Pokieruje wszystkimi podmiotami telewizyjnymi nadawcy.
W listopadzie zadebiutuje nowy kanał ZPR Media.
ZPR poszerza zasięg swojej czwartej stacji muzycznej o ok. 1 mln odbiorców.
Nadawca złożył już wniosek koncesyjny.
Na rynek trafia propozycja reklamowa adresowana do klientów branży zdrowotnej.
Producent preparatów witaminowych sponsoruje "Disco Star" w Polo TV.
Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radiu.
Obaj nadawcy chcą jeszcze wyraźniej personalizować kontent i poszerzać dostępność oferty HbbTV.
Nowy broker będzie sprzedawał czas antenowy Stars.TV zarówno w pakietach GRP, jak i według stawek cennikowych.
Dom mediowy MEC zbadał opinie Polaków odnośnie do jakości i oferty cyfrowej telewizji naziemnej.
Oprócz telewizji i radia oferuje bezpłatnie także filmy VoD.
"Obudź się #NaJankesa" - to hasło działań promocyjnych, których twarzą został prowadzący poranne pasmo stacji Krzysztof "Jankes" Jankowski.
Startuje nowy polski kanał muzyczno-rozrywkowy Vox Music TV.
Broker reklamowy ZPR-ów przejmuje specjalistów z Polsat Media.
Broker kompletuje zespół do obsługi kanałów telewizyjnych.
Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".
Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.
Polacy w tegoroczne święta Bożego Narodzenia przeznaczyli na telewizję niemal tyle samo czasu co w 2012 r.
Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.
Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała za przekroczenie ustawowego limitu.
IDMnet przejmie obsługę wszystkich kanałów grupy. Chce także pozyskiwać inne podmioty.
Wszystkie stacje grupy ZPR odejdą z Atmediów.
Broker rusza ze sprzedażą na listopad.
Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.
Focus TV może zniwelować stratę kanałów Disneya w portfolio Atmediów.
KRRiTV zakończyła proces przyznawania koncesji na pierwszy multipleks. ZPR-y z trzecim kanałem na MUX-ach.
Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.
Przedstawiciele Starlinka twierdzą, że zakończenie procesu cyfryzacji telewizji spowoduje w ciągu najbliższych miesięcy wzrost kłopotów dla czterech głównych anten.
Nowa stacja muzyczna weszła do oferty domu sprzedaży kanałów tematycznych.
KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.
W ciągu pierwszych dwóch tygodni stycznia największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej zanotowały stacje muzyczne, głównie za sprawą Polo TV i Eska TV.