Do odejścia z M&C Saatchi zmusili go udziałowcy, niezadowoleni z reform po wykryciu nieprawidłowości księgowych w sierpniu br.
To pierwsza duża realizacja we współpracy z agencją AMV BBDO.
Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Marketer szuka efektywności i postawił na eksperyment.
Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do Świąt Wielkanocnych, a za jej kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Napoleon w kreacji Saatchi & Saatchi poleca zabiegi pielęgnacyjne na wiosnę.
Agencja planuje powołanie komórki innowacyjno-labowej skoncentrowanej na technologiach VR, IoT.
Dworak na czele Klubu Producentów Reklamowych.
Po restrukturyzacji marketingu brytyjska sieć przygląda się dotychczasowym relacjom z agencjami.
Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.
Przeszła z firmy Medicover, wcześniej pracowała m.in. w BNP Paribas i LOT.
Marketer emituje 15-sekundowe spoty produktowe.
Od dziś spoty reklamowe autorstwa Saatchi & Saatchi będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych.
Przejęcie sieci sklepów dyskontowych może kosztować ok. 4 mld funtów.
Marki będą musiały się stosować do określonych wytycznych.
Po 11 latach współpracy z Fallon London Cadbury wybiera nową agencję do obsługi.
Za reżyserię spotu odpowiada Sebastian Pańczyk.
Umowa została podpisana na dwa lata.
Agencja wzmacnia dział kreacji.
Agencja pracuje obecnie m.in. dla T-Mobile.
To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.
Sieć sklepów świętuje 20-lecie obecności w Polsce.
Państwowy monopolista gier liczbowych wybrał cztery agencje do współpracy.
P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.
Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.
Przez ostatnie lata związany był głównie z rynkiem agencji reklamowych.
Publicis po 20 latach żegna natychmiastowo prezesa Saatchi & Saatchi.
Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.
Zdaniem urzędu antymonopolowego akwizycja nie zakłóci konkurencji na rynku.
Znamy short-listy w sześciu kolejnych kategoriach.
Odpowiada za PR najważniejszych brandów marketra.
Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.
Marka kontynuuje platformę komunikacyjną "Tyskie - najlepsze w naszej historii".