Kampania dotyczy abonamentów: "Weź się przenieś do Plusha!".
Po ponad pięciu latach współpracy Scholz & Friends Warszawa może stracić część budżetu operatora.
Skokowy wzrost sprzedaży wynika głównie z konsolidacji 8 mln zł przychodów przejętego w marcu LifeTube.
Operator promuje powiększone pakiety danych w ofercie.
Bohater marki w towarzystwie twórców Suchara Codziennego.
Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.
Magnesem na klientów ma być propozycja smartfonu Huawei w ratach.
Nagrody za podpisanie umowy na abonament komórkowy w salonikach Relay, Inmedio i 1Minute.
Kampanię "Siłownia" przygotowały: Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
Za reżyserię odpowiada Wojciech Wawszczyk.
Magentowy operator przypomina o marce Heyah.
"Zanim wytną ci numer" - operator zachęca do wyboru jego oferty przed 1 lutego.
Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.
Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.
Grey Group Poland nadal będzie odpowiadać za działania dla Ipli i Cyfrowego Polsatu.
Akcję przygotował dom mediowy Vizeum Polska.
Największą liczbę postów użytkownicy umieścili na stronie Orange.
Rusza letnia kampania marki, w której marka Polkomtela rozdaje bony z 30-proc. zniżką na buty.
Na kolejnych pozycjach znalazły się filmy marek: Plush, Marvel, Malma i ponownie Samsunga.
Obejmuje ona TV, internet, radio i OOH.
Z przetargu odpadły agencje Grey Group i McCann.
Kolejna realizacja Scholz & Friends dla marki Plush (Polkomtel)
Pluszak "bez zahamowań" w świątecznej reklamie marki Plush autorstwa Scholz & Friends.