Kończy się współpraca tych marek z agencjami z Publicis Media.
Kończy się prawie 14-letnia współpraca z Blue 449, dawnym Starlinkiem.
Agencje nie do stałej współpracy, ale projektowo; konsolidacja budżetu mediowego.
Największą dynamikę wzrostu przychodów w pierwszej dziesiątce domów mediowych odnotował Initiative, wskakując na siódme miejsce zestawienia.
IGRZ podaje wyniki dla branży OOH w Polsce po III kwartale 2016 r.
Ich zadaniem jest rozwijanie kanałów sprzedaży oferujących reklamę internetową w modelu programmatic.
Zdaniem urzędu antymonopolowego akwizycja nie zakłóci konkurencji na rynku.
Rusza kampania Vision Express "Lustro" przygotowana przez San Markos.
Agencje chętne do udziału mają czas na zgłoszenia do 20 kwietnia.
Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.
Bank zamierza zwolnić 1,7 tys. z 5,3 tys. pracowników i przekształcić lub zamknąć ok. 200 z 250 swoich placówek.
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.
Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz kibiców.
Telewizja Polsat ponownie miała wzrost przychodów reklamowych powyżej rynku.
Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland.
Kampania "Przytul 12 odsetek" potrwa do końca sierpnia.
Konkurs może zostać rozpisany po trwającym obecnie przeglądzie.
Marcin Dorociński w kolejnej kampanii ubezpieczyciela autorstwa DDB i Starlinka.
Kampania potrwa do połowy czerwca, a przygotowały ją Saatchi & Saatchi oraz Starlink.
W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.
Planowaniem i zakupem czasu dla rozpoczętych właśnie działań reklamowych w telewizji zajął się Starlink.
Marka z portfolio Novartis Poland uruchamia działania marketingowe zaplanowane na najbliższy rok.
Producent domów rozstrzygnął przetarg dotyczący komunikacji marketingowej.
W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.
Ruszyła kampania realizowana przez San Markos dla Vision Express, związana z 20-leciem marki na polskim rynku.
Wzrost był możliwy przede wszystkim dzięki wydatkom na reklamę telewizyjną, internetową i radiową. Wartość rynku netto to dziś ponad 5,1 mld zł.
Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.
Starlink podsumowuje sytuację na rynku reklamy telewizyjnej.
General Electric "analizuje możliwości" sprzedaży banku BPH. Komisja Nadzoru Finansowego chciałaby, by był to inwestor zagraniczny.
Do konkursu marketer zaprosił pięć domów mediowych.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego.
Bank promuje pożyczki gotówkowe.
Sieć sklepów zakończyła konkurs na planowanie i zakup mediów.
Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.
Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.
Starlink wyjaśnia błąd w danych.