M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Szołomicka Barbara (ludzie)"

Kraj, 25 września 2018

Miłosz Horodyski odpowiada za marketing i PR Alior Banku

Barbara Szołomicka rozstała się z firmą.

Kraj, 10 grudnia 2013

Banki zwiększyły nakłady na reklamę o 11 proc.

Pierwszy ING Bank Śląski, drugim największym reklamodawcą branży jest w br. mBank, którego w ub.r. nie było nawet w pierwszej 10.

Kraj, 30 października 2012

Sobieraj: Alior Bank kolejny rok z rzędu rośnie najszybciej na rynku

Z usług Alior Banku korzysta już 1,4 mln klientów, w tym z wirtualnego Alior Sync - ponad 100 tys.

Kraj, 16 marca 2012

W ciągu dwóch lat Alior Bank zamierza podwoić liczbę swoich placówek

Do końca 2013 r. bank chce uruchomić 280 minioddziałów pod marką Alior Bank Express.

Kraj, 15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.

Kraj, 10 listopada 2011

Alior w ciągu trzech lat chce pozyskać 1 mln nowych klientów

Alior Bank zapowiada uruchomienie "strategicznego projektu", dzięki któremu do 2015 r. chce pozyskać milion klientów, czyli drugie tyle co dotychczas.

Kraj, 18 listopada 2010

Alior już na siebie zarabia

W przyszłym roku bank chce wypracować 100 mln zł zysku.

Kraj, 30 października 2008

Alior chce pozyskać 1 mln klientów i 100 mln euro zysku

Alior Bank, czyli nowy bank, w który włoska grupa Carlo Tassara zainwestowała 1,5 mld zł, oficjalnie ruszy 17 listopada br....

Kraj, 21 sierpnia 2008

Alior zarejestrował już 20 tys. zgłoszeń w ciągu tygodnia

Alior Bank - tworzony przez włoską grupę Carlo Tassara, który szykuje się do startu, rozpoczął akcję pt. "Zbuduj z nami...

Przetargi, 16 lipca 2008

Maxus będzie pracować dla Alior Banku

Alior Bank wybrał dom mediowy Maxus do obsługi swojego budżetu mediowego. Jak przekazała Barbara Szołomicka, dyrektor marketingu banku, oferta agencji...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Alior Bank - tak będzie się nazywał nowy bank Carlo Tassara

Alior Bank - pod taką nazwą będzie funkcjonował nowy bank, który tworzy w Polsce włoska grupa finansowa Carlo Tassara. Wystartuje...

Kraj, 31 marca 2008

Carlo Tassara na wsparcie launchu banku wyda kilkadziesiąt milionów złotych

Włoska grupa Carlo Tassara, która tworzy w Polsce bank, na promocję nowej marki i jego oferty przeznaczy kilkadziesiąt milionów złotych....

Kraj, 10 stycznia 2008

Barbara Szołomicka pokieruje marketingiem nowego banku

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Barbara Szołomicka, wieloletnia dyrektor marketingu banku BPH, będzie kierowała marketingiem nowo powstającego banku, który tworzy włoska...

Kraj, 9 stycznia 2008

Michał Wójcik kieruje marketingiem Banku BPH

Barbara Szołomicka, wieloletnia dyrektor departamentu marketingu, odeszła z BPH. Obowiązki dyrektora marketingu pełni obecnie Michał Wójcik, dyrektor ds. marketingu detalicznego...

Kraj, 6 grudnia 2007

"Twój bank na dłużej" - riposta "małego" BPH na komunikację Pekao

Bank Pekao SA prowadzi obecnie największą w swojej historii kampanię informującą o przejęciu większości oddziałów i klientów byłego BPH (patrz...

Kraj, 13 sierpnia 2007

GE po przejęciu mini-BPH utrzyma w obu bankach osobne działy marketingu

Po przejęciu wydzielonej z obecnego banku BPH części amerykański GE będzie miał w Polsce dwa banki: GE Money Bank i...

Kraj, 13 sierpnia 2007

Tomasz Molenda, z-ca dyr. marketingu, odchodzi z BPH

Tomasz Molenda, dotychczasowy zastępca dyrektora departamentu marketingu banku BPH, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie...

Kraj, 8 września 2006

Banki Pekao i BPH planują działania reklamowe przed fuzją

Bank Pekao SA i Bank Przemysłowo-Handlowy (BPH), które są w trakcie łączenia się pod auspicjami swojego włoskiego udziałowca Unicredit Italiano,...

Kraj, 16 maja 2006

Janusz Weiss twarzą nowej kampanii Banku BPH

Janusz Weiss, dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, występuje w najnowszej kampanii reklamowej Banku BPH. Znany m.in. z audycji "Dzwonię do pani/pana...

Kraj, 6 kwietnia 2006

UniCredito Italiano sprzeda markę i 200 oddziałów banku BPH

Włoska grupa UniCredito Italiano zawarła wczoraj porozumienie z rządem w sprawie połączenia banku Pekao i BPH (to wynik europejskiej fuzji...

Kraj, 19 października 2005

Just przygotowała projekt reklamowy oferty kredytowej banku BPH

Agencja reklamowa Just przygotowała telewizyjną kampanię reklamową kredytu mieszkaniowego banku BPH. Ofertę przedstawia Bogusław Wołoszański, którego wizerunek jest motywem przewodnim...

Kraj, 12 października 2005

Grzegorz Esz odchodzi z Banku BPH

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Grzegorz Esz, który od 9 miesięcy pracował w Banku BPH jako dyrektor departamentu klientów indywidualnych, odchodzi...

Kraj, 6 września 2005

Bank BPH jednoczy bankomaty, oferując wypłaty bez prowizji w całym kraju

Bank BPH oferuje klientom, którzy założą nowe konto Sezam Max, wypłaty pieniędzy we wszystkich bankomatach w całej Polsce (również innych...

Przetargi, 4 kwietnia 2005

Grey, Saatchi, G7, TBWA, Testardo i Just w przetargu Banku BPH

Bank BPH zamknął listę agencji, które wezmą udział w jego przetargu kreatywnym. Dotyczy on obsługi budżetu kreatywnego na dużą kampanię...

Kraj, 21 marca 2002

Euromedia - dom mediowy grupy Eurozet - przestaje istnieć

Euromedia, dom mediowy należący do grupy mediowej Eurozet, przestał istnieć. Działalność Euromediów przejmuje dom mediowy Media Planning Group (MPG) należący...