Agencja współpracuje z tym klientem w modelu konsultingowym.
To pierwsza agencja w regionie CEE z tym wyróżnieniem.
Za rozwój biznesu na rynku wschodnim odpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube, oraz Bartosz Krzewski, COO Group One Media.
Agencja w przetargu pokonała IProspect, dotychczasowego partnera Travelist.pl.
Agencja będzie odpowiadała za stałą obsługę marki PLNY Lala.
Agencje zajmą się działaniami w mediach społecznościowych.
Agencje pomogą klientowi w transformacji cyfrowej.
Współpraca została nawiązana w drodze konkursu ofert.
Agencje będą pracować dla Born2Be, Renee oraz Multu.
Wybór agencji poprzedzony był zapytaniem ofertowym.
Agencja wprowadza nowy na polskim rynku model współpracy z klientem.
Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.
Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.
To trzecia firma w Polsce z tym tytułem.
Agencja zajęła pierwszą pozycję w Europie i drugą na świecie, wśród 47 analizowanych rynków.
Nowy klient jest obecny na 170 rynkach.
Ogłoszenie listy zwycięzców odbędzie się 27 kwietnia.
Nowy projekt agencji z Group One.
Do tej pory emisja reklam instream była możliwa jedynie w tradycyjnych modelach zakupu.
Na jej czele stanął Kamil Wiszowaty.