M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Szulczyński Arkadiusz (ludzie)"

Kraj, 29 sierpnia 2016

Arkadiusz Szulczyński odchodzi z K2

Jako współzarządzający agencją odpowiadał za kreację i strategię.

Kraj, 12 maja 2016

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.

Kraj, 26 marca 2012

Dwaj Polacy w tegorocznym jury Cannes Lions

Polacy będą oceniali prace w kategoriach Cyber Lions i PR Lions.

Kraj, 2 lutego 2012

Jury konkursu KTR 2012 wyłonione

Armin Jochum, CCO Jung von Matt, przewodniczącym jury KTR 2012.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień czwarty

Google to potęga, również na festiwalu w Cannes. Polski oddział Publicis nagrodzony Srebrnym Lwem. Czwarty dzień Cannes Lions podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień piąty

Czy będziemy świadkami kolejnego odkrycia na miarę wymyślenia maszyny parowej? Czy konsumenci to idioci? Czego powinniśmy się nauczyć od politycznych aktywistów? Pyta Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Do redakcji, 21 czerwca 2011

Cannes Lions - dzień pierwszy

Dobra kreatywna robota w wykonaniu The Network One, próba zdefiniowania trendów w 2013 r. i kompletna porażka Boba Garfielda - to najważniejsze, zdaniem Arka Szulczyńskiego, dyrektora kreatywnego K2, wydarzenia rozpoczynającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions.

Kraj, 10 czerwca 2011

Arkadiusz Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2

Będzie odpowiadał za nadzór kreatywny nad zespołami art & copy i motion.

Kraj, 13 października 2010

Bridge - nowy projekt K2 i Brainshop U-Boot

Spółki należące do grupy K2 tworzą strukturę, która ma integrować usługi z zakresu nowych i tradycyjnych mediów.

Kraj, 12 maja 2009

K2 Internet odpowiada za syndrom NRUB w internecie

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Coca-Cola Poland Services nową odsłonę witryny Burn.pl napoju energetycznego Burn. Serwis jest zbudowany wokół...

Kraj, 16 kwietnia 2009

K2 Internet promuje mobilny dostęp do konta w Raiffeisen Bank Polska

Agencja K2 Internet przygotowała dla Raiffeisen Bank Polska SA serwis Mobilnybank.pl promujący aplikację VIP Mobile, która umożliwia klientom banku dostęp...

Kraj, 9 kwietnia 2009

K2 Internet stworzyła strukturę Top of Mind odpowiedzialną za innowacje

Agencja K2 Internet stworzyła K2 Top of Mind, czyli działającą wewnątrz agencji strukturę, której celami są rozwój nowych usług i...

Kraj, 28 listopada 2008

Paweł Miłkowski i Pavle Milicevic w dziale wideo K2 Internet

Do działu wideo agencji interaktywnej K2 Internet SA dołączyli creative producer Paweł Miłkowski i motion designer Pavle Milicevic. Paweł Miłkowski...