M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Strzałkowski Marcin (ludzie)"

Kraj, 26 października 2016

Karolina Witecka partnerem zarządzającym w Cut The Mustard

Do czerwca br. była client service directorem w K2.

Kraj, 20 lipca 2016

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski zakładają creative hub Cut The Mustard

Udziałowcem w spółce jest agencja Move Closer, która zapewnia firmie zaplecze technologiczno-produkcyjne.

Kraj, 9 lipca 2015

Strzałkowski i Szczybelski awansują w VML Poland

Obejmują funkcje associate creative directorów w warszawskim oddziale agencji.

Kraj, 16 grudnia 2014

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski na pokładzie VML Poland

Pracują jako creative group heads oraz jako niezależny team.

Kraj, 2 października 2014

Young Creatives Eurobest - zgłoszenia przedłużone

Znany jest już również skład jury.

Kraj, 26 lutego 2008

InteliWISE chce zadebiutować na NewConnect

InteliWISE SA zamierza zadebiutować na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie na przełomie I i II kwartału 2008 r....

Kraj, 16 stycznia 2003

Grand Prix i 6 statuetek w konkursie Cyber-Kreatura

Obradujące wczoraj jury konkursu reklamy internetowej Cyber-Kreatura uhonorowało 6 prac i przyznało Grand Prix. Ujawnienie zwycięzców nastąpi w czasie gali...

Kraj, 26 listopada 2002

WP przygotowuje kolejną edycję Netmanii i uruchamia konkurs świąteczny

Wirtualna Polska uruchamia świąteczny turniej lojalnościowy dla swoich użytkowników. Konkurs www.wygraj.wp.pl potrwa trzy tygodnie, promowany będzie kampanią wewnątrz portalu oraz...

Kraj, 15 lipca 2002

Portal Onet.pl zarobił na mundialu blisko 300 tys. zł

Wpływy reklamowe i sponsoringowe portalu Onet.pl związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej wyniosły 289 tys. zł. Na stronach serwisu...

Kraj, 10 czerwca 2002

Wirtualna Polska i Radio Zet uruchamiają wspólny serwis informacyjny

Wirtualna Polska (wp.pl) oraz Radio Zet uruchamiają kompleksowy serwis informacyjny, dostępny jednocześnie na stronach WP.pl i Radiozet.pl. Nowy serwis jest...

Kraj, 4 czerwca 2002

Wirtualna Polska startuje z drugą  Netmanią

Wirtualna Polska rozpoczęłą drugą edycję konkursu Netmania (www.netmania.wp.pl). Partnerami portalu zostały Kawasaki Polska i Nordea (bank i towarzystwo ubezpieczeń na...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Interia obniża ceny i wprowadza nowe formy reklamowe

Portal Interia.pl wprowadził obniżkę cen powierzchni reklamowych na wybranych serwisach i udostępnił reklamodawcom 10 nowych produktów reklamowych. Mariusz Kuziak, dyrektor...

Kraj, 6 czerwca 2001

NOWA KAMPANIA WIRTUALNEJ POLSKI

4 czerwca ruszyła nowa kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Obejmie ona outdoor w największych miastach w Polsce (ponad 600 nośników), prasę...