Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.
Turniej potrwa od 16 do 30 czerwca.
Połowa widowni śledziła zmagania Portugalczyków i Francuzów w TVP1.
Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.
Najwięcej, bo ponad połowa widzów wybrała TVP1.
Najwięcej przed ekranami TVP1 - blisko 8 mln osób.
Najwięcej - 7 milionów - na antenie TVP1.
Firmy przedłużyły i poszerzyły współpracę dotyczącą dystrybucji ekskluzywnych materiałów wideo o tematyce sportowej.
Teraz abonenci pakietu zyskają dostęp do 12 kodowanych kanałów telewizyjnych.
Niedzielny mecz z Irlandią śledziło w Polsacie 9,1 mln widzów, a w Polsacie Sport 1,1 mln.
We wrześniu serwis zakupowy będzie promować się w tanecznym rytmie.
Mecz Polska - Gruzja obejrzało na kanałach Polsatu 4,4 mln widzów, a wybrane transmisje z festiwalu w Opolu w TVP przekroczyły 4,6 mln.
Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7,4 mln widzów.
Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.
Łącznie wydatki na reklamy telewizyjne tego operatora były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.
Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.
Łącznie w minionym sezonie kluby Ekstraklasy zarobiły 442 mln zł, o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Ich zadłużenie sięga 412 mln zł.
The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.
Platforma reklamuje transmisje z europejskich lig.
Polsatsport.pl ma być rozwinięciem oferty sportowej grupy.
Telewizja Polsat spodziewa się, że w IV kwartale rynek reklamy telewizyjnej zmaleje o 8 proc., a całym br. o 6-7 proc.
Finałowy mecz polskiej reprezentacji siatkarzy w Lidze Światowej obejrzało w Polsacie i Polsat Sport łącznie 4,3 mln widzów. 13,5 mln zł zarobiły stacje Solorza.
Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.
To już nie tylko cukierki przynoszące ulgę w przeziębieniu.
Właściciele telewizorów LG Electronics z usługą Smart TV będą mogli oglądać transmisje sportowe na żywo.
Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.
Produkcje TVP będzie można oglądać na jej stronach internetowych bez opłat. Nadawca chce poszerzyć ich zasięg - rozpoczyna współpracę z serwisami VoD - na początek z Iplą.
Spór dotyczy kontraktu o prawa medialne - Legia twierdzi, że działa w interesie wszystkich klubów, szefowie ligi zarzucają jej, że wręcz przeciwnie.
Najbliższe rozgrywki polskiej ligi piłkarskiej będą emitowane o stałych porach. Stacje wyemitują blisko trzy razy więcej meczy niż w poprzednich sezonach.
Cyfrowy Polsat i Fox przygotowały wspólną kampanię telewizyjną oraz konkurs dla widzów.
Użytkownicy aplikacji Ipla mogą oglądać najnowsze odcinki serialowego hitu TVP1 "Chichot losu" przed ich emisją w telewizji. Archiwalne odcinki serialu są dostępne bezpłatnie zarówno w Ipli na komputerach, jak i w telefonach komórkowych i telewizorach.