M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Reprise Media (firma)"

Kraj, 12 lutego 2018

Paulina Wodzyńska w zespole Media Group

Obejmie stanowisko digital media managera.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Paweł Piekarczyk i Michał Jabłoński w Reprise Media

Agencja zatrudnia senior SEM specialist i senior graphic designera.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Anna Gruszka i Sławomir Stępniewski w radzie nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska i Initiative zostały członkami zwyczajnymi IAB.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Krystian Kaleta w zespole Reprise Media

Nowy specjalista na pokładzie agencji.

Kraj, 2 lutego 2017

Joanna Dziwisińska PR managerem IPG Mediabrands

Poprzednio odpowiadała za komunikację MediaCom Warszawa.

Kraj, 17 listopada 2016

IPG Mediabrands określa nową strukturę organizacyjną i kierunki rozwoju grupy

Grupa stawia na rozwój usług digitalowych i strategicznych. Jednocześnie w strukturze pojawia się m.in. nowy dział commercial, a w UM i Initiative powołano nowe stanowiska w postaci clients service managing directorów. Rozdzielono też kompetencje plannerskie w tych domach mediowych.

Kraj, 22 lipca 2016

Marta Bąkowska digital account directorem w Initiative i Reprise Media

W ramach grupy IPG Mediabrands będzie wspierała zespół realizujący działania dla marki Orange.

Kraj, 10 maja 2016

Tadeusz Żórawski rozstaje się z Universal McCann

Ze spółką związany był od 22 lat. Jego odejście to konsekwencja unifikowania Grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi m.in. Universal McCann. Nową rolę CEO Mediabrands w Polsce pełnić będzie Marcin Dec.

Kraj, 9 maja 2016

Tadeusz Żórawski rozstaje się z Universal McCann

Ze spółką związany był od 22 lat. Jego odejście to efekt unifikowania Grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi Universal McCann. Nową rolę CEO Mediabrands w Polsce pełnić będzie Marcin Dec.

Kraj, 13 kwietnia 2016

17 osób dołączyło do UM i jednostek Mediabrands

Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.

Kraj, 26 stycznia 2015

Maciej Bruzgo wzmacnia zespół K2 Media

Odpowiada za rozwój działu performance.

Kraj, 10 września 2014

Norbert Mazur w zespole Reprise Media

Raportuje do Anny Gruszki, chief digital officera IPG Mediabrands i prezesa zarządu Reprise Media.

Przetargi, 16 kwietnia 2014

MediaCom wygrywa w przetargu RWE

Międzynarodowy konkurs na planowanie i zakup mediów zakończył się wygraną sieci MediaCom.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Tomasz Wileński opuszcza Reprise Media

Menedżer kończy współpracę z Interpublic Group.

Przetargi, 21 marca 2014

RWE wybrało agencje do obsługi mediowej online

Firma Reprise Media wycofała się przed podpisaniem umowy. Kampanie zaplanuje druga agencja - Cube Group.

Kraj, 3 marca 2014

GoldenAd ma nowych dyrektorów

Monika Dąbrówka objęła stanowisko buying & performance directora, Hubert Pałkiewicz - strategy & business development directora.

Kraj, 8 sierpnia 2013

IPG Mediabrands uruchamia własną platformę RTB

Na potrzeby domów mediowych z grupy została uruchomiona usługa Cadreon.

Kraj, 24 lipca 2013

Sharp promuje telewizory w sieci Interactions

Kampania prowadzona jest na sześciu rynkach, również w Polsce.

Kraj, 16 lipca 2013

Sharp promuje duże telewizory - od 50 do 90 cali

Marketer rozda 1,2 tys. nagród za blisko 890 tys. zł.

Kraj, 7 marca 2013

Więcej nowych mediów Universal McCann

Dom mediowy stworzy team dla social mediów i usług mobilnych.

Kraj, 6 lipca 2012

Reprise Media powiększa zespół

Agencja tworzy nowe stanowisko inventions managera.

Kraj, 24 lutego 2012

Reprise Media powalczy o klientów specjalizacją i zasadami wynagradzania

Niedawno powołana agencja kompletuje zespół specjalistów od performance marketingu oraz SEM. Chce aktywnie walczyć o klientów z zewnątrz. Jej głównym atutem ma być rozliczanie za wyniki sprzedażowe.

Kraj, 22 grudnia 2011

Reprise Media debiutuje w Polsce

W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEE. Tomasz Wileński stanął na czele nowej firmy.

Zagranica, 19 października 2011

ExxonMobil stawia na działania w wyszukiwarkach

Reprise Media przygotuje aktywności SEO marketera na kilkunastu rynkach regionu EMEA.

Kraj, 22 października 2010

IPG wprowadzi Reprise Media do Polski

Nowa firma SEM ma wyrosnąć w grupie IPG.

Zagranica, 1 sierpnia 2008

IPG kupił udziały w agencji interaktywnej Huge

Interpublic Group (IPG) nabyło pakiet 51 proc. udziałów w amerykańskiej firmie Huge zajmującej się projektowaniem internetowym. Agencja zatrudnia 130 osób...