M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Publicis Groupe (firma)"

Kraj, 23 kwietnia 2020

Publicis Groupe redukuje zatrudnienie

Wprowadza też obniżki pensji.

Kraj, 15 kwietnia 2020

Publicis Groupe stworzyła inkubator pomysłów na pomoc w pandemii

W projekcie Publicis Groupe Pomaga aktywnie uczestniczy ponad 150 osób.

Zagranica, 15 kwietnia 2020

Publicis Groupe ogłasza cięcia w wydatkach i wyniki kwartalne

Cięcia obejmują obniżki wynagrodzeń kadry zarządzającej i dywidendy.

Kraj, 1 kwietnia 2020

Publicis Groupe uruchomił specjalny serwis dla branży marketingowej

Serwis działa pod adresem CMOInsider.pl.

Zagranica, 30 marca 2020

Lexus z kampanią "People First" [wideo]

To kolejna marka motoryzacyjna, która rezygnuje ze standardowych reklam na rzecz kampanii będącej odpowiedzią na pandemię koronawirusa.

Zagranica, 19 marca 2020

WPP z globalnym budżetem kreatywnym banku HSBC

Publicis będzie nadal pracować nad wybranymi projektami i świadczyć usługi w obszarze digital.

Kraj, 17 marca 2020

Publicis Groupe: Rynek reklamy w Polsce wzrósł w ub.r. o 3,2%

Na reklamy w TV firmy wydały 4,3 mld zł, a w internecie - 3,5 mld zł.

Kraj, 4 marca 2020

Starcom i MediaCom dominują w RECMA Profile Classification

Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.

Kraj, 3 marca 2020

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje commerce

Performics w strukturze Publicis Commerce Polska.

Zagranica, 27 lutego 2020

Szefowa kreacji odchodzi z Leo Burnett Chicago

Jordan Doucette zostanie partnerem w No Fixed Address w Toronto.

Przetargi, 24 lutego 2020

Intersnack przenosi budżet mediowy do Publicis Groupe

W Polsce był to klient Vizeum (Dentsu Aegis Network).

Kraj, 10 lutego 2020

Nowa kampania marki Oyakata

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Zagranica, 7 lutego 2020

Publicis Groupe: spadek wzrostu organicznego o 2,3% w 2019 roku

Przychody netto zwiększyły się natomiast o 9,3%.

Kraj, 30 stycznia 2020

Prodigious rozszerza portfolio o nowe kompetencje

Oferta zostanie wzbogacona o produkcję dźwięku.

Kraj, 13 stycznia 2020

Kamil Kołak account directorem w Publicis Groupe

Zasili szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.

Zagranica, 19 grudnia 2019

One Publicis Team Samsung ma dyrektora kreatywnego

Zespołem skupiającym 25 osób z różnych agencji Publicis Groupe pokieruje Louis-Philipe Tremblay.

Przetargi, 16 grudnia 2019

LiquidThread wygrywa przetarg Lidla

Współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencermarketingowych.

Przetargi, 13 grudnia 2019

IPG i Publicis wygrywają obsługę reklamową GSK

Przetarg dotyczył produktów na receptę.

Zagranica, 11 grudnia 2019

Sandra Sims-Williams przechodzi z Publicis Groupe do Nielsena

Zajmie stanowisko SVP odpowiedzialnej za różnorodność i przeciwdziałanie wykluczeniu.

Zagranica, 25 listopada 2019

Maurice Lévy CMO w WeWork

Obejmuje tę funkcję tymczasowo.

Kraj, 14 listopada 2019

Tandem Media: co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów

Większość internautów słucha podcastów w smartfonie i przez słuchawki.

Kraj, 14 listopada 2019

Kino blisko kolejnego rekordu

Według danych boxoffice od stycznia do września br. frekwencja kinowa wyniosła 43,211 mln widzów - to o 2,5 mln więcej sprzedanych biletów w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

Zagranica, 21 października 2019

W Wielkiej Brytanii BT startuje z rozległą kampanią

W atmosferze niepewności, jaką rodzi Brexit, Wielka Brytania stawia na działania wzmacniające wiarę w potęgę dokonań ludzkich.

Zagranica, 15 października 2019

Disney dzieli budżet mediowy między Publicis i Omnicom

W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.

Zagranica, 27 września 2019

Leo Burnett główną agencją reklamową Gulf Oil

Agencja należąca do Publicis Groupe pokonała sześciu konkurentów. Wartości budżetu nie ujawniono.

Kraj, 18 września 2019

Publicis Groupe publikuje raport o zachowaniach klientów polskich sklepów internetowych

Po raz pierwszy w jednym raporcie ujęto rzeczywiste dane behawioralne użytkowników stron e-commerce w sześciu kluczowych kategoriach produktowych.

Kraj, 26 sierpnia 2019

Tomasz Kuisz dyrektorem ds. strategii danych w Publicis Groupe

Będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami Data Science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.

Zagranica, 21 sierpnia 2019

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Kraj, 24 lipca 2019

Monika Bronowska nowym CEO w IPG Mediabrands CEE

Wraz z objęciem przez Bronowską stanowiska CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy. Jej głównym zadaniem będzie wzmocnienie IPG Mediabrands w regionie oraz rozwój usług i produktów grupy.

Zagranica, 2 lipca 2019

Przychody Accenture Interactive wzrosną o ponad 20 proc.

Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.

Zagranica, 26 czerwca 2019

Nick Law odchodzi z Publicisu do Apple

CCO Publicis Groupe miał dostać w Apple "życiową propozycję".

Zagranica, 17 maja 2019

Liz Taylor ma pokierować kreacją w Leo Burnett

Do niedawna była chief creative officer w FCB Chicago.

Zagranica, 7 maja 2019

Mark Tutssel odchodzi na emeryturę po 34 latach w Leo Burnett

W swej karierze Tutssel zdobył m.in. ponad 600 nagród na festiwalu Cannes Lions.

Zagranica, 16 kwietnia 2019

Publicis Groupe kupuje Epsilon za 4,4 mld dol.

Finalizacja transakcji w trzecim kwartale br.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

Tesco Mobile powierza obsługę kreatywną BBH London

Wielomilionowy budżet traci agencja The Community z grupy Publicis.

Zagranica, 2 kwietnia 2019

Grupa Publicis prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia Epsilonu

Zakupem firmy specjalizującej się w marketingowych bazach danych interesują się także Advent International i Goldman Sachs.

Kraj, 28 marca 2019

Publicis Groupe Polska rozwija model Power of One

Grupa przekształca się w zintegrowaną platformę.

Zagranica, 21 marca 2019

Charlie Rudd pokieruje agencjami Leo Burnett i Fallon w Londynie

Były CEO Ogilvy & Mather London zastąpi Garetha Collinsa.

Zagranica, 7 marca 2019

Rocky Novak zostaje CEO Fallon Worldwide

Dotychczasowy CEO Mike Buchner obejmie stanowisko prezesa.

Zagranica, 7 lutego 2019

Publicis: kwartalny spadek przychodów o 0,3 proc.

To przede wszystkim wynik cięć w wydatkach reklamowych amerykańskich gigantów z sektora dóbr konsumpcyjnych.

Zagranica, 14 grudnia 2018

Laurent Ezekiel nowym szefem marketingu grupy WPP

Ezekiel przez ponad 15 lat związany był z agencją Digitas, od końca 2006 r. należącą do grupy Publicis.

Kraj, 12 grudnia 2018

Tomas Lauko regionalnym dyr. operacyjnym w Publicis Groupe

Będzie odpowiadać za Europę Północną i Środkową.

Zagranica, 19 października 2018

Grupa Publicis wraca na ścieżkę wzrostu

W III kwartale wzrost organiczny francuskiego holdingu wyniósł 1,3 proc.

Przetargi, 8 października 2018

Leo Burnett Warsaw pracuje dla Empiku

Agencja wygrała przetarg na przygotowanie kampanii świątecznej dla Empiku.

Kraj, 27 września 2018

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka będą współzarządzać grupą Publicis w Polsce

Obaj będą mieć stanowiska co-CEOs i obaj będą podlegać Jarosławowi Ziębińskiemu.

Zagranica, 26 lipca 2018

IPG: dobre wyniki kwartalne, wyższa prognoza wzrostu na cały rok

Przychody netto Interpublic Group of Cos. wzrosły w II kwartale o 6,2 proc., a organicznie o 5,6 proc.

Kraj, 25 lipca 2018

MSL partnerem komunikacyjnym Golden Drum

MSL odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy.

Zagranica, 20 lipca 2018

Drugi kwartał br. słaby dla Publicis Groupe

Wzrost organiczny grupy był w minionym kwartale niższy o 2,1 proc.

Kraj, 16 lipca 2018

Jarosław Ziębiński dyrektorem generalnym Publicis Groupe na Europę Północną i Środkową

Awans ma związek ze zmianą struktury Publicis Groupe.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.