M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Publicis Groupe (firma)"

Zagranica, 29 lipca 2020

Omnicom: spadek przychodów organicznych o 23% w II kwartale

Zysk operacyjny spadł o 89%.

Zagranica, 27 lipca 2020

Publicis Groupe: spadek przychodów organicznych w drugim kwartale

Przychody netto grupy wzrosły o 2,6%, ale sprzedaż organiczna spadła ogółem o 13%. Ameryka Północna ucierpiała w mniejszym stopniu niż inne regiony.

Zagranica, 17 lipca 2020

Visa ogłasza przetarg na agencję kreatywną

Obecnie organizacja płatnicza pracuje z BBDO i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 16 lipca 2020

Crunchips sponsorem turnieju gry Valorant

Marka działa z myślą o gamerach.

Kraj, 6 lipca 2020

RECMA: Starcom na szczycie zestawienia Overall Activity Volume 2019

Największym holdingiem pozostaje GroupM.

Przetargi, 26 czerwca 2020

Wedel kontynuuje inwestycje w gaming

Na mocy rozstrzygniętego przetargu E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu.

Zagranica, 25 czerwca 2020

Nivea pod wpływem pandemii zmieniła całkowicie komunikaty reklamowe

Marka korzysta z modelu strategicznego opracowanego przez Publicis.

Przetargi, 27 maja 2020

COMvergence: Pierwszy kwartał 2020 r. należy do PHD i GroupM

Metodologia COMvergence w raporcie "New Business Barometer Q1 2020" zakłada zliczanie budżetów wygranych, przegranych oraz utrzymanych.

Zagranica, 27 maja 2020

Publicis Groupe zajmie się planowaniem mediów McDonald's w Chinach

OMD z grupy Omnicom będzie nadal zajmować się zakupem mediów giganta fast food na rynku chińskim.

Kraj, 25 maja 2020

Publicis Commerce wprowadza na rynek CORD

Nowe narzędzie umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych.

Zagranica, 15 maja 2020

Publicis Groupe z budżetem mediowym Sephory w Ameryce Północnej

Budżet, którego wartość jest szacowana na 250 mln dol., został zdobyty w wyniku przetargu rozpoczętego w listopadzie ub.r.

Kraj, 8 maja 2020

Marta Marchlewska pokieruje zespołem Lotte Wedel w Zenith

Objęła stanowisko communications & business directora.

Kraj, 4 maja 2020

Orlen rezygnuje z domu mediowego

Czy to samo zrobi PZU?

Zagranica, 4 maja 2020

Publicis Groupe z nową ofertą dla marketerów na czas pandemii

Oferta zwrotu pieniędzy za nieskuteczną kampanię ma być adresowana do małych i średnich firm.

Kraj, 29 kwietnia 2020

TVP zarobiła na reklamach w ub.r. 870 mln zł

Mniej niż w 2018 r.

Zagranica, 27 kwietnia 2020

RECMA: Publicis i GroupM liderami w Stanach Zjednoczonych

Stawkę zamyka Havas.

Kraj, 23 kwietnia 2020

Publicis Groupe redukuje zatrudnienie

Wprowadza też obniżki pensji.

Kraj, 15 kwietnia 2020

Publicis Groupe stworzyła inkubator pomysłów na pomoc w pandemii

W projekcie Publicis Groupe Pomaga aktywnie uczestniczy ponad 150 osób.

Zagranica, 15 kwietnia 2020

Publicis Groupe ogłasza cięcia w wydatkach i wyniki kwartalne

Cięcia obejmują obniżki wynagrodzeń kadry zarządzającej i dywidendy.

Kraj, 1 kwietnia 2020

Publicis Groupe uruchomił specjalny serwis dla branży marketingowej

Serwis działa pod adresem CMOInsider.pl.

Zagranica, 30 marca 2020

Lexus z kampanią "People First" [wideo]

To kolejna marka motoryzacyjna, która rezygnuje ze standardowych reklam na rzecz kampanii będącej odpowiedzią na pandemię koronawirusa.

Zagranica, 19 marca 2020

WPP z globalnym budżetem kreatywnym banku HSBC

Publicis będzie nadal pracować nad wybranymi projektami i świadczyć usługi w obszarze digital.

Kraj, 17 marca 2020

Publicis Groupe: Rynek reklamy w Polsce wzrósł w ub.r. o 3,2%

Na reklamy w TV firmy wydały 4,3 mld zł, a w internecie - 3,5 mld zł.

Kraj, 4 marca 2020

Starcom i MediaCom dominują w RECMA Profile Classification

Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.

Kraj, 3 marca 2020

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje commerce

Performics w strukturze Publicis Commerce Polska.

Zagranica, 27 lutego 2020

Szefowa kreacji odchodzi z Leo Burnett Chicago

Jordan Doucette zostanie partnerem w No Fixed Address w Toronto.

Przetargi, 24 lutego 2020

Intersnack przenosi budżet mediowy do Publicis Groupe

W Polsce był to klient Vizeum (Dentsu Aegis Network).

Kraj, 10 lutego 2020

Nowa kampania marki Oyakata

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Zagranica, 7 lutego 2020

Publicis Groupe: spadek wzrostu organicznego o 2,3% w 2019 roku

Przychody netto zwiększyły się natomiast o 9,3%.

Kraj, 30 stycznia 2020

Prodigious rozszerza portfolio o nowe kompetencje

Oferta zostanie wzbogacona o produkcję dźwięku.

Kraj, 13 stycznia 2020

Kamil Kołak account directorem w Publicis Groupe

Zasili szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.

Zagranica, 19 grudnia 2019

One Publicis Team Samsung ma dyrektora kreatywnego

Zespołem skupiającym 25 osób z różnych agencji Publicis Groupe pokieruje Louis-Philipe Tremblay.

Przetargi, 16 grudnia 2019

LiquidThread wygrywa przetarg Lidla

Współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencermarketingowych.

Przetargi, 13 grudnia 2019

IPG i Publicis wygrywają obsługę reklamową GSK

Przetarg dotyczył produktów na receptę.

Zagranica, 11 grudnia 2019

Sandra Sims-Williams przechodzi z Publicis Groupe do Nielsena

Zajmie stanowisko SVP odpowiedzialnej za różnorodność i przeciwdziałanie wykluczeniu.

Zagranica, 25 listopada 2019

Maurice Lévy CMO w WeWork

Obejmuje tę funkcję tymczasowo.

Kraj, 14 listopada 2019

Tandem Media: co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów

Większość internautów słucha podcastów w smartfonie i przez słuchawki.

Kraj, 14 listopada 2019

Kino blisko kolejnego rekordu

Według danych boxoffice od stycznia do września br. frekwencja kinowa wyniosła 43,211 mln widzów - to o 2,5 mln więcej sprzedanych biletów w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

Zagranica, 21 października 2019

W Wielkiej Brytanii BT startuje z rozległą kampanią

W atmosferze niepewności, jaką rodzi Brexit, Wielka Brytania stawia na działania wzmacniające wiarę w potęgę dokonań ludzkich.

Zagranica, 15 października 2019

Disney dzieli budżet mediowy między Publicis i Omnicom

W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.

Zagranica, 27 września 2019

Leo Burnett główną agencją reklamową Gulf Oil

Agencja należąca do Publicis Groupe pokonała sześciu konkurentów. Wartości budżetu nie ujawniono.

Kraj, 18 września 2019

Publicis Groupe publikuje raport o zachowaniach klientów polskich sklepów internetowych

Po raz pierwszy w jednym raporcie ujęto rzeczywiste dane behawioralne użytkowników stron e-commerce w sześciu kluczowych kategoriach produktowych.

Kraj, 26 sierpnia 2019

Tomasz Kuisz dyrektorem ds. strategii danych w Publicis Groupe

Będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami Data Science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.

Zagranica, 21 sierpnia 2019

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Kraj, 24 lipca 2019

Monika Bronowska nowym CEO w IPG Mediabrands CEE

Wraz z objęciem przez Bronowską stanowiska CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy. Jej głównym zadaniem będzie wzmocnienie IPG Mediabrands w regionie oraz rozwój usług i produktów grupy.

Zagranica, 2 lipca 2019

Przychody Accenture Interactive wzrosną o ponad 20 proc.

Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.

Zagranica, 26 czerwca 2019

Nick Law odchodzi z Publicisu do Apple

CCO Publicis Groupe miał dostać w Apple "życiową propozycję".

Zagranica, 17 maja 2019

Liz Taylor ma pokierować kreacją w Leo Burnett

Do niedawna była chief creative officer w FCB Chicago.

Zagranica, 7 maja 2019

Mark Tutssel odchodzi na emeryturę po 34 latach w Leo Burnett

W swej karierze Tutssel zdobył m.in. ponad 600 nagród na festiwalu Cannes Lions.

Zagranica, 16 kwietnia 2019

Publicis Groupe kupuje Epsilon za 4,4 mld dol.

Finalizacja transakcji w trzecim kwartale br.