Chodzi o media internetowe na Węgrzech.
Chodzi o promocję Polski w kontekście kulinarnym.
Wygrała łódzka agencja Aplan Media. Ofertę Lettly odrzucono.
To druga edycja organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną konkursu dla blogerów opartego na grywalizacji, którego celem jest promowanie nieznanych zakątków Polski.
Organizacja szuka wykonawcy internetowej kampanii wizerunkowej.
Polska Organizacja Turystyczna planuje działania eventowe i reklamowe w ramach projektu "Promujmy Polskę razem".
Kampania POT poza Polską pojawi się również na rynkach azjatyckich.
W przetargu biorą udział m.in. BBDO, Walk i Cheil.
Zbigniew Guzowski rozpoczął współpracę z domem mediowym.
Spółka ENA pokonała dwóch konkurentów.
Planowane działania będą obejmować portale w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Niemczech.
Projekt obejmować będzie głównie rynki zagraniczne.
Planowane działania komunikacyjne mają obejmować Rosję, Ukrainę, Czechy i Holandię.
Organizacja przygotowuje się do kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej za ponad 1,5 mln zł.
Londyńskie biuro organizacji szuka firmy public relations.
Rządowa spółka powołana do obsługi imprezy nie zdobyła potrzebnego budżetu na planowane działania reklamowe.
A BBDO i Proximity budżet reklamowy tej organizacji.
Dwie nowe osoby w zespole Anny Jezierskiej.
Po Chinach i Indiach przyszła pora na Czechy i Słowację.
Organizacja zakończyła przetarg na usługi doradcze w zakresie kreacji i planowania.
Organizacja intensyfikuje działania marketingowe na rynku chińskim.
Zwycięzca konkursu będzie pracować dla instytucji do końca października 2012 r.
Firma doradztwa strategicznego Dariusza Kubuja i Katarzyny Staweckiej zrealizowała projekty m.in. na Litwie i w Luksemburgu.
Organizacja przeznaczy go na kampanię w Niemczech, we Francji i w Wielkiej Brytanii.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że chodzi o budżet, którego wartość szacuje się na blisko 30 mln zł.
Zwycięzca zajmie się obsługą projektu promującego Polskę.
W sieci ruszył konkurs na najciekawszy film promujący nasz kraj.
Rekord Guinnessa stanowi efektowne zwieńczenie największej kampanii promującej Polskę w Europie.
POT rusza z kampanią reklamową promującą pięć województw Polski wschodniej.
Polska Organizacja Turystyczna jeszcze w tym roku przeprowadzi ogólnopolską kampanię reklamową.
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię kilku województw. Działania reklamowe po raz pierwszy będą prowadzone także na Ukrainie i w Niemczech.
Instytut zbada skuteczność kampanii promującej Polskę wschodnią.
Polska Organizacja Turystyczna w cyklu programów w Telewizji Polskiej szuka ambasadorów rodzimej turystyki.
POT prowadzi przetarg na zbadanie skuteczności kampanii promującej Polskę wschodnią.
Studio wygrało przetarg POT na produkcję materiałów reklamowych.
Agencja zrealizuje kampanię reklamową, której budżet ma wynieść 15,2 mln zł.
Budżet promocji wschodnich województw ma wynieść ponad 20 mln zł.
POT szuka agencji public relations do projektu "Promujmy Polskę razem".
POT szuka producenta spotu do kampanii "Promujmy Polskę razem".
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła przetarg na realizację kampanii wizerunkowo-produktowej na rynkach międzynarodowych, której budżet określono na ok. 17,7 mln zł....
Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła przetarg na opracowanie koncepcji i podstawowych elementów kampanii multimedialnej promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich województw Polski,...
Polska Organizacja Turystyczna, która ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkowo-produktową Polski w siedmiu krajach europejskich: Belgii, Danii, Holandii, Niemczech, Szwecji, Wielkiej...
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na siedmiu wybranych rynkach europejskich: Szwecji, Danii,...
Stanisław Wojtera obejmuje stanowisko rzecznika prasowego Telewizji Polskiej. Ostatnio obowiązki rzecznika telewizji publicznej pełnił Daniel Jabłoński. Stanisław Wojtera wcześniej był...
Spółka TV Media z Olsztyna wyprodukuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej trzy filmy reklamowe i jeden spot. To wynik wygranego przetargu,...
Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozmawia już tylko z dwoma konsorcjami w przetargu dotyczącym promocji tzw. ściany wschodniej. Przypomnijmy, że na...
Ministerstwo Gospodarki przekazało Polskiej Organizacji Turystycznej 141,78 mln zł na realizację projektu "Promujmy Polskę razem". Będzie on realizowany w ramach...
Konsorcjum składające się z firmy public relations Profile, agencji reklamowej DDB i domu mediowego Maxus wycofało się z przetargu, jaki...