Za kreację odpowiada Kropka Bordo, a media plan opracował dom mediowy OMD.
Po raz pierwszy na polski rynek Siemens przygotował spot reklamowy dla tej linii produktów.
Kampanię zrealizowały agencje: Wytwórnia Filmowa Kalina, Studio Level i ACR Media House.
Wystartowała akcja promocyjna "Wyjątkowo szybkie zmywanie z prezentem".
Agencja będzie odpowiadać za działania PR i marketing stacji.
Akcji towarzyszy kampania m.in. w digitalu i na materiałach BTL.
Chiński producent zbroi się do agresywniejszej walki o polski rynek.
W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.
Robert Bosch GmbH za kwotę 3 mld dol. przejmie 50 proc. udziałów firmy Siemens w spółce joint venture BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH (BSH). W ten sposób Bosch Group stanie się wyłącznym właścicielem BSH.
Firma poszukuje następcy Agaty Cichowicz, która rozstała się z firmą.
FagorMastercook znajduje się stanie upadłości likwidacyjnej, po tym jak jej hiszpański właściciel - firma Fagor Electrodomésticos - ogłosiła bankructwo w listopadzie ub.r.
Gigant technologiczny ukarany w związku z oskarżeniem o korupcję i przekupstwo.
Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.
Opracowaniem strategii oraz działań promujących zajęła się agencja Insignia.
Dom mediowy holdingu WPP wygrywa kolejny przetarg, zabiera klienta PHD.
Agencja została doceniona za obsługę Unilevera i nowy biznes.
Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.
Wcześniej kierował działem obsługi klienta agencji.
Ruszyła akcja testowania odkurzaczy ze wsparciem w prasie i internecie.
Promocja komunikowana jest w prasie i punktach sprzedaży.
Przemysław Bojanowski został nowym senior strategic plannerem.
Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.
Marketer chce wzmocnić wizerunek kawiarni Stop Cafe.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale client service agencji Momentum Worldwide.
Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.
Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki, związany z firmą od 2007 roku....
Howard Nead, UK managing partner w PHD, awansował na nowe stanowisko business development directora w PHD Worldwide. Nead pracuje w...
Lidia Cieślak dołączyła do zespołu On Board PR i stanęła na czele zespołu industry department realizującego projekty doradcze dla przemysłu...
Paweł Orliński objął stanowisko dyrektora regionu CIS (Central Europe and Russia) w firmie HTC Europe zajmującej się produkcją telefonów komórkowych....
Do działu kreacji Saatchi & Saatchi Direct jako senior art director dołączył Tomasz Uszyński. Będzie pracował w teamie z dyrektorem...
Bartosz Żuk i Krzysztof Asare dołączyli do zespołu HTC Poland, polskiego oddziału tajwańskiego koncernu elektronicznego High Tech Computer. Objęli nowo...
Firma Allegro wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations marki Hastens, szwedzkiego producenta ekskluzywnych łóżek o tej samej nazwie (jej...
"Perwoll olśni Cię nagrodami" - pod takim hasłem do połowy kwietnia br. potrwa loteria konsumencka, jaką dla Henkel Polska realizuje...
Krzysztof Nagodziński zastąpił Petera Neumaiera na stanowisku dyrektora marketingu w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch, Siemens). Neumaier po pięciu...
Agencja interaktywna Netizens ma nowego wiceprezesa zarządu. Został nim Sebastian Nejfeld, od 2 lat związany z firmą. Jednocześnie objął stanowisko...
Pół roku po zaskakującej decyzji o zamknięciu polskiej filii zajmującej się sprzedażą telefonów komórkowych BenQ/Siemens, tajwański koncern BenQ Corp. zamierza...
Koncern Siemens ujednolicił globalnie zasady komunikacji wizualnej swojej marki. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się własnymi layoutami....
Brytyjska agencja interaktywna Syzygy przejęła 100 proc. udziałów w agencji Unique Digital specjalizującej się w planowaniu i zakupie mediów w...