W zeszłym roku firma przejęła w regionie południowo-wschodniej Azji biznes Ubera. Zebrała już od inwestorów łącznie 4,5 mld dol.
Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.
Prawdopodobna wycena chińskiej spółki to 25-30 mld dol., a pierwszy dzień notowań - 12 grudnia.
Baidu, Alibaba i Tencent stawiają na to, że branża motoryzacyjna będzie coraz bardziej oparta na usługach takich jak wynajem samobieżnych aut.
Komputerowy gigant chce w ciągu dwóch lat czterokrotnie zwiększyć liczbę centrów danych.
Duński producent zabawek i chiński potentat technologiczny mają wspólnie tworzyć gry online.
Jest to pierwsza azjatycka firma wyceniana na ponad 500 miliardów dolarów.
Sieć kawowa stawia na nowe otwarcia, jedzenie i zimne napoje.
Chiński gigant e-commerce w ciągu najbliższych dwóch miesięcy uruchomi specjalny serwis streamingu video.