M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Polsat (marka)"

Kraj, 15 kwietnia 2020

AkzoNobel reklamuje Dulux EasyCare+

Producent farb i lakierów promuje swoją markę w okresie wzmożonych prac domowych.

Kraj, 30 marca 2020

Specjalny blok reklamowy w Polsacie na rzecz walki z koronawirusem

"Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem" to pomysł Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media na zdobycie funduszu pomocowego. Emisja specjalnego bloku reklmowego w czwartek 2 kwietnia w Polsacie, przed głównym wydaniem "Wydarzeń".

Kraj, 13 marca 2020

Polsat znów lepiej niż rynek

Zarówno w IV kwartale, jak i w całym ub.r. wpływy reklamowe Telewizji Polsat były wyższe niż dynamika całego rynku.

Kraj, 13 marca 2020

Cyfrowy Polsat zwiększył w ub.r. przychody o blisko 9%

Grupie udało się też utrzymać zyskowność.

Kraj, 6 marca 2020

Dwa nowe programy w wiosennej ramówce Polsatu

Kontynuowana będzie m.in. emisja sprawdzonych seriali.

Kraj, 13 lutego 2020

Wśród największych stacji w ub.r. oglądalność wzrosła TVP2 i TVN24

Polsat, TVP1 i TVN traciły widownię.

Kraj, 21 stycznia 2020

Wafelki Familijne startują z zimową kampanią

Wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii wafelków z portfolio Colian SA.

Kraj, 7 stycznia 2020

Top reklamodawcy TV w 2019 r.: Aflofarm, Lidl i Polpharma

Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.

Kraj, 2 stycznia 2020

Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią

Nadawca promuje nową usługę - telewizję internetową OTT.

Kraj, 19 grudnia 2019

Przemysław Broniszewski z TVP tymczasowym prezesem stowarzyszenia MOC TV

Przewodniczącym rady nadzorczej został Radosław Ziółek z TVN.

Kraj, 2 grudnia 2019

Polsat Media, BR TVP, Media Impact, RMF, AMS, Bauer i New Age Media nagrodzone przez MMP w raporcie Biura Reklamy

W raporcie prezentujemy wyniki badania firmy Kantar, w ramach którego oceniono 63 biura reklamy.

Kraj, 8 listopada 2019

Polsat znów lepiej niż rynek

Wpływy reklamowe tego nadawcy wzrosły w minionym kwartale o 3,7%, prawie dwukrotnie więcej niż cały rynek.

Kraj, 8 listopada 2019

Przychody Cyfrowego Polsatu wzrosły o 4,5%

Zyskowność spadła, m.in. z powodu inwestycji w programming telewizyjny i zakupu praw sportowych.

Kraj, 28 października 2019

TVN Discovery i Cyfrowy Polsat tworzą nową wspólną platformę OTT

Krajowi nadawcy łączą siły wobec zbliżającej się globalnej wojny na rynku streamingu wideo.

Kraj, 13 września 2019

Piotr Fromowitz odchodzi z Constantin Entertainment Polska

Jego następcą zostanie Michał Brożonowicz.

Kraj, 10 września 2019

Wavemaker: W serwisach VoD wysoki clutter

Ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji.

Kraj, 30 sierpnia 2019

Jesienią w Polsacie dwa nowe formaty rozrywkowe i nowy serial

W ramówce także kolejne sezony produkcji: "Przyjaciółki", "Taniec z gwiazdami", "Twoja twarz brzmi znajomo" i "Nasz nowy dom".

Kraj, 4 września 2018

Tomasz Smokowski dołącza do redakcji sportowej Telewizji Polsat

Będzie komentatorem najważniejszych rozgrywek piłkarskich.

Kraj, 10 listopada 2017

Polsat po raz kolejny silniejszy reklamowo od rynku

W minionym kwartale nadawca zanotował wzrost wpływów reklamowych o 4 proc., podczas gdy cały rynek minimalnie spadł.

Kraj, 19 września 2017

Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki spółdzielcze komunikują nowoczesność i lokalność. Kreację kampanii przygotowali Granatowi, a za zakup mediów odpowiada dom Effective Media.

Kraj, 18 września 2017

"Super Express" promuje się poprzez nową loterię

Wprowadzeniu loterii towarzyszy intensywna kampania reklamowa.

Kraj, 21 sierpnia 2017

Credit Agricole też reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampania "My nie owijamy w bawełnę" potrwa do końca września.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 2 marca 2017

Startuje kampania wizerunkowa Gazeta.pl

Za kreacje odpowiada Warsaw by The Sea, a za media Blue 449 | Starlink.

Kraj, 2 listopada 2016

Milka przygotowana do świąt

Na rynek trafiają limitowane serie adwentowych słodyczy Mondeleza, a marka zapowiada największą kampanię w tym roku.

Kraj, 2 listopada 2016

Radio Zet wręczyło po raz dwunasty Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego

W tym roku nagrodą zostały uhonorowane Iwona Szpala i Małgorzata Zubik.

Kraj, 6 października 2016

Akson Studio pracuje nad nowym serialem dla TVN

Będzie to produkcja historyczno-kryminalna.

Kraj, 2 września 2016

Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje

Wystartowała komunikacja pod hasłem "Muzyka daje radość".

Kraj, 26 sierpnia 2016

Tomasz Machała przechodzi do WP

Od listopada będzie zarządzał obszarem wiadomości i biznes Grupy Wirtualna Polska.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Dzięki Euro 2016 wpływy reklamowe Polsatu urosły znacznie więcej niż rynek

Inwestycja w prawa telewizyjne opłaciła się nadawcy.

Kraj, 29 lipca 2016

Sanofi wspiera reklamowo Magne-B6 [wideo]

Za kreację odpowiada Publicis.

Kraj, 11 lipca 2016

Wydawnictwo Bauer przeprowadza relaunch "Show"

Wydawca zmienia strukturę pisma i wprowadza nowe formaty. Zmianom towarzyszy kampania.

Kraj, 8 lipca 2016

4F z trzecią odsłoną kampanii

W kolejnym etapie działań pojawiły się nowe twarze.

Kraj, 4 lipca 2016

Familijne startują z letnią loterią rodzinną

Marka wafelków z portfolio Coliana z kolejnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 29 czerwca 2016

Hellena zadowolona z wyników lokowania

Marka Coliana zadowolona ze współpracy z dotychczasowymi programami telewizyjnymi.

Kraj, 30 maja 2016

Cyfrowy Polsat i Onet-RASP poszerzają współpracę

Firmy przedłużyły i poszerzyły współpracę dotyczącą dystrybucji ekskluzywnych materiałów wideo o tematyce sportowej.

Kraj, 24 maja 2016

Nowe farby Dekoral w TV

Kampanię przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 17 maja 2016

Gratka.pl z kampanią w TV i online

Projekt przygotowały: Artegence, Papaya Films i Starcom.

Kraj, 23 marca 2016

Walk Creative dla marki Alugastrin [wideo]

Startuje kampania pod hasłem "Poczuj ulgę, zapewnij ochronę".

Kraj, 26 października 2015

Wystartowała kampania Cameleo Henny Ziołowej firmy Delia Cosmetics

Działania reklamowe obejmują wybrane stacje telewizyjne oraz ogólnopolską prasę kobiecą.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 13 lipca 2015

Frugo z nową komunikacją i kampanią

Marka z portfolio FoodCare robi "Frugolution".

Kraj, 21 maja 2015

Rusza kampania plastrowanego sera Hochland

Firma launchuje nowe plastry sera topionego.

Kraj, 21 maja 2015

Grycan po raz pierwszy w telewizji

Rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki lodów i lodziarniokawiarni.

Kraj, 19 maja 2015

Ciąg dalszy reklamowej ofensywy MetLife

W kolejnej odsłonie kampanii ubezpieczyciel reklamuje pakiet ochrony dla dzieci.

Kraj, 30 kwietnia 2015

McCann dla Banku Pekao SA [wideo]

W kampanii wykorzystane są trzy nowe wersje spotów pt. "Muzeum Niezrealizowanych Marzeń".

Kraj, 16 marca 2015

Wydawca "Super Expressu" startuje z loterią i promocją

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radiu.

Kraj, 9 marca 2015

Wiosenna kampania sieci Komfort [wideo]

Kampania jest kontynuacją zrealizowanej na początku roku akcji wyprzedażowej.

Kraj, 26 lutego 2015

Princessa Zebra z kampanią

Wafelek Nestle osładza dni przedwiośnia. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, za zakup mediów odpowiada MEC.

Kraj, 19 lutego 2015

Jedna nowość i kontynuacje hitów w wiosennej ramówce Polsatu

"Celebrity Splash!" ma przyciągnąć widzów do sobotniego pasma prime time.