Popularność zakupów online wywindowała kurs Amazona na rekordowy poziom, a majątek osobisty Jeffa Bezosa wzrósł o 24 mld dolarów.
Firma rekrutuje na niespotykaną skalę w związku z pandemią.
Obniżono też płace kadry zarządzającej oraz zawieszono zatrudnianie nowych pracowników.
To kolejna marka motoryzacyjna, która rezygnuje ze standardowych reklam na rzecz kampanii będącej odpowiedzią na pandemię koronawirusa.
Większość z marek, które nie tracą, a nawet zyskują na pandemii, należy do kategorii produktów chemii gospodarczej oraz usług streamingu wideo, wideokonferencji i dostaw jedzenia.
W odpowiedzi na pandemię w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii gigant e-commerce wprowadza nowe zasady.
Facebook, Google, YouTube, Microsoft, LinkedIn, Twitter i Reddit wydały wspólne oświadczenie w tej sprawie.
Pandemia znacznie napędza sektor zakupów online.
Nadające się do przetworzenia i na kompost kubki wprowadzono pilotażowo w wybranych lokalach w Nowym Jorku, San Fancisco, Seattle, Londynie i Vancouverze.
Ambasadorem marki działającej w modelu D2C (direct-to-consumer) był zmarły niedawno koszykarz Kobe Bryant.
Swoje odejście ogłosił niespodziewanie podczas programu "Hardball", który prowadził od ponad 20 lat.
To największa zmiana w amerykańskim serwisie streamingowym od czasu przejęcia przez Disneya aktywów 20th Century Fox w ub.r.
Agencja pracuje kreatywnie dla portalu należącego do grupy Expedia od ubiegłego roku.
Walmart+ będzie rozwinięciem istniejącej usługi abonamentowej dostawy artykułów spożywczych, którą największy detalista na świecie wprowadził w ubiegłym roku.
To już trzecia osoba w ciągu ostatnich pięciu lat na czele marketingu amerykańskiej sieci handlowej.
Pokieruje pierwszą dużą kampanią wizerunkową marki w jej 15-letniej historii.
Firma przewiduje, że wkraczamy w dekadę, w której streaming stanie się podstawowym sposobem oglądania telewizji.
Tym razem zielone światło dla transakcji dał sędzia federalny Victor Marrero.
Operator telekomunikacyjny przygotował też specjalny event w Nowym Jorku promujący technologię 5G.
Po przejęciu części aktywów 20th Century Fox Walt Disney pozbywa się nawiązań do koncernu medialnego Ruperta Murdocha.
Z dniem 3 lutego br. obejmie stanowisko U.S. Zone President.
W Stanach Zjednoczonych jest już ponad 18 tys. punktów, w których klienci Amazona mogą zwrócić produkty.
Według Nielsena nowy film Martina Scorsese zgromadził w USA 17 mln unikatowych widzów w ciągu pięciu dni od premiery w serwisie streamingowym Netflix.
Najnowszy spot zrealizowany jest w konwencji filmów akcji.
Amerykanie wydali w piątek 7,4 mld dol., a ponadto 4,2 mld dol. w Święto Dziękczynienia. Do rekordu przyczyniły się zamówienia na smartfonach.
CEO Ren Zhengfei zapowiada, że Google i Trump zapłacą w dłuższej perspektywie wysoką cenę za sankcje.
Aplikacja Snapchat ma być preinstalowana na niektórych telefonach 5G działających w sieci Verizon.
Nie jest jasne, czy zostanie utrzymana współpraca z agencją Media Spoon.
Warta 26 mld dol. transakcja wywołuje sprzeciw kilkunastu prokuratorów stanowych oraz obrońców praw konsumentów w Stanach Zjednoczonych.
Wyprzedza konkurencyjne serwisy Apple TV+, HBO Max i Peacock (NBC) także pod względem świadomości marki.
Wśród partnerów nowego przedsięwzięcia są m.in. The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, BuzzFeed, Business Insider, Fox News i Condé Nast.
Firma chce umożliwić sterowanie komputerem za pomocą elektronicznej opaski i poleceń wydawanych w myśli.
Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) oskarżyła serwis Google o zbieranie danych dzieci w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców.
Ich sprzeciw budzą plany udostępniania przez serwis audiobookowy Amazona usługi Audible Captions.
Jak wynika z badania zleconego przez Whistle Sports, cztery na pięć osób z tej generacji (81%) ogląda treści wideo na urządzeniu mobilnym dla rozrywki podczas wykonywania innych czynności.