M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Starbucks (firma)"

Zagranica, 24 stycznia 2020

Starbucks do 2030 r. chce zmaksymlizować działania proekologiczne

Do zespołu dołącza były wiceszef ds. zrównoważonego rozwoju Levisa, firma postanawia zintensyfikować działania zmierzające w kierunku zmniejszenia wpływu na środowisko.

Przetargi, 1 października 2019

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę Starbucksa

Zajmie się działaniami w social mediach.

Zagranica, 30 września 2019

Illycaffe poszukuje amerykańskiego partnera detalicznego

Rodzinna firma z Mediolanu gotowa odsprzedać swoje udziały, żeby uzyskać pomoc w ekspansji w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 26 lipca 2019

Nestle rusza z dużą kampanią repozycjonującą Nescafe Azera [wideo]

Marka chce utrzymać innowacyjną przewagę na rozwijającym się rynku kawy.

Zagranica, 4 lipca 2019

Starbucks i Amazon wspólnie robią serial dokumentalny o futbolu

"This Is Football", dostępny wyłącznie na Amazon Prime Video, będzie mieć premierę 2 sierpnia.

Zagranica, 27 czerwca 2019

Starbucks przesuwa budżet mediowy do Havas Media

Postępowanie dotyczyło Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 3 kwietnia 2019

Starbucks rozpoczyna przetarg mediowy

Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii. Zagrożona jest agencja Manning Gottlieb OMD.

Kraj, 26 marca 2019

Starbucks otwiera kolejny lokal w Polsce

To już 71. kawiarnia sieci w Polsce, a 25. w Warszawie.

Zagranica, 21 marca 2019

Starbucks zmienia program lojalnościowy w Ameryce Północnej

Nagrody dla uczestników Starbucks Rewards mają być bardziej różnorodne, a ich uzyskanie łatwiejsze.

Zagranica, 11 marca 2019

Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks

Piosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.

Kraj, 6 marca 2019

Starbucks aktywny na Dzień Kobiet

Sieć kawiarni organizuje konkurs i power speach.

Kraj, 10 stycznia 2019

Starbucks zapowiada powiększenie sieci w Polsce

Ma już 70 punktów, chce mieć 150.

Zagranica, 26 października 2018

Dunkin' rzuca wyzwanie Starbucksowi

Chce konkurować z rywalem niższymi cenami kaw na bazie espresso.

Zagranica, 8 października 2018

Fuzetea z szeroką kampanią TV w Wielkiej Brytanii

Marka Coca-Coli podkreśla potrzebę znalezienia czasu dla siebie.

Zagranica, 27 września 2018

Starbucks zapowiada zmiany w kierownictwie

Restrukturyzacja i zwolnienia na wszystkich szczeblach mają pomóc firmie sprostać ochłodzeniu na rynku amerykańskim, rosnącej konkurencji ze strony rywali rynkowych i podjętej ekspansji w Chinach.

Zagranica, 4 września 2018

Dunkin Donuts inwestuje 100 mln dol. w odświeżenie marki

Sieć uruchomi w br. 50 lokali pilotażowych w Stanach Zjednoczonych nastawionych na zamówienia za pomocą cyfrowych kiosków i aplikacji mobilnej.

Zagranica, 31 sierpnia 2018

Starbucks odchudza Frappuccino

W celu obniżenia zawartości cukru w napoju kawowym przetestowano 20 rodzajów śmietany i 70 wersji aromatu waniliowego.

Zagranica, 3 sierpnia 2018

Starbucks i Alibaba Group partnerami strategicznymi

Alians ma poprawić jakość usług Starbucksa w Chinach.

Zagranica, 19 lipca 2018

Starbucks i McDonald's jednoczą siły

Wspólnie chcą pracować nad w pełni ekologicznymi, odnawialnymi kubkiem i słomką do napojów.

Zagranica, 11 lipca 2018

Starbucks dołącza do grona marketerów wojujących z plastikiem

Do 2020 r. sieć chce zrezygnować całkowicie z plastikowych słomek.

Zagranica, 6 czerwca 2018

Howard Schultz odchodzi ze Starbucksa

Opuszcza obecnie stanowisko prezesa (chairman). Pod koniec 2016 r. zrezygnował ze stanowiska CEO firmy, którą założył.

Zagranica, 23 maja 2018

Starbucks przekonuje się, że otwartość wobec klientów ma granice

Sobotnie oświadczenie amerykańskiej sieci, że będzie pozwalać korzystać z lokali - w tym toalet - także niepłacącym klientom, wywołało falę krytyki.

Kraj, 23 maja 2018

GoldenSubmarine z marką Starbucks

Agencja realizuje kampanię "Pasja do kawy" dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest.

Zagranica, 18 maja 2018

Havas Helia obsłuży Starbucksa

W rejonie EMEA agencja będzie odpowiedzialna za akcję mającą na celu zaangażowanie konsumentów.

Przetargi, 10 maja 2018

VanLeif wygrał przetarg Starbucksa

VanLeif odpowiada za strategię, kreację i produkcję kontentu w ramach kampanii, która właśnie wystartowała.

Zagranica, 12 stycznia 2018

Starbucks wprowadza "blondynkę" do menu

Sieć chce przekonać nowych konsumentów do kawy, zwłaszcza espresso.

Zagranica, 16 listopada 2017

Iris wygrywa budżet reklamowy Starbucksa w regionie EMEA

Globalny gigant wybrał agencję do obsługi na 41 rynkach.

Zagranica, 14 listopada 2017

Kawa mrożona coraz popularniejsza w amerykańskich sklepach

Chłodzone napoje kawowe w rozmaitych wariantach - frappe, mocha i cold brew - są chętnie wybierane zwłaszcza przez milenialsów.

Zagranica, 7 listopada 2017

Starbucks sprzedaje markę Tazo Unileverowi

Transakcja jest warta 384 mln dol.

Zagranica, 20 września 2017

Rywale Starbucksa wyprzedzają jego inwazję we Włoszech

Illy i Lavazza szykują się na konkurencję z amerykańskim gigantem.

Kraj, 1 września 2017

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Zagranica, 3 sierpnia 2017

Starbucks wycofuje się z herbaciarni Teavana

Do wiosny przyszłego roku ma zniknąć 379 autonomicznych placówek marki, a prace straci 3,3 tys. pracowników.

Zagranica, 31 lipca 2017

Starbucks planuje w Chinach kolejne inwestycje

W II kwartale br. sieć kawiarniana urosła o 4 proc. w Chinach, planuje kolejne inwestycje.

Kraj, 25 lipca 2017

Jarosław Bębenek dołącza do LiquidThread

Będzie pracował w zespole Coca-Coli.

Zagranica, 24 lipca 2017

AB InBev kupi producenta napojów energetycznych HiBall

To kolejny krok koncernu piwowarskiego w stronę poszerzania oferty produktowej.

Zagranica, 27 czerwca 2017

Google ma zapłacić ponad miliard euro grzywny

Komisja Europejska ma nałożyć gigantyczną karę finansową na amerykański koncern i wezwać go do zmiany praktyk biznesowych.

Kraj, 6 czerwca 2017

Jarosław Michalski awansuje w McCann & MRM

Obejmie stanowisko head of design.

Zagranica, 17 maja 2017

AB InBev zapowiada olbrzymie inwestycje w Stanach

Lider światowego browarnictwa, koncern Anheuser-Busch InBev, zapowiedział w Stanach Zjednoczonych inwestycje rzędu 2 mld dol. na przestrzeni najbliższych kliku lat.

Zagranica, 24 lutego 2017

Starbucks chce zrewolucjonizować kategorię kawy na zimno

Sieć wprowadza Nitro Cold Brew - napój, który ma być napojem pomiędzy zimnym piwem typu Guinness a mrożoną kawą.

Zagranica, 31 stycznia 2017

Starbucks ogłasza rekrutację dla uchodźców

Sieć ogłosiła, że zatrudni 10 tys. uchodźców w swoich lokalach na całym świecie.

Kraj, 11 stycznia 2017

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Kraj, 21 grudnia 2016

Starbucks stawia na rozwój w dużych miastach

Wczoraj sieć kawiarniana otworzyła 20. kawiarnię w Warszawie.

Zagranica, 12 grudnia 2016

Starbucks ogłasza plan reform

Sieć kawowa stawia na nowe otwarcia, jedzenie i zimne napoje.

Kraj, 2 grudnia 2016

Starbucks otwiera kolejną kawiarnię w Poznaniu

To ósma placówka sieci w tym mieście.

Kraj, 29 listopada 2016

Starbucks otwiera 50. kawiarnię w Polsce

Wczoraj w warszawskim Wilanowie otworzono jubileuszową kawiarnię sieci.

Zagranica, 23 listopada 2016

Starbucks wprowadza kubek, który zadba o odpowiednią temperaturę kawy

Starbucks z nowym konceptem.

Zagranica, 16 listopada 2016

Największy brytyjski producent kanapek inwestuje w Stanach

Greencore Group - największy na Wyspach producent gotowych kanapek i sałatek, przejmie za kwotę blisko 750 mln dol. amerykańskiego wytwórcę żywności, firmę Peacock Foods.

Kraj, 26 października 2016

Akwizycja niemieckiego Starbucksa mocno podbiła wyniki AmRestu

Według wstępnych danych w III kwartale sprzedaż wzrosła o 34,4 proc., w stosunku do tego samego okresu ub.r.

Kraj, 29 września 2016

Starbucks otwiera kolejną kawiarnię we Wrocławiu

To ósma placówka kawiarni w mieście i 46. w Polsce.

Zagranica, 14 września 2016

W Azji Starbucks postawi na herbatę

Sieć Starbucks chce się rozwijać zwłaszcza w Chinach - postawi zatem na rozwój herbat w portfolio.