M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Polska Organizacja Turystyczna (firma)"

Przetargi, 29 listopada 2019

POT szuka agencji do działań digital

Chodzi o media internetowe na Węgrzech.

Przetargi, 29 lipca 2019

Polska Organizacja Turystyczna rozpisała przetarg digitalowy

Chodzi o promocję Polski w kontekście kulinarnym.

Przetargi, 23 lipca 2019

POT wybrała agencję do promocji akcji "Dobry biznes na wsi"

Wygrała łódzka agencja Aplan Media. Ofertę Lettly odrzucono.

Kraj, 18 lipca 2019

PKP Intercity partnerem Turystycznych Mistrzostw Blogerów

To druga edycja organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną konkursu dla blogerów opartego na grywalizacji, którego celem jest promowanie nieznanych zakątków Polski.

Przetargi, 9 lipca 2019

POT rozpisał przetarg kreatywny

Termin zgłaszania ofert mija 16 lipca br.

Przetargi, 1 marca 2019

Polska Organizacja Turystyczna rozpisała konkurs ofert

Organizacja szuka wykonawcy internetowej kampanii wizerunkowej.

Przetargi, 15 kwietnia 2014

POT szuka agencji eventowej

Polska Organizacja Turystyczna planuje działania eventowe i reklamowe w ramach projektu "Promujmy Polskę razem".

Przetargi, 26 listopada 2013

Lowe Media wygrywa przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej

Kampania POT poza Polską pojawi się również na rynkach azjatyckich.

Przetargi, 6 sierpnia 2013

Polska Organizacja Turystyczna wybiera agencję

W przetargu biorą udział m.in. BBDO, Walk i Cheil.

Kraj, 3 października 2012

Nowy media manager w Arena Media

Zbigniew Guzowski rozpoczął współpracę z domem mediowym.

Przetargi, 24 września 2012

POT rozstrzygnął przetarg na kampanię Narodowego Portalu Turystycznego

Spółka ENA pokonała dwóch konkurentów.

Przetargi, 17 września 2012

0,5 mln zł na kampanię POT w internecie

Planowane działania będą obejmować portale w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Niemczech.

Przetargi, 20 sierpnia 2012

POT planuje kampanię w internecie

Projekt obejmować będzie głównie rynki zagraniczne.

Przetargi, 12 stycznia 2012

POT szuka agencji interaktywnej

Planowane działania komunikacyjne mają obejmować Rosję, Ukrainę, Czechy i Holandię.

Kraj, 9 września 2011

POT wspiera wschodnie regiony Polski [WIDEO]

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej zachęcającej do odwiedzin tej części kraju.

Przetargi, 22 lipca 2011

POT chce promować wschodnie województwa

Organizacja przygotowuje się do kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej za ponad 1,5 mln zł.

Kraj, 1 lipca 2011

POT będzie reklamować Polskę w Wielkiej Brytanii

Londyńskie biuro organizacji szuka firmy public relations.

Kraj, 11 maja 2011

PL.2012 nie ma pieniędzy na reklamę

Rządowa spółka powołana do obsługi imprezy nie zdobyła potrzebnego budżetu na planowane działania reklamowe.

Przetargi, 24 marca 2011

Arena Media zdobył budżet mediowy POT

A BBDO i Proximity budżet reklamowy tej organizacji.

Kraj, 17 marca 2011

Wróbel i Wyrzykowska w PanMedia Western

Dwie nowe osoby w zespole Anny Jezierskiej.

Przetargi, 8 marca 2011

POT chce promować Polskę za południową granicą

Po Chinach i Indiach przyszła pora na Czechy i Słowację.

Przetargi, 10 lutego 2011

Kubuj Strategia dla POT

Organizacja zakończyła przetarg na usługi doradcze w zakresie kreacji i planowania.

Przetargi, 7 lutego 2011

POT inwestuje w promocję w Chinach

Organizacja intensyfikuje działania marketingowe na rynku chińskim.

Przetargi, 31 stycznia 2011

POT szuka doradcy w zakresie kreacji i planowania mediów

Zwycięzca konkursu będzie pracować dla instytucji do końca października 2012 r.

Kraj, 20 stycznia 2011

Kubuj Strategia zatrudnia i poszerza portfolio

Firma doradztwa strategicznego Dariusza Kubuja i Katarzyny Staweckiej zrealizowała projekty m.in. na Litwie i w Luksemburgu.

Przetargi, 4 stycznia 2011

36,5 mln zł wyniesie budżet mediowy POT

Organizacja przeznaczy go na kampanię w Niemczech, we Francji i w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 27 grudnia 2010

POT rozpisuje przetarg mediowy

Z nieoficjalnych informacji wynika, że chodzi o budżet, którego wartość szacuje się na blisko 30 mln zł.

Przetargi, 6 grudnia 2010

POT szuka agencji PR do obsługi na rynku niemieckim

Zwycięzca zajmie się obsługą projektu promującego Polskę.

Kraj, 29 września 2010

Wypromuj Polskę w internecie

W sieci ruszył konkurs na najciekawszy film promujący nasz kraj.

Artykuły weekendowe, 17 września 2010

Rekord nad Tamizą

Rekord Guinnessa stanowi efektowne zwieńczenie największej kampanii promującej Polskę w Europie.

Kraj, 30 lipca 2010

24 mln na promocję Polski wschodniej

POT rusza z kampanią reklamową promującą pięć województw Polski wschodniej.

Przetargi, 20 lipca 2010

POT realizuje projekt Eden

Polska Organizacja Turystyczna jeszcze w tym roku przeprowadzi ogólnopolską kampanię reklamową.

Kraj, 29 czerwca 2010

Wschodnia Polska promowana u sąsiadów

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię kilku województw. Działania reklamowe po raz pierwszy będą prowadzone także na Ukrainie i w Niemczech.

Przetargi, 8 czerwca 2010

PBS DGA będzie pracować dla POT

Instytut zbada skuteczność kampanii promującej Polskę wschodnią.

Kraj, 26 maja 2010

POT ma swój program w TVP2

Polska Organizacja Turystyczna w cyklu programów w Telewizji Polskiej szuka ambasadorów rodzimej turystyki.

Przetargi, 21 maja 2010

POT zbada skuteczność kampanii promującej Polskę wschodnią

POT prowadzi przetarg na zbadanie skuteczności kampanii promującej Polskę wschodnią.

Przetargi, 18 maja 2010

Metro Films przygotuje spoty promujące Polskę

Studio wygrało przetarg POT na produkcję materiałów reklamowych.

Przetargi, 12 maja 2010

Y&R zwyciężyła w przetargu POT

Agencja zrealizuje kampanię reklamową, której budżet ma wynieść 15,2 mln zł.

Przetargi, 7 maja 2010

PanMedia Western i Bimers z POT-em

Budżet promocji wschodnich województw ma wynieść ponad 20 mln zł.

Przetargi, 27 kwietnia 2010

Kolejna promocja Polski

POT szuka agencji public relations do projektu "Promujmy Polskę razem".

Przetargi, 8 kwietnia 2010

Polska nietuzinkowo w projekcie POT

POT szuka producenta spotu do kampanii "Promujmy Polskę razem".

Przetargi, 30 marca 2010

POT przeznaczy 17,7 mln zł na eventy za granicą

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła przetarg na realizację kampanii wizerunkowo-produktowej na rynkach międzynarodowych, której budżet określono na ok. 17,7 mln zł....

Przetargi, 25 lutego 2010

POT szuka agencji do kampanii województw wschodnich za 21,5 mln zł

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła przetarg na opracowanie koncepcji i podstawowych elementów kampanii multimedialnej promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich województw Polski,...

Kraj, 4 stycznia 2010

Kampania Polski w Europie za 16,5 mln zł

Polska Organizacja Turystyczna, która ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkowo-produktową Polski w siedmiu krajach europejskich: Belgii, Danii, Holandii, Niemczech, Szwecji, Wielkiej...

Przetargi, 30 grudnia 2009

POT ogłasza przetarg na kampanię wizerunkową Polski w Europie

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na siedmiu wybranych rynkach europejskich: Szwecji, Danii,...

Kraj, 18 grudnia 2009

Stanisław Wojtera rzecznikiem TVP

Stanisław Wojtera obejmuje stanowisko rzecznika prasowego Telewizji Polskiej. Ostatnio obowiązki rzecznika telewizji publicznej pełnił Daniel Jabłoński. Stanisław Wojtera wcześniej był...

Przetargi, 16 listopada 2009

TV Media wyprodukuje filmy reklamowe dla POT

Spółka TV Media z Olsztyna wyprodukuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej trzy filmy reklamowe i jeden spot. To wynik wygranego przetargu,...

Przetargi, 23 października 2009

Testardo Gram i BBDO na short-liście przetargu POT; konkurs może być powtórzony

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozmawia już tylko z dwoma konsorcjami w przetargu dotyczącym promocji tzw. ściany wschodniej. Przypomnijmy, że na...

Kraj, 17 sierpnia 2009

142 mln zł dla POT na promocję Polski

Ministerstwo Gospodarki przekazało Polskiej Organizacji Turystycznej 141,78 mln zł na realizację projektu "Promujmy Polskę razem". Będzie on realizowany w ramach...

Przetargi, 30 czerwca 2009

Konsorcjum Profile, DDB i Maxusa wycofało się z przetargu POT

Konsorcjum składające się z firmy public relations Profile, agencji reklamowej DDB i domu mediowego Maxus wycofało się z przetargu, jaki...