M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Publicis Media (firma)"

Przetargi, 28 października 2019

Cztery zespoły w przetargu Totalizatora Sportowego

Domy mediowe złożyły już oferty.

Kraj, 15 października 2019

GroupM liderem "The Qualitative Evaluation Poland 2019" wg RECMA

Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Zagranica, 24 września 2019

GSK startuje z globalnym przetargiem kreatywnym

Dla swoich leków Rx GlaxoSmithKline na działania kreatywne jest gotów wydać 30 mln dolarów.

Kraj, 18 września 2019

Maria Gajewska dołącza do CCC i będzie rozwijać dział digital

Firma ma nową head od digital communication.

Zagranica, 5 września 2019

KFC rozpisało przetarg mediowy

Budżetu będzie bronić Publicis Media.

Przetargi, 19 sierpnia 2019

Spark Foundry wygrał w Polsce obsługę Novartisu

Zakończył się globalny przetarg.

Przetargi, 12 sierpnia 2019

GroupM tworzy specjalny zespół na potrzeby przetargu mediowego Nestle

Nosi on nazwę Open Mind.

Przetargi, 9 sierpnia 2019

Disney rusza z regionalnymi prezentacjami domów mediowych

Kolejne fazy globalnego przetargu na media.

Przetargi, 1 sierpnia 2019

Publicis Media wygrywa obsługę LVMH

Przetarg obejmował region EMEA.

Zagranica, 30 lipca 2019

Pantene pochwala siwe włosy

P&G startuje z kampanią dla jednej ze swoich kluczowych marek.

Przetargi, 19 lipca 2019

Cztery zespoły walczą o budżet Nestle

Klienta broni Wavemaker.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Kraj, 8 lipca 2019

RECMA: GroupM liderem zestawienia Overall Activity 2018

W najlepszej trójce znalazły się też Publicis Media i Havas Media Group.

Zagranica, 27 maja 2019

GSK wykorzystuje ekrany DOOH, by pomagać alergikom

Firma twierdzi, że to pierwsza w pełni zautomatyzowana reklama DOOH w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 6 marca 2019

Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry

Na rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.

Zagranica, 28 stycznia 2019

PHD wygrywa budżet mediowy Oatly

Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.

Kraj, 22 stycznia 2019

Dominika Sadlak-Edwards kieruje zespołem PlatformGSK w Publicis Media

W ramach Publicis Media powstał specjalny zespół do obsługi GSK po globalnej wygranej tego klienta jesienią 2018 r.

Przetargi, 11 stycznia 2019

Blue 449 wygrywa przetarg mediowy Agata SA

Audytorem w przetargu była firma Media Strategy.

Zagranica, 8 stycznia 2019

Matt James global brand presidentem Zenitha

Zastąpił Vittorio Bonoriego, który został CEO Publicis Groupe we Włoszech.

Kraj, 21 grudnia 2018

Leo Burnett Warszawa zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa

Współpraca ma charakter projektowy i zaplanowana jest na cały 2019 r.

Zagranica, 20 grudnia 2018

GSK łączy się z Pfizerem

Dotyczy to dywizji consumer healthcare.

Przetargi, 18 grudnia 2018

Zenith wygrywa budżet mediowy Lotte Wedel

Zakończył się przetarg mediowy, w którym początkowo startowały cztery agencje.

Kraj, 18 grudnia 2018

Starcom na czele zestawienia Stars

W porównaniu z zestawieniem sprzed roku agencja z Publicis Media zamieniła się miejscami z MediaCom Warszawa.

Przetargi, 29 listopada 2018

Spark Foundry wygrywa globalny budżet Avonu

Zakończył się przetarg na obsługę mediową.

Przetargi, 26 listopada 2018

Storck wybiera dom mediowy

Klient Starcomu jest w trakcie przetargu.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Przetargi, 31 października 2018

Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

Przetargi, 9 października 2018

GSK wybiera Publicis Media

To zmiana globalna. W Polsce klienta straci MediaCom Warszawa.

Przetargi, 10 września 2018

Heineken wybiera Dentsu Aegis Network w Wielkiej Brytanii

Przesunięcie obsługi mediowej do Dentsu jest wynikiem przeglądu Heinekena na wielu rynkach światowych.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Artur Jastrzębski został head of business analytics w Publicis Media

Przechodzi z PwC Polska.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media

Odpowiada za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami.

Kraj, 6 sierpnia 2018

GroupM ponownie na szczycie RECMA "Qualitative Evaluation"

Do pierwszej piątki wskoczył Group One.

Kraj, 24 lipca 2018

Publicis Media poszerza strukturę Commerce

Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.

Przetargi, 18 lipca 2018

Lenovo wybiera globalnie Publicis Media

Publicis Media będzie pracować dla nowego klienta na 28 rynkach w obu Amerykach, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

Zagranica, 20 czerwca 2018

Digitas ma dwóch nowych dyrektorów kreatywnych w Ameryce Północnej

Będą nimi Atit Shah i Andrew Carlson.

Przetargi, 30 maja 2018

Nest Bank wybiera Blue 449

Zakończył się przetarg na obsługę mediową.

Kraj, 25 maja 2018

Publicis Media partnerem nowych studiów na Uniwersytecie Warszawskim

Wydział Zarządzania UW i Publicis Media przygotowały autorski program studiów podyplomowych.

Zagranica, 15 maja 2018

Publicis Media przenosi wszystkie brytyjskie spółki do jednego biura

White City, dawna siedziba BBC, pomieści 2 tysiące pracowników.

Kraj, 15 maja 2018

Sebastian Rylski nowym konsultantem w Stars

Doświadczenie mediowe zdobył w Zenith, gdzie pracował od początku kariery zawodowej.

Kraj, 16 kwietnia 2018

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Zagranica, 4 kwietnia 2018

Chris Boothe globalnym prezesem Spark Foundry

Boothe jest związany z rynkiem reklamowym od 30 lat.

Kraj, 4 kwietnia 2018

Publicis Media: blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO

Wśród ogółu respondentów tylko 16 proc. zgadza się z tym, że ich dane w internecie są bezpieczne.

Kraj, 20 marca 2018

Aviva przeniosła budżet mediowy z Zenitha do Blue 449

Klient zmienia agencję, ale pozostaje w Publicis Media.

Kraj, 14 marca 2018

Deichmann startuje z wiosennym wsparciem [wideo]

Działania realizują LiquidThread i Starcom.

Kraj, 13 marca 2018

Rafał Wyszyński chief data officerem w Netsprincie

Przed dołączeniem do Netsprinta jako practice lead w Publicis Media kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym global practice DTI&AI.

Przetargi, 7 marca 2018

SapientRazorfish i Spark Foundry wygrywają globalny budżet Marriotta

Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker. Wewnątrz Publicis Media powstaje międzynarodowy zespół Marriott One Media.

Kraj, 28 lutego 2018

Pomimo ograniczenia nakładów reklamowych Play w ub.r. urósł

Fioletowemu operatorowi przybyło ponad 800 tys. klientów, a przychody wzrosły o 9 proc. W wyniku wojny cenowej ucierpiała jednak rentowność biznesu.