Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.
Spółka została wyłącznym mecenasem Teatru Telewizji.
Wymagane jest wadium w wysokości 100 tys. zł.
To kolejny program muzyczny z portfolio firmy Talpa, który może pojawić się na antenie jednej ze stacji Telewizji Polskiej.
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia po raz 26. w telewizji publicznej zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód przeznaczony będzie na cele charytatywne.
Intencją nadawców jest obniżenie kosztów nadawania programów w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 22 maja br.
Nadawca inwestuje w e-sport.
Do tego czasu planowaniem i zakupem mediów dla tego nadawcy będzie zajmowało się Value Media.
Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.
Komitet kształtuje politykę pozyskiwania praw sportowych.
Borecka do VML Poland przeszła z Telewizji Polskiej. Ma też duże doświadczenie agencyjne.
Popularny na Zachodzie teleturniej "The Wall" jesienią będzie można oglądać w telewizji publicznej.
Umowa została podpisana na 12 miesięcy.
Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.
Do spółki dołączają Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik.
"Być może nie będzie potrzeby uchwalania tzw. dużej ustawy medialnej" - zapowiada przewodniczący RMN.
Inwestycja w prawa telewizyjne opłaciła się nadawcy.
Głośność audycji i programów będzie zgodna z rekomendacjami EBU. Dokument ma zostać podpisany we wrześniu.
Do zespołu publicystów Programu Trzeciego Polskiego Radia dołącza dziennikarz prasowy i komentator telewizyjny.
Polskę reprezentuje 51 firm związanych z branżą mediową, telewizyjną i producencką.
Projekt pozwolił na zebranie 1,5 mld zł.
Oznacza to, że Southbank Media, należący do grupy kapitałowej Scripps Networks, może przejąć spółkę N-Vision, właściciela stacji TVN.
Zespół programowy wzmocnią również Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.
TVP: Zostaliśmy bezprawnie wykluczeni z przetargu. Idziemy do sądu. PZPS: W ofercie TVP były błędy.
Do przetargu zgłosiły się dwa podmioty. Przewidywany budżet to prawie 4 mln zł.
Zamawiający informuje, iż wartość zamówienia oszacował na kwotę 12,5 mln zł netto.
Spółkę będzie w niej reprezentował Dariusz Bąk.
Telewizja Polska opublikowała oświadczenie po zakończeniu trwającej od kwietnia kontroli Najwyższej Izby Kontroli.
Nadawca ma w planach kolejne nowości własne oraz rozwijanie koprodukcji.
Premiera w TVP1 i NG wiosną, a kontynuacja - jesienią.
Siedmiu największych nadawców programów telewizyjnych podpisało porozumienie, które ma chronić dzieci przed promocją niezdrowej żywności.
Plany polskich nadawców na prezentację w 2015 r.
Była szefowa marketingu banku zarządza teraz komunikacją i marketingiem warszawskiej Giełdy.
W spocie wykorzystano fragmenty filmu "Pan Wołodyjowski".