M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "T-Mobile (marka)"

Kraj, 13 września 2019

T‑Mobile zainwestuje w modernizację sieci komórkowej LTE

Na początek - w Warszawie.

Kraj, 10 września 2019

T‑Mobile reklamuje ofertę dla firm

Magentowy operator kontynuuje platformę komunikacji "Bez nonsensów".

Kraj, 9 sierpnia 2019

Biznes T‑Mobile w Polsce rośnie

Operatorowi przybywa abonentów.

Kraj, 4 lipca 2019

T-Mobile i Cyfrowy Polsat współpracują

T-Mobile będzie sprzedawać pakiety Ipla i Eleven Sports.

Kraj, 1 lipca 2019

T-Mobile reklamuje ofertę Magenta-1

Kampanię "To nonsens, że rozrywka wysiada" przygotowały: DDB, VMLY&R, ARC Worldwide oraz Mindshare.

Kraj, 1 lipca 2019

T-Mobile podnosi ceny

Fala podwyżek na rynku usług komórkowych.

Kraj, 30 sierpnia 2018

T-Mobile odpowiada Playowi

Mocna kampania niebawem.

Kraj, 26 lipca 2018

Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.

Kraj, 25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Kraj, 9 stycznia 2018

Piotr Osiński ECD w Wunderman MENA w Dubaju

Associate creative director z Saatchi & Saatchi IS zmienia agencję.

Kraj, 30 października 2017

Marcin Dubiniec w Dobro

Nowy reżyser dołączył do zespołu studia.

Przetargi, 4 lipca 2017

Trzy grupy zaproszone do przetargu mediowego Deutsche Telekom

Do domów mediowych trafiły briefy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 4 lipca 2017

Play liczy na 5,3 mld zł ze sprzedaży akcji

Kapitalizacja spółki spodziewana jest na poziomie 11,2 mld zł.

Kraj, 6 kwietnia 2017

Jakub Przeszłowski i Tomasz Zieliński w Ogilvy & Mather

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 27 czerwca 2016

T-Mobile oferuje występ w swojej reklamie

To nagroda dla trzech zwycięzców wakacyjnego konkursu.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Alior przejmie BPH, choć nie w całości

Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.

Kraj, 1 lutego 2016

Sotrender podsumował polskiego Facebooka w 2015 r.

Największą liczbę postów użytkownicy umieścili na stronie Orange.

Kraj, 19 stycznia 2016

Michał Korol i Olga Skowrońska w Walk Events

Senior event manager i event manager dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 22 grudnia 2015

Dominik Libicki w Kulczyk Investments zajmie się inwestycjami na rynku nowych technologii

Z imperium Solorza do Kulczyka.

Kraj, 12 sierpnia 2015

Moto X kolejną serią smartfonów, które będzie reklamowała Motorola (Lenovo)

60 proc. swojego budżetu mediowego marketer zamierza lokować w internecie.

Kraj, 26 marca 2015

Anna Lewandowska twarzą kampanii Gillette

Żona Roberta Lewandowskiego namawia do podkreślania swoich kobiecych walorów w ramach polskiej odsłony globalnej kampanii "Use Your And".

Kraj, 6 marca 2015

Sebastian Umiński przechodzi do Ogilvy & Mather

Przez ostatnie sześć lat pracował w Interactive Solutions Saatchi & Saatchi jako innovation development director.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Kraj, 29 października 2014

Frugo świętuje razem z Heyah milion fanów

Razem z marką Heyah przygotowuje akcję "Punkt dojenia internetów".

Kraj, 13 października 2014

Marki telekomów - najwięcej internautów zna Orange

Świadomość wspomagana tych marek wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile), i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

Kraj, 9 października 2014

Grzegorz Bors odejdzie z T-Mobile Polska

Operator szuka jego następcy.

Kraj, 19 sierpnia 2014

NC+ zatrudnia prezesa Virgin Mobile Polska

Jacek Czernuszenko dołączył do kierownictwa platformy.

Kraj, 17 lipca 2014

Tołpa szykuje specjalne produkty na festiwal Nowe Horyzonty

Firma kosmetyczna jako partner filmowego festiwalu szykuje specjalne produkty dla uczestników imprezy.

Kraj, 11 lipca 2014

T-Mobile złożył zażalenie na decyzję sądu w sprawie SMS-ów do klientów Plusa

T-Mobile przekonuje, że działał zgodnie z prawem.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 16 czerwca 2014

T-Mobile rusza z kampanią oferty Jump

Kampanię przygotowały DDB Warszawa i Starcom.

Przetargi, 15 maja 2014

WebTalk dla platformy RBT Halodzwonek.pl

Klienta pozyskano w drodze przetargu, którego szczegółów nie podano.

Kraj, 7 maja 2014

Anna i Robert Lewandowscy zareklamują usługi bankowe T-Mobile

Pierwsza telewizyjna kampania polskiego T-Mobile autorstwa DDB Warszawa.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Orange zadowolony z wyników Nju.Mobile

Operator będzie starał się pozyskiwać więcej klientów abonamentowych w ramach marki.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Mateusz Kusznierewicz reklamuje mobilny internet T-Mobile

Dziewięć lat temu reklamował Erę, teraz czas na T-Mobile.

Kraj, 22 kwietnia 2014

Sony Mobile przygotowało szerokie wsparcie smartfonu Xperia Z2

Nowy flagowy model będzie reklamowany w telewizji, internecie, kinie, prasie i na outdoorze.

Kraj, 7 marca 2014

Przychody T-Mobile Polska w ub.r. spadły o 5 proc.

O 60 mln zł wzrosła natomiast EBITDA.

Przetargi, 14 lutego 2014

DDB Warszawa wygrywa obsługę T-Mobile Polska

Agencja zajmie się całościową obsługą marki T-Mobile. Obsługą marki Heyah - drugiego brandu T-Mobile - będzie się zajmowała jak dotychczas G7.

Kraj, 12 lutego 2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak będą reklamowali wspólną ofertę Plusa i Cyfrowego Polsatu

Autorem formatu jest agencja Grey Group.

Kraj, 14 stycznia 2014

DDB i Grey na short-liście T-Mobile

Saatchi & Saatchi wypadła z gry i straci klienta. Odpadła też BBDO.

Kraj, 10 stycznia 2014

Zbigniew Wodecki "śpiewająco" dla T-Mobile

Wykonawca "Pszczółki Mai" reklamuje ofertę smartfonów i dwóch tabletów za złotówkę.

Kraj, 8 stycznia 2014

Ruszył przetarg na częstotliwości komórkowe LTE. W formie aukcji

Czy nowa forma rozdysponowania częstotliwości pod szybki mobilny internet sprawi, że do budżetu trafią rekordowe sumy?

Kraj, 2 stycznia 2014

Telekomy królują w rankingu ulubionych reklam

Lowe Media przygotował kolejny ranking ulubionych reklam Polaków.

Kraj, 16 grudnia 2013

Eurolot w konkursie rozdaje tablety

Pasażerowie mają wymyślić hasło reklamujące pakiety ubezpieczeniowe.

Przetargi, 27 listopada 2013

Next przejmuje obsługę social mediów T-Mobile

Po sześciu latach obsługę tego budżetu traci Interactive Solutions.

Kraj, 13 listopada 2013

Właściciel T-Mobile przejmuje GTS

Polski operator komórkowy zyska dostęp do stacjonarnej infrastruktury.

Kraj, 13 listopada 2013

Plus oferuje bezpłatny internet LTE w smartfonach

Przy zakupie abonamentu i wybranych smartfonów operator oferuje bezpłatne korzystanie z internetu LTE przez pół roku, a w przypadku dwóch telefonów LG nawet na dwa lata.

Kraj, 8 listopada 2013

T-Mobile reklamuje nowe taryfy [wideo]

W ramach kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe, za które odpowiada agencja G7. Media zaplanował i kupił Starcom.

Kraj, 5 listopada 2013

T-Mobile idzie w ślady Orange - blokuje reklamy Play w kilku sądach

Komórkowi operatorzy odkryli nowy sposób na walkę reklamową: blokowanie reklam konkurentów pozwami w wielu sądach.