Pokierują nim Marcin Krawczyński, innovation director, i Piotr Rachtan, creative technologist.
Nowe funkcjonalności mają zwiększyć zadowolenie klientów banku, a dzięki temu korzystanie z jego ofert.
Operator chce, aby jeden podmiot był odpowiedzialny za zakup mediów internetowych oraz kreację online.
Pride & Glory Interactive traci budżet.
Agencja uruchomiła już nowy serwis konsumencki. Niewykluczona jest dalsza współpraca - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
W przetargu na dwa brandy startowało pięć agencji.
Heureka wraz z Pride & Glory dołączają do największego holdingu reklamowego - WPP, wynika z naszych ustaleń.
Grupa Żywiec szuka agencji do obsługi digital międzynarodowej marki.
Jako zapowiedź nowej odsłony bank zaoferuje klientom program rabatowy mOkazje.
Za kreację spotów odpowiada Pride & Glory Interactive.
Przetarg na obsługę interactive dobiega końca.
W oczekiwaniu na rebranding bank zreorganizował struktury marketingu.
Agencja pokonała czterech konkurentów i zajmie się obsługą ATl i BTL operatora.
Budżet przypadł Pride & Glory Interactive - wynika z naszych informacji.
Zwycięża Pride & Glory Interactive - wynika z naszych nieoficjalnych informacji.
Grupa Żywiec wybrała agencję interaktywną dla sztandarowej marki.
Marketer rozstrzygnął przetarg na social media.
Budżetu broniła Pride & Glory Interactive.
Operator zmienia agencję - wynika z naszych nieoficjalnych informacji.
Budżetu broni Pride & Glory Interactive. W konkursie są jeszcze cztery agencje.
Jak wynika z naszych informacji, operator rozpoczął przetarg.
Tym razem film będzie nawiązywał do zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Konkurs KTR 2012 rozstrzygnięty. Pierwszy raz w historii tego wydarzenia przyznano nagrodę główną.
Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.
Wczoraj na scenie klubu Capitol podczas gali rozdano nagrody konkursu.
Poprzednio pracowała w agencji interaktywnej Eura7.
W kampanii biorą udział prowadzący wideobloga Lekko Stronniczy - Włodek Markowicz i Karol Paciorek.
Prowadzący agencję liczą na dokapitalizowanie na poziomie 1-2 mln zł w celu rozwinięcia biznesu aplikacji mobilnych.
Trzy agencje liczą na członkostwo w Stowarzyszeniu.
Anja Uba rozstała się z agencją, obowiązki social media managera przejął Piotr Pal.