M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Stroer (firma)"

Zagranica, 23 września 2020

#OurSecondChance może być największą kampanią DOOH w historii

World Out of Home Organization podaje, że w ciągu półtora miesiąca pojawi się łącznie na 40 tys. nośników cyfrowych, a jej szacowana wartość to 40 milionów dol.

Kraj, 2 września 2020

AMS: współpracujemy z UOKiK

Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS, komentuje postępowanie wyjaśniające wszczęte przez urząd.

Kraj, 1 września 2020

UOKiK wszczął postępowanie w sprawie działań AMS i Ströer Polska

Celem jest ustalenie, czy firmy te nie zawarły porozumienia ograniczającego konkurencję.

Kraj, 30 lipca 2020

WOO i New Commercial Arts z ogólnoświatową kampanią OOH

Łączna wartość mediowa przekazanej powierzchni reklamowej przekracza 25 mln dol.

Kraj, 7 lipca 2020

Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.

Kraj, 13 marca 2020

Megaboard dołącza do Instytutu Badań Outdooru

To pierwsza firma w IBO spoza inicjatorów projektu.

Kraj, 13 lutego 2020

IGRZ: sprzedaż OOH w 2019 r. wyższa o 5,1%

Wyniosła ponad 574,5 mln zł.

Kraj, 10 grudnia 2019

Synergic raportuje 30% wzrost sprzedaży

Firma świętuje pięć lat obecności na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

Kraj, 6 grudnia 2019

Nośniki Clear Channel na platformie autoryzacyjnej IDS

Do tej pory badaniem na platformie objęte były nośniki należące do AMS i Ströer Media.

Kraj, 20 listopada 2019

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

Nośniki pojawią się w warszawskim metrze.

Kraj, 22 lipca 2019

ASP i Ströer inaugurują projekt "MetrOdSztuki"

To pierwsza wystawa artystyczna w całości zrealizowana w przestrzeni Warszawskiego Metra.

Przetargi, 15 lipca 2019

Województwo małopolskie wybiera Ströer Media i Business Consulting

Przetarg dotyczył przeprowadzenia regionalnej kampanii oudoorowej.

Kraj, 21 maja 2019

Ströer z umową na obsługę reklamową nośników citylight przy Dworcu Centralnym

To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie.

Kraj, 5 lipca 2018

French Touch powraca do Polski

Rusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.

Kraj, 14 listopada 2017

Platforma MAM obiecuje obniżenie opłat za rachunki w zamian za zakupy

Projekt reklamuje się na outdoorze, w internecie i radiu - we współpracy z Outpost One Entertainment i Blue449.

Kraj, 27 września 2017

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Kraj, 9 sierpnia 2017

IGRZ publikuje raport dt. sprzedaży OOH w II kwartale 2017 r.

Pomimo wyjścia z Izby firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel IGRZ przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Przetargi, 28 lipca 2017

Teatr Roma zakończył przetarg dotyczący działań OOH

Zostały wybrane firmy: Ströer, AMS, Synergic i Warexpo.

Kraj, 14 lipca 2017

Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

Kraj, 3 lipca 2017

IGRZ wydaje oświadczenie ws. komunikatu Ströera

Lech Kaczoń wymienia powody, które jego zdaniem zdecydowały o rezygnacji poszczególnych firm z organizacji i deklaruje, że Izba będzie dalej funkcjonować bez względu na liczbę zaangażowanych w tę pracę podmiotów.

Kraj, 28 czerwca 2017

Ströer rezygnuje z członkostwa w IGRZ

Według Andrzeja Magdziaka, prezesa Grupy Ströer w Polsce, Izba nie spełniła w należyty sposób pokładanych w niej oczekiwań.

Przetargi, 11 stycznia 2017

Ströer wygrywa przetarg na obsługę nośników reklamowych w wagonach metra

Do tej pory obsługą zajmował się AMS.

Kraj, 25 października 2016

AMS wygrywa przetargi na citylighty

Firma wzmacnia swoją pozycję w segmencie mebli miejskich.

Przetargi, 17 maja 2016

Teatr Muzyczny Roma wybiera podwykonawców outdoorowych

Instytucja będzie współpracowała prawdopodobnie z sześcioma firmami.

Kraj, 8 lutego 2016

2,4-proc. wzrost sprzedaży OOH w 2015 r.

AMS i Stroer z ponad 60 proc. udziałów w wydatkach.

Kraj, 3 lutego 2016

Wojciech Kałużny odchodzi z dawnego Goldbach Audience

Goldbach Audience przekształca się w Ströer Digital Media.

Kraj, 7 stycznia 2016

Stroer przejmuje Goldbach Group w Polsce

Wartość transakcji nie została ujawniona.

Kraj, 16 grudnia 2015

Ad-Vice poszerza ofertę wideo

Grupa Stroer wzmocni ofertę wideo sieci, dotychczas bazującą głównie na pre-rollach.

Kraj, 28 września 2015

Magdalena Kotuła odchodzi z grupy Stroer

Trwa rekrutacja na stanowisko PR managera.

Zagranica, 1 września 2015

Ströer kupił T-Online.de oraz agencję marketingu internetowego Interactive Media

Jeden z najpopularniejszych portali internetowych w Niemczech zmienia właściciela.

Przetargi, 9 lutego 2015

Teatr Muzyczny "Roma" w Warszawie wybiera podwykonawców outdoorowych

Instytucja będzie współpracować z siedmioma dostawcami.

Kraj, 9 stycznia 2015

Bartosz Nowak w domu mediowym Intermedia

Agencja ma nowego new business directora.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Tomasz Teodorczyk dołączył do Discovery

Były menedżer Sony Pictures Entertainment został jednym z dyrektorów w Discovery.

Przetargi, 18 czerwca 2014

Stroer wygrał outdoorowy budżet Taurona

Przewidywany budżet to 4,5 mln zł.

Kraj, 21 maja 2014

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem

Kampanię przygotowały Orange Promotion i MediaCom.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 31 stycznia 2014

Radosław Kasyk odchodzi ze Stroera

Obowiązki dyrektora działu marketingu przejmuje Bartosz Barański.

Kraj, 13 grudnia 2013

"Kraina lodu" wspierana przez Aegis Media

W ramach prowadzonych działań po raz pierwszy w Polsce zostanie wykorzystany dotykowy nośnik digital citylight.

Kraj, 19 listopada 2013

Tomasz Englert wraca do mediów

Były szef Stroera i GroupM wszedł do zarządu Gremi Business Communication.

Kraj, 18 listopada 2013

Schulz Brand Friendly po raz kolejny alarmuje [wideo]

Krakowska kampania, podobnie jak wcześniejsze jej odsłony, oparta została na działaniach w outdoorze. Po raz pierwszy został przygotowany spot.

Kraj, 7 listopada 2013

Iwona Ferszter-Petz przechodzi z Clear Channel do Stroera

Nowa dyrektor sprzedaży regionalnej w grupie.

Kraj, 30 października 2013

Piotr Omielczenko odszedł ze Stroera

Po ponad roku pracy z firmą outdoorową rozstał się Piotr Omielczenko.

Kraj, 30 października 2013

Kampania teaserowa promująca zakup prospołeczny

Nowa forma certyfikatu jakości jest promowana na nośnikach OOH.

Kraj, 7 października 2013

Hanna Kuźmierkiewicz odchodzi z Cityboard Media

Dyrektor marketingu rezygnuje ze stanowiska.

Kraj, 4 października 2013

Bogdan Rowiński doradcą rektora SGH ds. marketingu

Przez osiem lat, do 2010 r., był dyrektorem obsługi klienta w firmie reklamy zewnętrznej Stroer.

Kraj, 3 października 2013

Startuje "Paka dla bezdomniaka"

Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Mariusz Czerkawski polskim Bondem

Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.

Kraj, 11 czerwca 2013

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową radia Tok FM

Kampania Radia Tok FM prowadzona jest na tablicach LED-owych, w kinach, internecie i taksówkach.

Kraj, 25 marca 2013

CAM Media wniesie skargę kasacyjną od wyroku WSA

Wojewódzki Sąd Administracyjny (WSA) w Warszawie oddalił skargę wniesioną przez CAM Media na wybór przez m.st. Warszawę oferty konsorcjum AMS/Stroer w postępowaniu o udzielenie koncesji na budowę, utrzymanie i finansowanie 1580 wiat przystankowych w Warszawie.