Do zespołu polskiego ZTE dołącza doświadczony menedżer z kilkunastoletnim stażem.
Z firmą żegnają się Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, i Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.
Sąd oddalił apelację operatora i ten będzie musiał zapłać karę za reklamy z 2009 r., które wprowadzały w błąd.
Przez pięć lat pracował w Orange Polska.
Podział kompetencji po jej odejściu zostanie dopiero ustalony.
Do zarządu firmy telekomunikacyjnej wchodzą także Cezary Chałupa i Tomasz Szopa, dotychczasowi szefowie Rynku Klientów Biznesowych i Rynku Klientów Indywidualnych.
Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska oraz Łukasz Szymański dołączają do zespołu agencji.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.
Były prezes PTK Centertel odpowiada za rynek biznesowy.
Nadawca kilku stacji ma nowego szefa analiz biznesowych i strategi biznesowych na obszar Europy Środkowej.
Jego następca - Bruno Duthoit - prawie na pewno zostanie wybrany 19 września.
19 września nasz były operator narodowy zmieni nazwę na Orange Polska i wchłonie Centertela (sieć komórkową).
Dyrektor usług telewizyjnych odszedł z największej telewizji kablowej.
Rzecz dotyczy reklam marek 36,6 oraz Simplus z 2009 r. Operator złożył odwołanie.
W reakcji na publikację słabych wyników za ub.r. kurs akcji TP tracił wczoraj nawet jedną trzecią.
Tylko w pierwszym tygodniu kampanii reklamowej SMS-y wysłało 65 tys. zainteresowanych.
W ciągu dziewięciu miesięcy jego przychody spadły o 1,88 proc., ma natomiast najwyższy na rynku zysk EBITDA.
Operator zaproponował użytkownikom prepaid nielimitowane rozmowy i SMS-y, ale jako promocję - do 30 listopada.
Czwarty operator komórkowy ma już ponad 16 proc. rynku; prognoz na 2013 r. nie ujawnia.
Nestle, Polkomtel, P&G i Danone redukują wydatki od kilku do kilkudziesięciu procent.
Operator komórkowy zmodyfikował ofertę dla klientów indywidualnych; kampania ruszy za tydzień.
Menedżer po 16 latach odszedł z Polkomtela.
Menedżer zastąpi Grzegorza Możdżyńskiego, który zdecydował się odejść z firmy, by realizować własne projekty biznesowe.
Marketer nadal najwięcej wydaje na reklamę w stacjach telewizyjnych.
Niemal wszyscy ubiegłoroczni top reklamodawcy obniżyli wydatki na reklamę w tym roku - wynika z danych Kantar Media.
Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe.
W czołówce reklamodawców wcale nie przodują sponsorzy mistrzostw.
Po trzech miesiącach kierowania marketingiem LOT-u Joanna Pędzińska rozstała się z firmą.
Klienci sieci Orange mogą wygrać wycieczki turystyczne z biurem podróży Neckermann Polska.
Kolejna, czwarta już odsłona akcji potrwa do 1 czerwca.
Powoli obowiązującą stawką abonamentów staje się 79 zł, tak jak w pre-paidach 29 groszy za minutę.