z DDOB.

Kraj, 26 lutego 2020

Wiosną TVN i Player wzmocnią ofertę serialową

TVN 7 stawia na reality show. Cel stacji: zdobycie młodego widza.

Kraj, 5 grudnia 2019

"Motyw" - kolejny serial TVN do Playera

W obsadzie m.in. Małgorzata Kożuchowska i Agnieszka Grochowska.

Kraj, 16 września 2019

Cielecka i Wojewódzki reklamują nową ofertę Playa

Play Homebox TV to pakiet komórkowy (rozmowy, internet) z telewizją; ceny: od 100 zł miesięcznie.

Kraj, 10 września 2019

Wavemaker: W serwisach VoD wysoki clutter

Ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji.

Kraj, 15 listopada 2018

Player z biblioteką materiałów VR

Zamierza ją rozwijać o treści od partnerów zewnętrznych oraz materiały własnej produkcji.

Kraj, 29 listopada 2016

ScreenLovers: reklama e-wideo będzie rosła kosztem prasy i display

Wydatki na VoD będą rosły dwucyfrowo, w perspektywie dwóch lat jeszcze kosztem prasy, a nie telewizji - uważają media plannerzy przebadani przez ScreeenLovers.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Startuje kampania wizerunkowa radia Eska

Działania będą prowadzone pod hasłem "Muzyką się żyje".

Kraj, 22 kwietnia 2015

Łowicz "wygładza" dżem dla dzieci

Wystartowała kampania Agros-Novej promująca linię dżemów dla dzieci. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brandplace, a zakup mediów powierzono MediaComowi.