M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Starcom (firma)"

Kraj, 29 października 2019

Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Przetargi, 28 października 2019

Cztery zespoły w przetargu Totalizatora Sportowego

Domy mediowe złożyły już oferty.

Przetargi, 24 października 2019

3-milionowy budżet do wzięcia w przetargu Totalizatora

Audytować będzie IAM.

Przetargi, 23 października 2019

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg mediowy

Klient Starcomu rusza z przeglądem.

Zagranica, 21 października 2019

Sprite z kolejną kampanią skierowaną do młodzieży

Tym razem latynoska odsłona komunikacji marki podejmuje temat samotności wśród młodych ludzi.

Zagranica, 18 października 2019

Starcom przejmuje budżet mediowy Ferrero w Wielkiej Brytanii

PHD nie mogła przyjąć zlecenia ze względu na "powody kontraktowe".

Przetargi, 16 października 2019

Kamikaze wygrywa przetarg McCormicka

Agencja zajmuje się promocją marki Kamis.

Przetargi, 8 października 2019

Bank Millennium wybiera dom mediowy

Przetarg jest efektem fuzji z Eurobankiem.

Kraj, 7 października 2019

Starcom HX Study: Co czwarty Polak kupował już artykuły spożywcze przez internet

37% respondentów robi w sieci zakupy produktów spożywczych od czasu do czasu, a 27% - w wyjątkowych sytuacjach, tylko 3% kupuje jedzenie wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet.

Kraj, 4 października 2019

Kubuś z nową kampanią soków z owoców i marchewki

Marka Maspeksu z kolejną kampanią.

Kraj, 4 października 2019

Starcom zajmuje pierwsze miejsce w RECMA "Qualitative Evaluation"

Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.

Kraj, 2 października 2019

11 listopada z rynku zniknie Eurobank

Rebranding 470 placówek.

Kraj, 27 września 2019

Allegro zmienia platformę komunikacji [wideo]

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, startuje w telewizji, internecie i radiu.

Kraj, 18 września 2019

IGRZ: Wartość sprzedaży OOH wyższa o 4,2%

Rynek odrabia straty z początku roku.

Kraj, 18 września 2019

Lubella usuwa z płatków olej palmowy i syrop glukozowy

Marka płatków śniadaniowych startuje z kampanią.

Kraj, 16 września 2019

Tymbark chce ułatwiać życie oszczędnym

Wystartowała najnowsza kampania marki promująca soki w nowym opakowaniu.

Kraj, 9 września 2019

Starcom: W pierwszym półroczu na plusie tylko internet i kino

- Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 r. wzrostem w przedziale od 3,0 do 3,5% - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Kraj, 6 września 2019

Vectra zmienia politykę sprzedaży

Kampania promocyjna w radiu, OOH i online; realizacja: Isobar, Starcom i Cube Group.

Kraj, 30 sierpnia 2019

Starcom: Spadek rynku TV wyhamowuje

TV Polsat: Druga połowa roku powinna być lepsza.

Kraj, 26 sierpnia 2019

IAB AdEx: Internet prześcignął telewizję w I kwartale

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł, dzięki czemu jej wartość wzrosła o 9%.

Kraj, 19 sierpnia 2019

Clear Channel Poland realizuje kampanię dla Loteriady

Nośniki digitalowe są umieszczone w pociągach premium na trasach Flirt Intercity.

Przetargi, 19 sierpnia 2019

Spark Foundry wygrał w Polsce obsługę Novartisu

Zakończył się globalny przetarg.

Przetargi, 13 sierpnia 2019

MediaCom i Novem obsłużą Playa performance'owo

Jednocześnie trwa przetarg na obsługę mediową.

Przetargi, 9 sierpnia 2019

Pięć agencji walczy o budżet mediowy Playa

Poprzedni przetarg mediowy tego klienta zakończył się na początku lutego 2018 r. zwycięstwem MediaComu.

Przetargi, 2 sierpnia 2019

Rusza przetarg mediowy linii Emirates

Budżetu będzie bronić Havas Media.

Kraj, 29 lipca 2019

Znikające ziarno w kampanii Lubelli [wideo]

Marka Maspeksu z kolejną odsłoną "kinowej" kampanii.

Przetargi, 25 lipca 2019

NeoNet kontynuuje współpracę ze Starcomem

Jest to efekt przeglądu ofert tego klienta.

Przetargi, 24 lipca 2019

Havas Media zajmie się obsługą mediową Dreams

Budżet stracił Starcom.

Kraj, 18 lipca 2019

Start wakacyjnej kampanii reklamowej Orlenu

Stacja paliw promuje swoje bary Stop Cafe.

Kraj, 9 lipca 2019

Samsung reklamuje lodówki

Wystartowała kampania wizerunkowa autorstwa Cheil, Selfish3 Production oraz Starcomu.

Kraj, 8 lipca 2019

Katarzyna Sokołowska w nowej komunikacji L'Oreal Professionnel

Ruszyła kampania "Bądź pewna zmian", za którą odpowiada agencja Dziadek do Orzechów.

Kraj, 5 lipca 2019

GŻ promuje piwo Królewskie jako sponsora Legii Warszawa

Kampania na outdoorze i w internecie.

Kraj, 4 lipca 2019

Eurobank reklamuje pożyczki [wideo]

Kolejny spot z wampirami.

Kraj, 4 lipca 2019

Totalizator promuje loterię "Ekstra Pensja" [wideo]

Kreację przygotowała agencja OS3.

Przetargi, 1 lipca 2019

Pięć zespołów zaproszono do przetargu Santandera

Postępowanie ma wyłonić zwycięzcę, który zajmie się obsługą skonsolidowanych budżetów banku Santander i Santander Consumer Banku.

Kraj, 5 czerwca 2019

Starcom: Po trzech miesiącach 2019 r. wartość rynku reklamy na poziomie sprzed roku

Po trzech miesiącach 2019 r. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział TV w wydatkach reklamowych spadł do 45,7%.

Kraj, 27 maja 2019

Wills, Kiwi, Starcom i Liquid Thread dla marki Bondex

Kampania w telewizji i internecie.

Kraj, 24 maja 2019

Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Zagranica, 24 maja 2019

Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 [wideo]

Kampanię przygotowały Leo Burnett i Starcom.

Przetargi, 23 maja 2019

Starcom wygrał przetarg mediowy Orlenu

Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych.

Kraj, 15 maja 2019

Starcom: rynek reklamy TV w I kw. 2019 r. zmalał o ponad 3 proc.

W ub.r. notował wzrost o prawie 10 proc.

Kraj, 4 kwietnia 2019

Kampania Mus+Jogurt Kubusia [wideo]

Kreację przygotowała agencja Brainbox.

Kraj, 4 kwietnia 2019

Grzegorz Roszkowski w strategii K2 Precise

Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom.

Kraj, 4 kwietnia 2019

Eurobank reklamuje pożyczki online [wideo]

W tym segmencie coraz bardziej zaciera się granica pomiędzy bankami a firmami pożyczkowymi.

Kraj, 27 marca 2019

Nowa odsłona kampanii "Rusz się z Kubusiem" [wideo]

Spoty przygotowała agencja Brasil, a media Starcom.

Przetargi, 12 marca 2019

Starcom wygrywa przetarg na obsługę Lendo Group w Polsce

W przetargu, oprócz zwycięskiej agencji, brał udział dom mediowy Havas.

Kraj, 8 marca 2019

Starcom: w 2018 rynek reklamowy był wart 9,5 mld zł

Największy wolumenowy wzrost wygenerowała branża handlowa, która wydała na reklamę aż o 196 mln zł więcej niż przed rokiem (dynamika +13,8 proc.).

Przetargi, 4 marca 2019

Starcom wygrywa przetarg Lindt & Sprüngli

W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe.

Kraj, 20 lutego 2019

Brasil autorem kampanii dżemów Extra Gładkich Łowicz

Nad postprodukcją filmu pracował Xantus, za media odpowiada Starcom.

Przetargi, 19 lutego 2019

Tauron wybrał ClickAd i Starcom

Tylko ich oferty zakwalifikowały się w przetargu.