T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.
Piosenkarka wystąpi w muzycznym duecie z Tomaszem Kotem.
Drugi podmiot ma dopełniać działania SMG.
Agencja kontynuuje działania dla sieci sklepów.
Poprzednio była związana z ZenithOptimedia Group.
Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.
Agencje chętne do udziału mają czas na zgłoszenia do 20 kwietnia.
Autorami projektu reklamowego są: BBDO, Papaya Films i Starcom.
Grupa Żywiec funduje dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w Szwajcarii.
Działania będą prowadzone pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty".
Wcześniej pracowała w marketingu BZ WBK, Kredyt Banku i Warty.
Startuje kampania pod hasłem "Poczuj ulgę, zapewnij ochronę".
Będzie raportować do Anny Gruszki, chief digital officera IPG Mediabrands.
Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Ostatnio pracowała w Apelli, prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry.
Agencja zajmie się obsługą digital marki.
Organ wstrzymał dwie wersję reklam - syropu i tabletek tej marki.
SMG, MEC i MediaCom - to polskie agencje wyróżnione w opracowaniu WARC.
Polsat, wzorem TVN-u, zamierza się zaangażować w produkcję kinową. Zajmie się tym Agnieszka Odorowicz, przez 10 lat dyrektor PISF, a wkrótce członek zarządu Polsatu.
Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.
- Estymujemy, że rok 2016 zakończymy wzrostem na poziomie 3,5-4 proc. - mówi Piotr Piętka, CEO SMG.
Jedna z zaproszonych agencji zrezygnowała z udziału w postępowaniu.
Bank stara się zerwać ze stereotypami na temat starszych ludzi, pokazując ich jako osoby aktywne i otwarte.
Agencja wygrała przetarg na obsługę brandu w mediach społecznościowych.
Agencja zajmie się budżetem reklamowym segmentu telewizorów.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa GPD oraz dom mediowy SMG.
Wspierane są głównie modele Mitsubishi ASX, Outlander i Lancer.
Przetarg ma zakończyć się do końca tego tygodnia.
Zespołem pokieruje Łukasz Borek.
W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego.
W przetargu udział brały jeszcze Mindshare i SMG.
Firmy kontynuują współpracę w 2016 r.