M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Tesco Polska (firma)"

Kraj, 1 sierpnia 2019

Tesco Polska sprzeda swoje największe hipermarkety

Detalista zamierza przebudować sieć w Polsce, skupiając się na mniejszych, bardziej rentowych, formatach.

Kraj, 18 czerwca 2019

Tesco Polska nadal ciągnie region w dół

Spadająca sprzedaż w Polsce, z uwzględnieniem wpływu zamknięć sklepów oraz mniejszej liczby dni handlowych, odpowiada za ok. 4-procentowy spadek sprzedaży w centralnej Europie.

Kraj, 14 stycznia 2019

Tesco Polska znów zwalnia grupowo

Zamknięcie 32 sklepów w naszym kraju pociągnie za sobą zwolnienie 1,3 tys. pracowników.

Kraj, 26 października 2018

Tesco Polska wdraża FoodCloud

Specjalna aplikacja monitoruje i ułatwia zarządzanie procesem przekazywania nadwyżek żywności.

Kraj, 5 października 2018

Polska najsłabszym rynkiem Tesco w Europie

Ogółem Grupa raportuje po pierwszym półroczu dwucyfrowy wzrost.

Kraj, 5 czerwca 2018

Tesco zwalania kolejne 240 osób

Grupowe zwolnienia będą konsekwencją zamknięcia hipermarketów we Wrocławiu i w Kaliszu oraz supermarketu w Warszawie.

Kraj, 12 kwietnia 2018

Tesco Polska ze spadkiem obrotów w 2017 r.

Sieć planuje zamknięcia i przebudowy kolejnych sklepów, na wynikach odcisnąć ma się także zakaz handlu w niedzielę.

Kraj, 26 marca 2018

Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu

Od początku kwietnia będzie odpowiadał za biznes detaliczny.

Kraj, 16 marca 2018

Abanana zajmie się digitalem dla Tesco Polska

Agencja będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Kraj, 21 lutego 2018

Tesco przekaże 1,125 mln zł na cele społeczne

Ruszyła czwarta edycja programu "Decydujesz, pomagamy".

Kraj, 6 lutego 2018

Tesco zamyka 18 sklepów

Powód: nierentowność. Zwolnienia czekają kolejnych pracowników.

Kraj, 30 sierpnia 2017

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Kraj, 30 maja 2017

Tomasz Waluś prezesem TXM

Do zarządu powołani zostali także Marcin Łużniak i Krzysztof Tomczyk. Tomczyk odpowiadać będzie za marketing.

Kraj, 21 lutego 2017

Tesco ma nowego dyrektora zarządzającego

Został nim Martin Beháň.

Kraj, 24 listopada 2016

Tesco odświeża asortyment w piekarniach

Sieć zwiększa asortyment produktów z dodatkiem masła, miodu i naturalnych zakwasów.

Kraj, 16 czerwca 2015

Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network

Awans na stanowisko PR managera w strukturze grupy.

Kraj, 21 listopada 2014

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Justyna Janawa odpowiada za komunikację Orlen Oil

Poprzednio związana była z Tesco Polska.

Kraj, 16 lipca 2014

Tesco nagrodziło fanów mundialu

Kampanię w mediach społecznościowych przeprowadziła agencja Lemon Sky JWT.

Kraj, 9 maja 2014

Łukasz Skotnicki dołączył do Insignii

Poprzednio związany był z agencją reklamową S4.

Kraj, 30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

Przetargi, 5 grudnia 2013

Tesco potwierdza wybór Initiative

Nowy dom mediowy przejmuje obsługę od początku przyszłego roku.

Kraj, 20 listopada 2013

E-zakupy Tesco w nowej aplikacji

Detalista wprowadza możliwość kupowania za pomocą smartfona i tabletu.

Kraj, 16 października 2013

Beata Rożek w zespole Philip Morris

Była menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom pokieruje relacjami korporacyjnymi producenta wyrobów tytoniowych.

Kraj, 19 września 2013

Dział CSR Tesco traci menedżera

Beata Rożek zakończyła współpracę z firmą, pozostawiając dwa stanowiska - menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom.

Kraj, 21 marca 2013

Wyjaśnienie Tesco Polska

Detalista zapewnia, że dostawcy nie rezygnują ze współpracy promocyjnej.

Kraj, 24 stycznia 2013

E-zakupy Tesco przez komórkę

Sieć wprowadziła mobilną stronę.

Kraj, 7 września 2012

Tesco rusza z programem CSR

Flagowy projekt "Tesco dla szkół" po raz trzeci obsłuży agencja Garden of Words.

Kraj, 9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

Kraj, 6 lipca 2012

Tesco promuje zdrowe odżywianie

Detalista podkreśla, że angażuje się w kwestie związane z odpowiedzialnym odżywianiem klientów.

Kraj, 29 marca 2012

17 Kreatur, bez grand prix

Wczoraj na scenie klubu Capitol podczas gali rozdano nagrody konkursu.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Roszady personalne w dziale marketingu Tesco Polska

Kompetencje zmienili m.in. Ewa Juszczak i Sebastian Matula.

Kraj, 12 lipca 2011

Pod koniec roku pojawi się 10 sklepów Tesco Extra

Detalista nr 2 powiększy dwukrotnie liczbę sklepów największego formatu.

Kraj, 7 lipca 2011

Łukasz Skotnicki w zespole S4

Agencja ma nowego stratega.

Kraj, 28 czerwca 2011

3 proc. sprzedaży Tesco przez internet

Sieć ma całkiem ambitne plany dotyczące e-commerce w Polsce.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Tesco testuje delikatesy

Największa w Polsce sieć hipermarketów otworzyła placówkę z produktami z wyższej półki.

Kraj, 15 grudnia 2010

Tesco pracuje nad e-commerce

Polska spółka Tesco potwierdziła informacje, że w przyszłym roku sieć rozpocznie przygotowania do sprzedaży przez internet.

Kraj, 29 listopada 2010

Tesco wraca z marką Organic

Po dwóch latach przerwy sieć zaoferuje produkty organiczne i startuje z półką fair trade.

Kraj, 22 września 2010

E-commerce w Tesco już w 2011 r.?

Philip Clarke, który 1 stycznia przyszłego roku obejmie funkcję globalnego prezesa sieci, zapowiada uruchomienie e-sklepu w Polsce.

Kraj, 27 lipca 2010

Tesco testuje ideę samodzielnego sklepu F&F

Sieć handlowa rozważa uruchomienie w naszym regionie sklepów ze swoją marką odzieżową.

Kraj, 14 lipca 2010

Tesco nie rezygnuje z telewizji marketowej

Sieć handlowa szuka partnera, który będzie prowadził projekt mediowy wewnątrz sklepów.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Tesco rośnie

Sieć otworzy w tym roku 50 nowych sklepów, zdobyła już 2 mln uczestników programu Clubcard. Rośnie rola private label.

Kraj, 16 marca 2010

Tesco.com będzie dostępne dla konsumentów z Polski

Sklep internetowy Tesco Direct działający pod adresem Tesco.com będzie dostępny dla polskich klientów. Prace z tym związane już trwają, ale...

Kraj, 9 marca 2010

Michał Kubajek kierownikiem marketingu, a Michał Sikora rzecznikiem w Tesco

Michał Sikora został rzecznikiem prasowym Tesco Polska. Z firmą związany jest od 2006 roku, zaczynał jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej....

Kraj, 6 sierpnia 2009

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników Clubcard

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników programu Clubcard w ciągu trzech miesięcy. Clubcard to program premiujący zakupy, który stał się...

Kraj, 1 lipca 2009

Lighthouse Consultants zatrudnia account managerów

Do zespołu Lighthouse Consultants na stanowiskach account managerów dołączyli Marta Małachowska oraz Przemysław Skory. Małachowska pracuje w zespole Joanny Gabrysiak-Wadowskiej,...

Kraj, 29 czerwca 2009

Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w...

Kraj, 20 marca 2009

Tesco współpracuje z Net Premium przy wprowadzaniu ubezpieczeń

Tesco Polska współpracuje z firmą Net Premium przy wprowadzaniu produktów ubezpieczeniowych. Net Premium specjalizuje się we wsparciu sprzedaży ubezpieczeń w...

Kraj, 17 marca 2009

Tesco Clubcard ruszy prawdopodobnie w przyszłym roku

Program lojalnościowy sieci handlowej Tesco pod nazwą Clubcard może wystartować w przyszłym roku. - Data startu uzależniona jest od wyników...